Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפש רכב משפחתי, עדיפות להאצ'בק, תקציב באזור K70-75, אבל שייתן קצת יותר...

חשבתי על סיאט לאון (1.8ל' צורה ישנה), הונדה סיוויק (2012-2013), אלפא ג'ולייטה (2012).

היום עשיתי נסיעת מבחן בהונדה סיוויק (באחד ממגרשי הרכב המוכרים), נהניתי מהרכב, אך היו 2 דברים שהפריעו לי, הראשון, ברך שמאל שלי נגעה כל הזמן במנגנון החלונות (הכיסא היה עד למטה), והייתי צריך להרחיק ממש את הכיסא על מנת שזה פחות יפריע, השני והמשמעותי יותר, המושב לא היה לי נוח, נסעתי כ-20 דקות, בתוך העיר אמנם (היו מלא פקקים ולא יצא לצאת מחוץ לעיר), אבל אחרי שירדתי מהרכב ממש כאב לי הגב התחתון. מדובר על דגם "קומפורט" שנת 2014. האם מישהו נתקל בכך? האם המושבים בדגם "הספורט" שונים (אני הולך מחר לעשות נסיעת מבחן על דגם הספורט בכל מקרה)?

אודה להמלצות אחרות גם.

תודה לעוזרים

אלעד

פורסם

הכסא של הסיוויק ידוע כבעייתי. לי הוא ממש שבר את הגב בנסיעות ארוכות .

מכולן הייתי בוחר באלפא לקצת אקסטרא

פורסם

ההונדה תהיה אמינה.. אבל די דומה לאחרות.

ה ליאון והג'ולייטה, יותר מיוחדות ועם העוד אקסטרא.

מנועי טורבו וביצועים נחמדים.

אבל - צריך מודעות באחזקת הרכבים הללו.

זה לא הונדה.. של טיפול אחת לשנה וסגרנו עניין.

 

צריך להקפיד על טיפולים אחת לשנה בשמנים ונוזלים במפרט המדויק אשר מבוקש.

לבדוק לפחות פעם בחודש שמן, לשם לב לרעשים חריגים.

והתמורה, מנועי טורבו עם ביצועים נחמדים - והרגשת האקסטרא הקטנה.

זה לשיקולך, האם אתה מתחבר לכך, כי תצטרך להיות עם יד על הדופק.. ותהנה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...