Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי שום דבר,תהנה מהאוטו כמו שהוא,וכשיתלכלך או כשתרצה למכור..תנקה.

יש הרבה תכשירי ניקוי מתאימים.

במידה וכן תשים כיסויים קח בחשבון כריות אויר אם ישנם במושב הרכב.

פורסם
בטיחות מעל הכל. גוברת אפילו על חוסר הטעם שמופגן בגופיות או כיסויי מושב.

 

אולי תצליח להשביע במעט את תאוותך ע"י כיסוי הגה.

 

איפה אני רואה אם יש כריות אוויר במושבים(איפה רשום?)

פורסם

סע תהנה מהריפוד ומי שיקנה ממך שידאג לכיסוי (במידה ואתה הוא לא הקונה יד 2) [emoji6]

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם
איפה אני רואה אם יש כריות אוויר במושבים(איפה רשום?)

 

ברכבים שהיו לי היה תמיד סימון איפה ברכב יש כריות אויר. אבל לדעתי ברכבים חדשים עם כריות רבות זה לא תמיד מסומן.

 

בדוק במפרט או שאל את היבואן/מוסך.

פורסם

לא מבין בכלל למה לשים כיסוי כל שהוא.

אתה רוכש רכב בלא מעט כסף ושומר עליו בשביל מי שיקנה ממך ולא תהנה ממנו עד הסוף? מיותר לטעמי.

2017 Type R

פורסם

כדבר בסיסי - לדעתי, כל בעל-רכב צריך לדעת היכן יש כריות אוויר ברכב.

לדעת היכן לקדוח.. והיכן להתקין תושבת לטלפון שלא תעוף לפנים.

וגם אם פעם ב 10 שנים נוסעים עם ילדים , למענם ולמעננו כדאי לדעת.

 

וכן אפשר להתקין גופיות יפות לבידוד קל..

כי לפעמים חם לי בתחת או בגב.. כי דוחפים עור בכל מקום.

וגם גופיות יפות , מוסיפות אור.. וגוון ברכב.

 

בד"כ רוב הגופיות מאפשרות פתיחה לכריות האוויר במושבים הקדמיים.

ובנוסף, יש גם ריפודים מלאים, עם פתחים באזור כריות האוויר.

לכן - לפני ההתקנה, חובה לדעת ולהתאים כיסויי מושבים בהתאם למיקום הכריות.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא תמיד רכישת כיסויים\גופיות היא רק בכדי שיהיה קל למכור את האוטו לקונה הבא,

לדוגמא, ההורים שלי קנו מאזדה 3 מיד שנייה עם מושבים בהירים (הרכב מצא חן בעיניהם, לכן צבע המושבים לא היווה שיקול),

תוך שבוע הבינו שאם הם לא שמים כיסויים\גופיות, הנכדים (שיהיו בריאים :-D) הולכים לטנף להם את המושבים.

לכן בחרו לשים כיסויים איכותיים שאגב מותאמים מבחינת הפתחים לכריות האוויר במושב.

 

גופיות לדעתי פחות מומלצות מניסיון, כעבור זמן מה שהבד נמתח הן מאבדות את צורתן והופכות לרופפות על המושב (לפחות אצלי זה היה כך) וזה דבר שאותי לפחות שיגע.

×
×
  • תוכן חדש...