Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לזה יש פתרון פשוט שקיים בלא מעט דגמים - פקק של מילוי דלק שנפתח באמצעות המפתח של האוטו.

 

פחות נוח אבל מנוע יהיה כבוי בזמן תדלוק בין אם אתה רוצה ובין אם לא.

לא רלוונטי היום שההתנעה היא ללא מפתח. והמפתח הוא בכלל מפתח קרבה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם לזה יש פתרון פשוט שקיים בלא מעט דגמים - פקק של מילוי דלק שנפתח באמצעות המפתח של האוטו.

 

פחות נוח אבל מנוע יהיה כבוי בזמן תדלוק בין אם אתה רוצה ובין אם לא.

כאשר עבדתי כמתדלק, היו מספר לקוחות יצרתיים שהגיעו עם 2 מפתחות:

1. לתא דלק.

2. לסוויץ ששאר דלוק.

פורסם
לא רלוונטי היום שההתנעה היא ללא מפתח. והמפתח הוא בכלל מפתח קרבה.
לא בעיה בכלל להתנות חשמלתית פתיחה של דלתית תדלוק בכיבוי מנוע.

 

 

פורסם

בספר הרכב של סיטרואן C4 (או כל פיג'ו-סיטרואן כנראה) קראתי על "התקן למניעת תדלוק בנזין" עם כוכבית למנועי דיזל כמובן.

אני מניח שזה צריך להיות מותקן גם בפיית וגם על אקדח התדלוק. לתחנות וליבואנים בארץ, ו/או מי שאחראי עליהם, כנראה לא ממש אכפת. חבל.

ט.ל.ח

פורסם

לא קשור לדלק אבל למקרה עצמו.... כאשר הגיע הגרר הוא חיבר את וו הגרירה שמושכת הרכב למעלה למשולש הרכב... אמרתי לו שיש וו יעודית שמבריגים למקום מסודר אך הוא אמר שכך עושים עם כל הרכבים ואין בעיה. עכשו השאלה שלי האם יכול להיגרם נזק למשולש או שהוא בנוי לעמוד בעומס כזה?

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
והפתרון הפשוט, תתקין דלקן. (או פזומט או כל שם מסחרי אחר) המשאבה תפתח רק לסוג הדלק המתאים.
בהחלט. אפשר להתקין דלקן פרטי. הדלקנים החדשים היום כוללים רק צ'יפ שמתחבר לטבעת סביב פתח תדלוק ולא מתחברים בכלל למערכת החשמל של הרכב. לא צריך למשוך חוטים וכו'.

 

בזמן תכנות הדלקן הראשונית אחרי ההתקנה מכנסים סוג דלק.

 

 

אם ינסו למלא סוג דלק שונה, המשאבה לא תיפתח, תופיע הודעה "סוג דלק לא מאושר".

 

מעבר לכל זה, יש גם הנחה של כמה אגורות על כל ליטר.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...