Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בארה"ב מגישים מועמדות למשטרה ואז מתקבלים קודם לאקדמיה ומי שעובר אותה מתקבל למשטרה. אצלנו קודם מגייסים ואז מתחילים להכשיר בלי תנאי סף כמעט. וככה זה גם נראה

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המיון למשטרת התנועה הוא דיי מהיר.

אני התקבלתי לפני כשמונה חודשים, שבוע אחרי שהגשתי קורות חיים כבר חזרו אליי...

מכאן הגעתי למבחני מחשב. פגישה עם קבט פגישה עם רופא ובטח פספסתי עוד משהו מהטרטורים ...

לבסוף אחרי שמלאתי את כל הטפסים. החלטתי לא ללכת. בדיעבד, מעניין אם זה היה טעות או לא

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

 

יש גם מבחני כושר?

פורסם

התהליך פשוט:

לאחר סינון ראשוני וראיון מופנים למבחן ממוחשב, אם עברת אותו ממשיכים לגיבושון בן יומייםמ ובדיקות רופא. לאחר מכן קב"ט ומקבלים תאריך להשבעה. לאחר ההשבעה מתחיל הקורס הבסיסי כשהשלב הראשוני בו הוא מסנן ומי שנמצא לא מתאים עוזב. רק לאחר מכן עוברים לקורס העיקרי לתפקיד אליו שובצת (סיור/תנועה-חקירות-בילוש וכו"ו)...

פורסם
התהליך פשוט:

לאחר סינון ראשוני וראיון מופנים למבחן ממוחשב, אם עברת אותו ממשיכים לגיבושון בן יומייםמ ובדיקות רופא. לאחר מכן קב"ט ומקבלים תאריך להשבעה. לאחר ההשבעה מתחיל הקורס הבסיסי כשהשלב הראשוני בו הוא מסנן ומי שנמצא לא מתאים עוזב. רק לאחר מכן עוברים לקורס העיקרי לתפקיד אליו שובצת (סיור/תנועה-חקירות-בילוש וכו"ו)...

איפה בעיקר אנשים נופלים , שאתה אומר "סינון" לאיזה תהליך אתה מתכוון ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
תהיה בטוח שהקורות חיים שלך נבדקו, הפרופיל שלך נבדק בצה"ל ועבר פלילי/תעבורתי וכו'.

ייתכן והנתונים שלך או הבקשה לתפקיד מסויים, אין התאמה מסויימת.

חצי שנה לבדיקת קורות חיים במחשבים השונים זה חריג מעל ומעבר במיוחד כשאתה לוחץ ושולח פעם אחר פעם.

 

אמורים היו לכל הפחות, לזמן אותך לביצוע מבחני מחשב בהתאם לגיל/פרופיל שלך.

 

באסוש, כנראה ולא בטוח שעם האופי שלך, זה המקום הכי טוב להיות בו עבורך.

אבל... כולי תקווה שכן תתקבל והמון בהצלחה כמובן.

הבעיה היא בתפקיד שביקשתי.. כבר היתי בעבר בריאיון לסיור ותנועה ויכולתי להתחיל לעבוד כבר כמה ימים לאחר מכן

פורסם

כל יום בבוקר, בין 7:30 ל-8:00, אני רואה שוטר, תמיד אותה ניידת עומדת אחרי תחנת הדלק בשער הגיא, עם אקדח ועוצר רכבים.

כל יום, אותה ניידת, אותו מקום, בסוף הירידה, עומר על אי תנועה עם הרכב לרוחב הכביש ועם אקדח הלייזר.

 

ויש אחד שעומד, גם כן באופן קבוע, על אי התנועה במחלף לטרון, לכיוון י-ם, יש עצים ואז אי תנועה והוא עומד שם ומכבד את הבאים לי-ם בברכה.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
איפה בעיקר אנשים נופלים , שאתה אומר "סינון" לאיזה תהליך אתה מתכוון ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

סינון זה אומר בדיקת רקע פלילית, צבא, בריאות נפשית וראיון מול איש משטרה. יש הרבה שנופלים בסינון, במבחן ובגיבוש. כל אחד עם האופי והאיכויות שלו. קשה לקבוע איזה מהשלבים הכי קשה.

פורסם
בארה"ב מגישים מועמדות למשטרה ואז מתקבלים קודם לאקדמיה ומי שעובר אותה מתקבל למשטרה. אצלנו קודם מגייסים ואז מתחילים להכשיר בלי תנאי סף כמעט. וככה זה גם נראה

 

חבל שאתה מטעה קודם כל.

 

למשטרת ישראל צריכים להיות בעלי 12 שנות לימוד לכל הפחות ומעל לכך בהתאם לדרישות התפקיד.

ללא עבר פלילי (לא פוסל לפחות, יש חריגים הכל תלוי במקרה)

עבר תקין בצה"ל ופרופיל תקין בצה"ל

מעבר מבחני מחשב ומיון פסיכולוגי ראשי + מבחנים פסיכוטכניים, מבחני העברית והמבחנים השונים מסננים לא קצת אנשים, תתפלא

מעבר ראיון קב"ט

 

יש עוד כמה וכמה דברים אשר מסננים. תהיה בטוח שיש אנשים לא איכותיים גם בהייטק ומקומות איכותיים, תתפלא.

 

איפה בעיקר אנשים נופלים , שאתה אומר "סינון" לאיזה תהליך אתה מתכוון ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

*** עוד לפניי הבדיקה, מעבר על הקורות חיים, לעיתים ניתן לפסול בקורות החיים אנשים שאין להם שום רקע רלוונטי מצה"ל או חסרי שירות או דברים כאלו ואחרים

 

1. סינון ראשוני שנעשה מאחוריי הקלעים מכל הבחינות (פלילי, שירות בצה"ל/משטרה, פרופיל) וכו'

2. אי מעבר מבחני מיון (עברית, פסיכולוגי למי שצריך ומבחנים פסיכוטכניים וכו')

3. ראיון קב"ט בהתאם לסוג התפקיד (קובע את מורכבת הראיון)

פורסם
חבל שאתה מטעה קודם כל.

 

למשטרת ישראל צריכים להיות בעלי 12 שנות לימוד לכל הפחות ומעל לכך בהתאם לדרישות התפקיד.

ללא עבר פלילי (לא פוסל לפחות, יש חריגים הכל תלוי במקרה)

עבר תקין בצה"ל ופרופיל תקין בצה"ל

מעבר מבחני מחשב ומיון פסיכולוגי ראשי + מבחנים פסיכוטכניים, מבחני העברית והמבחנים השונים מסננים לא קצת אנשים, תתפלא

מעבר ראיון קב"ט

 

יש עוד כמה וכמה דברים אשר מסננים. תהיה בטוח שיש אנשים לא איכותיים גם בהייטק ומקומות איכותיים, תתפלא.

 

 

 

*** עוד לפניי הבדיקה, מעבר על הקורות חיים, לעיתים ניתן לפסול בקורות החיים אנשים שאין להם שום רקע רלוונטי מצה"ל או חסרי שירות או דברים כאלו ואחרים

 

1. סינון ראשוני שנעשה מאחוריי הקלעים מכל הבחינות (פלילי, שירות בצה"ל/משטרה, פרופיל) וכו'

2. אי מעבר מבחני מיון (עברית, פסיכולוגי למי שצריך ומבחנים פסיכוטכניים וכו')

3. ראיון קב"ט בהתאם לסוג התפקיד (קובע את מורכבת הראיון)

ואם אין שירות מסיבה רפואית , שלאחר השחרור מצה"ל המצב השתפר ונחשב כתקין לפי רופא אזרחי ?

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

אני רק יכול להעיד מעברי בתחומים הללו ובעבודה משרדית לא קטנה במג"ב, שבמקרים שכאלו פשוט היינו "עוברים הלאה" למועמדים הבאים בתור.

פותחים לו תיק במערכת כמו לכל אחד ומזינים את הנדרש וסיבת הפסילה וכאשר המועמד היה חוזר, מודיעים לו או לחלופין מודיעין מראש הכל תלוי בלחץ שהיה.

 

אבל, מכיוון שלא מדובר על תפקידי לוחם אך עדיין תפקידים בעל יכולת שטח, מעבר מבחני כושר וכו', לדעתי יהיה נכון מאוד לכתוב מכתב איכותי וממצה בנושא ומדוע אתה מעוניין להתגייס ומה הייתה הסיבה ומה מצבך כיום ולשגר את זה בדואר ובמיילים הרלוונטיים.

 

בנוסף, לנסות לאתר גורמים בתחנות הרלוונטיות או מהתחום של הגיוס או דרך הפורום, שיעזרו לך להעביר את המכתב ולבדיקת משרד הגיוס/קצין הגיוס הרלוונטי.

 

יכול להגיד בבטחון רב שיש לא קצת מועמדים ובזמני, מג"ב לפחות, היו נשלחים אליינו עשרות קורות חיים ביום, בנוסף לאנשים שמשתחררים מהשירות וכבר יודעים לאתר אותם ומדובר על מאות.

לא היה חוסר במעוניינים להתגייס אבל איפה הקאצ'? תהליך המיון... יכל לקחת ימים/שבועות בודדים ויכל לקחת גם 3 חודשים הכל בהתאם לאיך הדברים זורמים עבור המתגייס (אנשי משפחה, ימים שלא מתאימים, מורחים...).

 

 

לסיכום, הדרך הנכונה היא כפי שכתבתי קודם לכן, עלייך לאתר גורמים אשר יוכלו לקדם אותך ואת המכתב + הקורות חיים שלך וללחוץ קצת טלפונית ובפקס + מייל + דואר ללשכות הגיוס הרלוונטיות, כולל פייסבוק (לכתוב להם הודעה פרטית לא יכול להזיק).

המכתב שלך צריך להיות ממצה ולעניין בנוגע לחוסר השירות הצבאי שלך ומשם, רק לקוות כי תתקבל כחריג.

פורסם
אני רק יכול להעיד מעברי בתחומים הללו ובעבודה משרדית לא קטנה במג"ב, שבמקרים שכאלו פשוט היינו "עוברים הלאה" למועמדים הבאים בתור.

פותחים לו תיק במערכת כמו לכל אחד ומזינים את הנדרש וסיבת הפסילה וכאשר המועמד היה חוזר, מודיעים לו או לחלופין מודיעין מראש הכל תלוי בלחץ שהיה.

 

אבל, מכיוון שלא מדובר על תפקידי לוחם אך עדיין תפקידים בעל יכולת שטח, מעבר מבחני כושר וכו', לדעתי יהיה נכון מאוד לכתוב מכתב איכותי וממצה בנושא ומדוע אתה מעוניין להתגייס ומה הייתה הסיבה ומה מצבך כיום ולשגר את זה בדואר ובמיילים הרלוונטיים.

 

בנוסף, לנסות לאתר גורמים בתחנות הרלוונטיות או מהתחום של הגיוס או דרך הפורום, שיעזרו לך להעביר את המכתב ולבדיקת משרד הגיוס/קצין הגיוס הרלוונטי.

 

יכול להגיד בבטחון רב שיש לא קצת מועמדים ובזמני, מג"ב לפחות, היו נשלחים אליינו עשרות קורות חיים ביום, בנוסף לאנשים שמשתחררים מהשירות וכבר יודעים לאתר אותם ומדובר על מאות.

לא היה חוסר במעוניינים להתגייס אבל איפה הקאצ'? תהליך המיון... יכל לקחת ימים/שבועות בודדים ויכל לקחת גם 3 חודשים הכל בהתאם לאיך הדברים זורמים עבור המתגייס (אנשי משפחה, ימים שלא מתאימים, מורחים...).

 

 

לסיכום, הדרך הנכונה היא כפי שכתבתי קודם לכן, עלייך לאתר גורמים אשר יוכלו לקדם אותך ואת המכתב + הקורות חיים שלך וללחוץ קצת טלפונית ובפקס + מייל + דואר ללשכות הגיוס הרלוונטיות, כולל פייסבוק (לכתוב להם הודעה פרטית לא יכול להזיק).

המכתב שלך צריך להיות ממצה ולעניין בנוגע לחוסר השירות הצבאי שלך ומשם, רק לקוות כי תתקבל כחריג.

תודה אקח לתשומת לבי , מאמין שהם מחפשים אנשים לפי כמות הפרסום במטרה לגייס , אעשה את זה באופן מסודר ואשלח

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
רוכבי אופניים חשמליים שהצליחו לבצע 6 עבירות (!) בו זמנית.

 

איך אפשר להגיד לרוכב אופניים שהוא עשה עבירות' date=' אם הכל עליו הוא רוכב לא דורש רישיון ורישוי? [/quote']

 

פאטבוי, אשמח אם תפרט את העבירות שבוצעו, והאם ההתייחסות לאופניים חשמליים מבחינת המחוקק זהה להתייחסות למכונית

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...