Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

יש ברשותי הונדה סיוויק 2004

האיתותים חדלו לעבוד ,גם בצג של הלוח שעונים לא מופיע סימן של האיתות כאשר אני מאותת וגם מחוץ לרכב האיתות לא עובד ,כנל גם בלחצן מצוקה .

בדקתי את הפיוזים הם תקנים והחלפתי בכל זאת .

ועדיין התקלה נמשכת

אציין שכאשר אני מפעיל את האעזקה של הרכב האיתות כן עובד(כאשר לוחצים על האזעקה כל האיתותים ברכב פועלים ברכב וגם בלוח שעונים מופיע הסימן של האיתות).

אשמח לעזרה בנושא

תודה

פורסם

תגידו את קראתם את ההודעה של פותח האשכול ? הבחור כתב שהאיתותים עובדים כאשר הוא מפעיל את האזעקה כלומר הפיוזים תקינים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אולי מותקנת נעילה מרכזית לא מקורית ברכב - ואת הפלוס למאותתים מקבלים לא ממחשב הבודי אלא מהמח נעילה .זה עדיין לא פוסל ממסר לא תקין.

פורסם
מרק, אולי מותקנת נעילה מרכזית לא מקורית ברכב - ואת הפלוס למאותתים מקבלים לא ממחשב הבודי אלא מהמח נעילה .זה עדיין לא פוסל ממסר לא תקין.

אני דיברתי על פיוזים ולא על הממסר.

איזה כייף לי :)

פורסם
מרק, אולי מותקנת נעילה מרכזית לא מקורית ברכב - ואת הפלוס למאותתים מקבלים לא ממחשב הבודי אלא מהמח נעילה .זה עדיין לא פוסל ממסר לא תקין.

קודם כול זה לא ממסר אלא פלשר (גם הייצרן מבלבל תמוח). אם הפלשר לא היה תקין אז המנורות לא היו מהבהבות גם אם הפיקוד היה מגיע ממפקד הכוחות המזויינים של ארה"ב :-P.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...