Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, אשמח לקבל המלצה מאלה שכבר הזמינו מה דרך הפעולה הנכונה להזמנת המוצר?

כמו לדוגמא, איזה אישור לפקסס ולאן?

האם לבקש אישור לפני הזמנת המוצר או לאחר מכן?

מאיזה מוכר מומלץ לקנות?

וכד'.

מת להזמין כבר אבל לא רוצה לעבור מה ש krd עבר...

 

מה שכן, מבחינת איכות מוצר ואמינות, הוולנטיין רוצח את כולם.

בינתיים, 10 שנים הוא מורכב על שמשה שראתה אור שמש בלי סוף. מדהים פשוט.....

 

לפי ניסיוני וניסיון של אחרים כאן, להשתמש בחברת שילוח צד ג' שנותנת לך כתובת בארה"ב (כמו למשל Dealtas, USHOPS וכו'), הן משתמשות בעמיל מכס ויש להם הסכמים עם הדואר שמקל על המעבר של מוצרים שצריך בשבילם אישורים שונים.

 

מה זה אופציית TSF ?

 

האם אתם מדביקים את הגלאי על הדשבורד (עם סקוצ') או שאתם מדביקים עם ההתקן סיליקון לשמשה ?

 

ההתקן סיליקון לא כזה וואו.

 

הגלאי הגיע עם 2 זרועות וואקום, שתיהן עושות את עבודתן נאמנה עד כה, המבחן האמיתי יהיה כמובן בקיץ החם שלנו... אני משתמש בזרוע הכפולה, הגלאי יושב למטה צמוד לדשבורד.

 

אשמח אם כל אחד ירשום מניסיונו האישי את הדגשים לאמצעי זהירות (למרות שקיים גלאי) .

 

*לא לנסוע מהר לבד בלילה.

 

*להפעיל waze.

 

מה עוד ?

 

אם אתה נוהג מעל המהירות המותרת, תמיד תהיה עירני לסביבה ותזרוק מבט כמה שיותר קדימה, תמיד תהיה בסיכון אין הגנה (חוקית) של 100%. אם יש רכב אחר שנוסע מהר תתעלק עליו ממרחק סביר.

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אשמח אם כל אחד ירשום מניסיונו האישי את הדגשים לאמצעי זהירות (למרות שקיים גלאי) .

 

*לא לנסוע מהר לבד בלילה.

 

*להפעיל waze.

 

מה עוד ?

בלילה אסור למשטרה לבצע ירי לייזר על רכב שלידו רכב נוסף (תקנות שהרכב חייב להיות לבד)

אז רק למען הצחוק אם שני כלי רכב מתקדמים יחד זה לצד זה במהירות אחידה של 250 קמ"ש הם יכולים לחלוף על מארב לייזר מבלי שהשוטר יוכל לעשות דבר מלבד תיסכול עצמי.

מסקנה - בלילה תמיד תהייה עם עוד שכן לנסיעה :)

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלילה אסור למשטרה לבצע ירי לייזר על רכב שלידו רכב נוסף (תקנות שהרכב חייב להיות לבד)

אז רק למען הצחוק אם שני כלי רכב מתקדמים יחד זה לצד זה במהירות אחידה של 250 קמ"ש הם יכולים לחלוף על מארב לייזר מבלי שהשוטר יוכל לעשות דבר מלבד תיסכול עצמי.

מסקנה - בלילה תמיד תהייה עם עוד שכן לנסיעה :)

 

אתה בטוח לגבי זה?

אני יודע שרכב שנמדד ע"י דבורה חייב להיות מבודד, לגבי ממלז הדרך חייבת להיות מוארת וכמו כן אסור שיהיה גשם אבל לא שמעתי אף פעם על חובת בידוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ההתקן עם 2 כריות הואקום - גם אני משתמש בו , שמתי לב שהגלאי לא יושב ישר והוא נוטה קצת כלפי מטה.

 

גם אצלך זה ככה?

 

יושב אצלי ישר, תעזר בעוד מישהו שיסתכל מבחוץ בזמן שאתה מצמיד אותו לשמשה.

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב , אם יש ניידת סמויה ממש מאחוריי עם דבורה כבויה ומסביבי ישנם עוד מכוניות והניידת מחליטה להפעיל באותה השניה , אז אכלת אותה או שאני חייב להיות לבד על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב , אם יש ניידת סמויה ממש מאחוריי עם דבורה כבויה ומסביבי ישנם עוד מכוניות והניידת מחליטה להפעיל באותה השניה , אז אכלת אותה או שאני חייב להיות לבד על הכביש.

 

חייב להיות מבודד ב 50 מטר מכל רכב אחר אם אני לא טועה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם כל אחד ירשום מניסיונו האישי את הדגשים לאמצעי זהירות (למרות שקיים גלאי) .

 

*לא לנסוע מהר לבד בלילה.

 

*להפעיל waze.

 

מה עוד ?

פשוט מאוד:

 

- אם אתה לבד בכביש - תנעל קרוז קונטרול על המהירות החוקית. עם קרוז לא תהיה נתון להשפעה של "תלחץ תלחץ" :wink:

 

- תמיד תתעלק (תתחבא) מאחורי מישהו שנוסע מהר לפניך.

 

- אם אתה היחיד שנוסע מהר בכביש עם תנועה, תשאף תמיד להיות בנתיב הימני מאחורי מכוניות, זה אומר שכל עקיפה שתסיים תחזור חזרה לנתיב הימני (באלגנטיות), וכן - גם אם זה אומר שברגע שתחזור לימני תצטרך לעקוף שוב.

 

- תפעיל תמיד וויז ותראה אם דיווחו על משטרה. אם כן תאט הרבה לפני (ולא בשנייה האחרונה). ברגע שהושטר לוזר עליך - הוא כבר תפס את המהירות שלך.

 

- אם אתה רואה בנתיב הנגדי (כלומר הרכבים שבאים ממול, לכיוון ההפוך אליו אתה נוסע) רכב מהבהב לך עם אורות גבוהים (ולא סתם אחד שרוצה לעקוף מישהו) - אזי יכול להיות שתהיה ניידת בהמשך. זה סימן מוסכם של ישראלים מלפני הרבה שנים (הרבה מאוד) וזה מעיד על כך שיש ניידת בהמשך.

 

- אל תשאר על מהירות גבוהה באופן קבוע, תשחק עם זה.

 

- תסרוק כמו רדאר, רחוק קדימה, רחוק אחורה, צדדים. תזהר תמיד, ובמיוחד ממכוניות מסוג קורולה, אוונסיס, וסקודה שעומדות בצד הדרך.

 

- אם עברת בזה הרגע מלכודת מהירות, אל תגיד לעצמך "פווו מזל" ותלחץ אחר כך, כי לפעמים המשטרה מציבה ניידת אחת בנקודה אחת, וקילומטר או שתיים קדימה (פלוס מינוס) הם מציבים מלכודת נוספת. משמע הם יוצאים מנקודת הנחה שנהגים שעוברים ניידת "נרגעים" ומרגישים אחר כך בנוח ללחוץ, ובמלכודת הבאה תופסים אותם.

 

בכל אופן, צא מנקודת הנחה שלעולם לא תהיה מוגן ב 100%, אלא אם כן תשים משבש (לא חוקי).

בנוסף, מעבר לוויז, ממליץ על מכשיר מסוג צ'יטה או איירואד שיודעות לדווח על מיקומים קבועים בהם יש משטרה (לרוב), ותמיד יתריעו לפני על התכנות למלכודת מהירות.

הכי חשוב - תפעיל שיקול דעת, כמו לדוגמא שבימי שישי הסיכוי למלכודות בכל חור גבוהה הרבה יותר.

 

בהצלחה, וסע בזהירות :lol:

 

לפי ניסיוני וניסיון של אחרים כאן, להשתמש בחברת שילוח צד ג' שנותנת לך כתובת בארה"ב (כמו למשל Dealtas, USHOPS וכו'), הן משתמשות בעמיל מכס ויש להם הסכמים עם הדואר שמקל על המעבר של מוצרים שצריך בשבילם אישורים שונים.

 

 

 

הגלאי הגיע עם 2 זרועות וואקום, שתיהן עושות את עבודתן נאמנה עד כה, המבחן האמיתי יהיה כמובן בקיץ החם שלנו... אני משתמש בזרוע הכפולה, הגלאי יושב למטה צמוד לדשבורד.

 

 

 

אם אתה נוהג מעל המהירות המותרת, תמיד תהיה עירני לסביבה ותזרוק מבט כמה שיותר קדימה, תמיד תהיה בסיכון אין הגנה (חוקית) של 100%. אם יש רכב אחר שנוסע מהר תתעלק עליו ממרחק סביר.

אתה בטוח במה שאתה אומר?

לא אצטרך אישור?

 

המתקן נדבק לחלון ישר , אבל הגלאי לא ננעל כנראה מספיק טוב , הוא נופל כלפי מטה

תנסה לשים טיפה רוק על הוואקום ואז להדביק לשמשה. עוזר כמעט תמיד.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם משאירים את הגלאי כל הזמן קבוע באוטו דבוק לשמשה או מכניסים לתא הכפפות בתום השימוש ?

 

אני לא רואה טעם לכניס, בייחוג אם הוא מותקן בצורה מסודרת עם כבל שמגיע לתיבת הפיוזים, יש כאלה שמכניסים לתא כפפות מחשש לגניבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה טעם לכניס, בייחוג אם הוא מותקן בצורה מסודרת עם כבל שמגיע לתיבת הפיוזים, יש כאלה שמכניסים לתא כפפות מחשש לגניבה

 

עדיף לשים במקום שכמה שפחות נראה לעין מבחוץ. מספיק שאיזה מפגר אחד יעבור, ישבור חלון ויגנוב לך את הגלאי וזה כבר סיפור אחר להביא חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לשים במקום שכמה שפחות נראה לעין מבחוץ. מספיק שאיזה מפגר אחד יעבור, ישבור חלון ויגנוב לך את הגלאי וזה כבר סיפור אחר להביא חדש.

 

אני ממקם את הגלאי בצד ימין למעלה ככה שהוא לא בולט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 565 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...