Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתחום המיני אין הפתעות וכניראה שום דבר לא יזיז את השלישה הפותחת כאשר הפיקנטו במקום הראשון, i10 בשני וספארק בשלישי.

 

בסופר מיני האיביזה כצפוי ממשיכה להוביל אבל הקליאו מפתיעה עם מכירות מעולות, משמעותית יותר מה208.

חבל שהסיטרואן c3 עם מכירות חלשות מאוד.

 

האיגניס עקפה את הסלריו ולדעתי בהמשך תהיה צמודה לבלנו, אבל הסוויפט עם פתיחה חזקה מאוד כמעט אלף רכבים, מעניין לעקוב אחריה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על העידכון !

נראה שפיקנטו שוב בפיסגה אחרי שהיא עוקפת בכמה עשרות יחידות את הספורטאז . כאשר הדגם הנמכר ביותר הוא Lx שנמכר דרך חברות הליסינג ב "0" ק"מ, לא מפתיע כשההבדל במחירים הוא 10K

פורסם (נערך)

המספרים היחסיים בהם נמכרים פה ספורטאז׳ים ופיקאנטואים זה הזוי, ומצביע שוב כמה השוק פה שונה מהשוק האירופאי.

עוד דברים שבולטים לי זה הלנדקרוזר, רכב שעולה 300 אלף וצפונה, עם מעל 1000 מסירות! ויגואר שמוכרים בכמויות מזעריות - פשוט בדיחה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

כמה דברים שבולטים לי לעין.. המסירות של הסיוויק החדשה בריצפה, אפילו הדגם היוצא שהיה מאוד מיושן נמכר טוב יותר.

 

סה"כ מסירות האוקטביה צורה חדשה וישנה עברו את הקורולה, מפתיע שלמרות הרעש על האמינות עדיין הרכב מככב במכירות.

מסתמן שהקודיאק יהיה להיט מכירות.

ומפתיע שהספייס סטאר עם מעט מסירות יחסית ליתרונותיו הרבים בקטגוריה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

^ אל תשכח שבאותו סגמנט בדיוק יש לטויוטה את אוריס. בדיוק השכן הפנסיונר שלי החליף את הקורולה הישנה שלו באוריס סטיישן הברידית חדשה. אבל כן, מכירות של האוקטביה מרשימות מאוד.

פורסם
עקב חוסר בזמן הדוח התעכב במקצת. עם הקוראים הסליחה. :)

שלום

האם אתה יכול למצוא דו"ח מחודש 1/2017 ועד לחודש 6/2017

למי צריך לפנות במשרד התחבורה כדי לקבל נתונים רשמיים ?

 

תודה

פורסם
סה"כ מסירות האוקטביה צורה חדשה וישנה עברו את הקורולה, מפתיע שלמרות הרעש על האמינות עדיין הרכב מככב במכירות.

מסתמן שהקודיאק יהיה להיט מכירות.

.

 

קודאק אני רואה בינתיים בליסינג. אבל הוא כנראה מוצלח בלי קשר.

אם היה פילוח של היבואנים כמה הולך לליסינג ובאיזה מחיר, היית כנראה מבין את מכירות האוקטביה. כאזרח "פרטי" במדינה עם שוק קטן שנעדר רגולציה, האפשרות היחידה שלי היא לבחור אם מי שיעשה עלי קופה הוא היבואן או חברת הליסינג...

אגב, לא ראיתי מכירות VRS באוקטביה המחודשת. או שאולי אני טועה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עקב חוסר בזמן הדוח התעכב במקצת. עם הקוראים הסליחה. :)

 

כבכל חודש - תודה על המידע.

 

מעניין לציין מבחינתי:

אאודי A3 קבריו הולך יפה!

אסטרהGTC רכב כ"כ יפה אבל המחיר כנראה משפיע... גם במיאטות.

מעניין שבג'וליה ובסטלביו, הגרסאות הפשוטות/זולות יחסית נמכרות הכי פחות...

26 TYPE R. יפה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סה"כ מסירות האוקטביה צורה חדשה וישנה עברו את הקורולה, מפתיע שלמרות הרעש על האמינות עדיין הרכב מככב במכירות.

.

 

תוסיף אוריס סטישן, והם לא רואים בכלל את האוקטביה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...