Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

סולר כבד יותר מבנזין והם לא מתערבבים בקלות

בעצם אני חוזר בי, כנראה שהם כן מתערבבים.

 

מעניין היה לעשות ניסוי, למלא בבקבוק שקוף ליוטר בנזין וליטר סולר ולראות האם יש הפרדה לשכבות או לא.

 

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל לבזבז את הזמן על נסיונות כאשר ברור ששני הנוזלים מתערבבים יופי טופי.

 

מכיוון שהסולר משמש גם כחומר סיכה למכלולים שונים של מערכת הדלק עלול להגרם נזק בלתי הפיך למשאבת ההזרקה לדוגמא. כמובן שהכול תלוי בריכוז הבנזין בסולר ומשך הזמן שהמנוע עבד על תערובת של סולר+בנזין.

איזה כייף לי :)

פורסם

עידכון... הרכב במוסך פילטר דלק 450 שח ויתר העבודה פירוק ניקוי ושאר עבודות עוד 1750 שח, סה"כ 2200 לפני תחנונים והנחות. שורה תחתונה לא לתדלק בנזין בסולר! ולא לתת לאישתך לתדלק הרכב (רק את הסולר). בעסה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
שלום לכולם

זה היה עניין של זמן עד שאישתי תמלא בנזין בדיזל. רציתי לדעת מה ההשלכות והעלויות.

יש לציין כי עוד לפני התדלוק היה רבע מיכל מלא. התדלוק בוצע שהרכב מונע וברגע שהבינה הטעות כיבת המנוע. סה"כ תדלקה 20 ליטר בנזין. לאחר מכן הרכב נדחף ידנית לצד. מחכה למחר בבוקר לגרר ולמוסך. עכשו לשאלתי... מה אמורים לעשות במוסך? ניקוז המיכל אולי פילטר אולי מנוע?

תודה

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

הצעה ידידותית - תפוס פיקוד גם על התדלוק

פורסם

לא צריך להגזים מכיוון שאם תחפש בפורום תמצא שהמון גברים עשו את אותה טעות. אולי צריך להצמיד מומחה תדלוק לכול גבר ואישה :lol:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?573854-%D7%AA%D7%95%D7%93%D7%9C%D7%A7-95-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%A8-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%A2-%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%A7%D7%A2-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%9C%D7%90%D7%94&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%A8

איזה כייף לי :)

פורסם
ממליץ לשים מדבקה על מיכל הדלק, ''סולר בלבד!!'' ואז זה יערער את המחשבה.
אצלי זה כתוב על פתח התדלוק ועל הפקק עצמו ובכל זאת, אני בתחנות מסוימות משתעשע ומבקש מהמתדלק לתדלק לי, ועוצר אותו ממש ברגע שהוא בוחר במחשב "95"
פורסם

מפתיע אותי שאין תקן ייחודי לצורה של פיית תדלוק לדיזל. לפני 20 ומשהו שנה כשעברו מבנזין עם עופרת לבנזין נטל עופרת דאגו לצייד את כל המכוניות החדשות שפועלות על בנזין נטול עופרת בפיית תדלוק צרה יותר שלא מאפשרת פיזית תדלוק בנזין עם עופרת.

 

מדוע לא לעשות לדיזל משהו כזה, אני לא מבין.

 

 

פורסם

זה יכול לקרות לכל אחד, אבל בכל זאת אני דואג לתדלק את הרכב בעצמי כך שהאישה פטורה מהמתלה הזו. גם מתדלקים בתחנות מתבלבלים לפעמים אז אני משגיח עליהם ומעדיף לתדלק בעצמי ככל הניתן. כמו שאמר בוקי, היו צריכים לתכנן את הפיה כך שפיית דיזל לא תיכנס למיכל בנזין ולהיפך.

פורסם

מנוע דלוק, סלולארי בשימוש ואפילו סיגריה שצריך לסיים - את כל זה ראיתי. שמים פס על הוראות בטיחות. "יהיה בסדר ".

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עידכון... הרכב במוסך פילטר דלק 450 שח ויתר העבודה פירוק ניקוי ושאר עבודות עוד 1750 שח, סה"כ 2200 לפני תחנונים והנחות. שורה תחתונה לא לתדלק בנזין בסולר! ולא לתת לאישתך לתדלק הרכב (רק את הסולר). בעסה.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

 

יש תחנות דלק עם שירות מלא במחיר של שירות עצמי (בד"כ התחנות הקטנות). למתדלקים יש נוהל לשאול כל לקוח איזה סוג דלק. בנוסף המתדלק חייב לראות את סוג המדבקה שמופיע בתא הדלק. באם יש סתירה, ראשי המתדלק לא לתדלק את הלקוח.

אם המתדלק טעה בכל זאת, האחריות של תחנת הלדק לטפל ברכב במקום שאתה מעוניין בו.

ממליץ לשים מדבקה על מיכל הדלק, ''סולר בלבד!!'' ואז זה יערער את המחשבה.

מכל רכבי דיזל שראיתי, כתוב במפורש Diesel. לעומת מנועי בנזין ששם כתוב בשלל צורות מ-95 ועד unleaded. בנוסף למכוניות מאזדה החדשות שנקנות דרך היבואן ויונדאי סונטה אין מדבקה שכתוב שצריך לתדלק ב-95.


×
×
  • תוכן חדש...