Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש גם שוטרים כאלה...

 

https://tech.walla.co.il/item/3080065

 

הפייסבוק של השוטר

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154466731580938&set=a.10150407937635938.354984.713365937&type=3

 

ושל האזרח

 

 

ככה מחזרים אמון במשטרה

ככה לא מחזרים אמון של אזרחים. הפרסומים האלו נחמדים אולי למוצר חדש. המשטרה זה לא מוצר, הוא גוף שעוזר לאזרח.

הדרך היחידה להחזיר אמון למשטרה היא לתת מענה לאזרח. אני אישית חוויתי תאונה פגע וברח, ועד היום לא חקרו את בעל הרכב. כמה חודשים לאחר מכן, אזרח פגע בהולך רגל ופגע בו קשה. תוך יממה המשטרה מצאה את הבחור.

אני לא טוען שהתאונה שלי שווה נזק לפגיעה בנפש, אלא שהמשטרה יכלה למצוא את החשוד ולתת לי את הבחור הפוגע.

אבל המשטרה נתנה לי מסמך של בעל הרכב, ללא מספר פוליסה של חברת ביטוח (כי הם לא ביטוח), לא מספר טלפון של בעל הרכב (כי הם לא 144). אבל כנראה הם שלחו מכתב לבעל הרכב, אז כנראה הם דואר ישראל.

 

כנראה שתגיד לי: אבל אי אפשר לתת מענה לאלפי פניות של האזרחים. אז אגיד לך משהו אחר: המשטרה רוצה להשיק שירות שאזרח יצלם עבירות תנועה והמשטרה תטפל בצילומים (או שיש כזה שירות). כשאני הגשתי את סרט וידאו שלי שרואים בבירור שיש עבירה תנועה. המשטרה לא עשתה כלום בענין העבירה. למה אני צריך לשבת בבית ולערוך סרטונים, אם הם בעצמם לא מוכנים לקבל סרטונים?

יותר מזה, למה אני צריך לשבת בבית ולשלוח סרטונים, במקום שהם בעצמם יצאו החוצה וימצאו עבריני תנועה?

 

אז סלח לי, כמה כתבות נחמדות באינטרנט, לא גורמות לי להאמין במשטרה.

פורסם

[quote=

העבירות היו - רכיבה ללא קסדה,על כביש מהיר, הרכבה של נוסע, הנוסע ללא קסדה (סעיף נפרד בחנ"א), נסיעה במנהרה, נסיעה ללא פנס בשעות תאורה. כמובן שאין נקודות על העבירות, אבל יש קנס .

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לדעתי הקמפיין הזה לא יעזור, צריך שהכנסת תגדיל את העושים יש אנשים שמשתוללים על הכביש כאילו הם נמצאים בפורמולה או בנאסקר..

פורסם
בנאסקר..

 

צודק, יש בכביש יותר מדי עניים וטיפשים, שנוסעים כל הזמן ישר, ופונים שמאלה מדי פעם.

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

טיפה יותר מ-7 נטו. מעבר לזה אתה יכול לעשות מעין שעות נוספות שבהן השכר הרבה יותר גבוה.

פורסם

אתה יודע, מישהו צריך לעשות את זה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני בז למשטרה ולדעתי הבלתי ניתנת לשכנוע רוב רובם הם אנשים רעים שהיה יותר טוב בלעדיהם. יש גם טובים ביניהם אבל מתי מעט. יש לי לא מעט סרטונים שיכולים להראות את זה שנתפסו במצלמת הרכב שלי. אני לא אתחיל לגולל פה הכל ולא מרגיש צורך להוכיח למישהו משהו פה. אבל עם הניסיון שלי אף אחד לא יכול להתווכח. ולכל מי שמנסה לשכנע את עצמו ואחרים שהם לא כאלו ולא עומדים בתוך שיחים ומתחבאים בכל מיני מקומות אני מזמין אותו ליום פה שאני יעשה לו סיור ויראה לו את משטרת ישראל בתפארתה. (אני חבר בקבוצת ווצאפ שמדווחת עליהם באזור שלי ככה שנוכל להגיע אליהם תוך כמה דקות)

 

מה אומר לכם חבל על הזמן של כולנו...

 

המקסימום שאני רואה אותם זה עבריינים בשם החוק.

 

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

פורסם

לא הבנתי, הם מתחבאים בתוך שיחים וכל מיני מקומות ומה הלאה?

הם מפתים ילדים קטנים לבוא איתם לשם או מאיימים על זקנות עם טייזר?

 

וכשאתה אומר משהו בסגנון "

אני לא אתחיל לגולל פה הכל ולא מרגיש צורך להוכיח למישהו משהו פה. אבל עם הניסיון שלי אף אחד לא יכול להתווכח", זה איך לומר בעדינות... מריח קצת כמו יהירות מהולה בבולשיט.

פורסם

"רוב רובם הם אנשים רעים"?

 

תשמע, אפשר שלא להסכים על דרכי הפעולה, אפשר שלא להסכים עם הפעולה עצמה ואפשר שלא להסכים עם החוק שהביא את אותו שוטר לבצע את אותה פעולה.

אבל אני דיי בטוח שאף אחד מהם לא איש רע, ואפילו אם חלק קטן כן זה בטח לא "רוב רובם"..

פורסם (נערך)

צודק מאה אחוז אם מישהו יכול למחוק את זה למנוע כאב ראש מיותר לכולם תבוא עליו הברכה.

 

ולך גדי אם כל כך מעניין אותך אתה מוזמן אלי לקפה ואראה לך דברים שמעניין מה תגיד עליהם.

 

(אין טעם להשיב לי יותר אני יוצא מהפוסט הזה שלא יודע איך אני מגיע למקומות האלה שלא קשורים אלי)

 

ברכה והצלחה לכולם

 

 

 

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yanivnn
פורסם

אני שוטר במערך הסיור מסוף 2010.

אם למישהו יש שאלות אשמח לענות בגדר הידע שלי, בתקופה שלי במשטרה מלבד הסיור יצא לי להיות במשל''ט וכשנה וחצי אחרונות משמש קקצין יחידת סיור (לא קצין בפועל).

שאלות על שכר לא ממש אוכל לענות כי זה שונה ומשתנה ואני התגייסתי בתנאים שונים ממה שיש היום.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...