Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב, לא ניכנס לתיאור המקרה, רק נגיע לשורה תחתונה שזה הומר באזהרה.

עצרתי לפני הקו, באתי לעצור שוב אחרי הקו, קפץ עלי שוטר 'למה לא עצרת בקו?'.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו בעיה אחרת... ללא ספק מצלמה הצילה אותי כמה פעמים מתקלות כאלו, כמו שהייתי בפקק שנארך 500 מטרים על כביש החוף בגלל ניידת שחסמה 2 נתיבים מתוך השלושה, אחרי 5 דקות כשהתקדמתי השוטר שואל אותי 'למה עקפת את כולם?' אמרתי לו שהייתי בפקק מתחילתו, 500 מטר אחורה.. ואז הוא ראה את המצלמה ואמר לי לנסוע.

פורסם

זה בדיוק העניין.

שילכו לעצור איפה שנדרש תמרור עצור, לא ביציאה מקניון בפנייה לסמטה כשהכביש של הסמטה הוא חד סיטרי ובקצהו יש רמזור שאתה רואה עוד לפני העצור שלך אם הרכבים עומדים בו. ממש דוח סוריאליסטי.

 

כבר כתבתי בשרשור קודם, אני מוכן להתערב שבין 60% ל70% מתמרורי העצור יכולים להיות מוחלפים בתמרור המשולש. חד משמעית. ועל עבירה כזו, של אי מתן זכות, שיעצרו ויזמברו כי זו כבר תרבות נהיגה!

פורסם

^^מסכים איתך לגמרי, על בשרי חויתי את הדוח של 250שח+4נק' על תמרור עצור שעצרתי 3 מטר לפני ואז גלשתי לצומת עם שדה ראיתה שהייתה מלאה, כשניסיתי להשתלב קפץ עליי שוטר שלא ראיתי בגלל כל המכוניות, טענה שלו פשוט המשכתי לנסוע בגסות ללא יחס לתמרור עצור בגודל ביניין. לצערי זה היה רכב חדש עוד לפני שהDVR הגיע לידי, אז לצערי אני נאלץ להפרד מ250 שח ולאכול 4 קנ' על כלום.

 

בכל אופן בארץ היפה שלנו יש עכיפה על התפל ולא על העיקר, המון תמרורים שלא באמת מתאימים למקומות בהם הם עומדים, מלא רמזורים מיותרים, תמרורים עצור שבאמת צריכים לעבור המרה לזכות קידמה.

 

לגבי שוטרי מתנע שמתחבאים(בשיחים, מאחורי עמוד חשמל,מאחורי מעקה בטיחות וכו') על מנת לעצור אותך על מהירות או ניידות עם דבורה שממתינים לך בשעות הדימדומים אחרי סיבוב מיותרים,מה שבאמת גורם לאסונות זה לא המהירות(עובדה בחול יש לך כבישים עם מהירות גבוהה בהרבה עד ללא הגבלה ויש שם פחות הרוגים בתאונות), הגורם כאן לכל התאונות שהאנשים לא מרוכזים בכביש, כדוגמת מכשיריי סלולאר.

פורסם
פריגי ויניב - אגלה לכם סוד קטן - אין מכסת דוחות. לגבי ממלז - הייתי נוכח אישית במספר מבצעי אכיפה ואתם תופתעו לגלות מה רף האכיפה, די גבוה, לצערי. אורות ותמרורי עצור בכביש ריק, כבר מזמן לא אוכפים. נסיעה בנתיב שאינו ימני - אני בד"כ כורז לנהג, לעבור לימין, אף כי זו עבירה של 250 ש"ח ו0 נק'. חלק ניכר מהמתנדבים והשוטרים עושים מלאכתם נאמנה. ישנו חלק שבא "לעבודה, אבל לא לעבוד" כמו בכל ארגון.

דוגמה למשמרת אחרונה שעשיתי: דו"ח על רשיון רכב שפקע מזה 11 חודשים (1000 ש"ח ו6 נק') ו2 הזמנות למשפט לרוכבי אופניים חשמליים שהצליחו לבצע 6 עבירות (!) בו זמנית.

 

איך אפשר לעשות 6 עבירות בו זמנית??? זה חייב להיות מעניין..

פורסם

לרכב שלושה על אופניים, עם טלפון ביד, מתחת לגיל 16, באמצע כביש, נגד כיוון התנועה, תחת השפעת סמים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בימים אלה משטרת ישראל פתחה בקמפיין גיוס למשטרת תנועה ארצית..

http://police-jobs.org.il/traffic/

עם כל הזלזול באגף זה לדעתי מספיק ש-10 גולשים בפורום יתגייסו וכבר אפשר לשנות משהו בדרכי הגישה והטיפול בעבירות קשות קצת יותר מעבירות תנועה מינוריות..

נקווה שגם יורידו את כל המתנדבים המעצבנים שלא עושים באמת כלום חוץ מלמרר לנהגים את בחיים ולהציק להם כי עקפו את הטיוטה אוונסיס "הסמויה" שלהם..

..

1. תבוא מלא בטונות של רצון טוב, אבל בתור שוטר אתה ממלא את הפקודות וההנחיות של הקצין/ אחראי משמרת.

אם אומרים לך לאכוף עבירה X ולא לאכוף עבירה Y - זה מה שאתה תעשה, גם אם אתה חושב שזאת טעות.

חוץ מזה - ישנם עבירות שיותר קל ונוח לאכוף אותן - אז זה מה שאתה תעשה בסופו של דבר.

לא תעשה את זה ? שיחת אזהרה 1. שיחת אזהרה 2. בשלב הבא תמצא את עצמך בדרך הביתה...

 

2. בעיית המתנדבים - בתור מתנדב לשעבר, אני מודה שיש המון מתנדבים שבאים בשביל הפוזה, בשביל הכוח, בשביל ארוחת צהריים וכו'. הם לא באים מתוך רצון לעשות שינוי כלשהו בכביש (אלה שכן - הם ממש מיעוט).

ואם יש מישהו שבא עם רצון לעשות שינוי - המציאות שוחקת אותו, או לכל הפחות, הוא נאלץ לציית להנחיות שהוא מקבל.

פורסם

אנצל את השרשור ואשאל , בחור בן 21 , ששירת באופן חלקי בצבא עקב בעיה רפואית ( אסטמה ואסטמה של העור ) יש סיכוי לנסות להתגייס למשטרה ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
אנצל את השרשור ואשאל , בחור בן 21 , ששירת באופן חלקי בצבא עקב בעיה רפואית ( אסטמה ואסטמה של העור ) יש סיכוי לנסות להתגייס למשטרה ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

לדעתי יש סיכוי מסוים, בעיקר בתפקיד מנהלתי (כרגע יש תקנים רלוונטיים בעיקר במשל"ט ובמודיעין)

לתפקידי שטח - אני בספק אם רופא משטרתי יאשר התאמה.

פורסם
לדעתי יש סיכוי מסוים, בעיקר בתפקיד מנהלתי (כרגע יש תקנים רלוונטיים בעיקר במשל"ט ובמודיעין)

לתפקידי שטח - אני בספק אם רופא משטרתי יאשר התאמה.

אכן המטרה הייתה לתפקיד שטח ( תנועה , סיור ) , אפשרי לעשות משהו בנושא במידה והמחלה נמצאת בשליטה ( הכוונה בכושר טוב ) שהרופא אזרחי מאשר לי ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם (נערך)
אכן המטרה הייתה לתפקיד שטח ( תנועה , סיור ) , אפשרי לעשות משהו בנושא במידה והמחלה נמצאת בשליטה ( הכוונה בכושר טוב ) שהרופא אזרחי מאשר לי ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

לפי האתר שלהם חלק מהמיונים לתפקידי שטח כוללים מבחני כושר גופני [ריצת 2000, שכיבות שמיכה],

אם אתה עומד בזה לא אמורה להיות בעיה מבחינת בעיות עור..

אם הבעיה הזאת כל כך חמורה ששחררו אותך מכל תפקיד בצבא זה עלול להדליק נורה אדומה אבל בודקים מה המצב שלך היום לא לפני שנה.. [מניסיון והיכרות עם מיונים של ארגון ביטחוני מקביל].

תגיש מועמדות, במקרה הכי רע תתבאס בקטנה מה יש לך להפסיד..

עריכה אחרונה על ידי mrPinky
פורסם (נערך)
בהצלחה, אני מפבואר מנסה להתגייס למשטרה, עוד לא הגיעו לשם שלי אפילו בשביל לזמן אותי לראיון.. ואני לוחץ באופן עקבי.

 

תהיה בטוח שהקורות חיים שלך נבדקו, הפרופיל שלך נבדק בצה"ל ועבר פלילי/תעבורתי וכו'.

ייתכן והנתונים שלך או הבקשה לתפקיד מסויים, אין התאמה מסויימת.

חצי שנה לבדיקת קורות חיים במחשבים השונים זה חריג מעל ומעבר במיוחד כשאתה לוחץ ושולח פעם אחר פעם.

 

אמורים היו לכל הפחות, לזמן אותך לביצוע מבחני מחשב בהתאם לגיל/פרופיל שלך.

 

באסוש, כנראה ולא בטוח שעם האופי שלך, זה המקום הכי טוב להיות בו עבורך.

אבל... כולי תקווה שכן תתקבל והמון בהצלחה כמובן.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

המיון למשטרת התנועה הוא דיי מהיר.

אני התקבלתי לפני כשמונה חודשים, שבוע אחרי שהגשתי קורות חיים כבר חזרו אליי...

מכאן הגעתי למבחני מחשב. פגישה עם קבט פגישה עם רופא ובטח פספסתי עוד משהו מהטרטורים ...

לבסוף אחרי שמלאתי את כל הטפסים. החלטתי לא ללכת. בדיעבד, מעניין אם זה היה טעות או לא

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם
בהצלחה, אני מפבואר מנסה להתגייס למשטרה, עוד לא הגיעו לשם שלי אפילו בשביל לזמן אותי לראיון.. ואני לוחץ באופן עקבי.

תבקש מתנ"א דרום, תוך חצי יום חזרו אלי בטלפון.


×
×
  • תוכן חדש...