Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 2017


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלהן חברים,אני מתעניין בקניית סיאט לאון החדשה.הייתי שבוע שעבר אצל היבואן וקיבלתי הצעת מחיר כזאת:

לאון אוטומטית 2017 בדגם 1.4 150כ"ס,STYLE.

קיבלתי הצעת מחיר לאוטו הזה כולל :

מצלמת רוורס

איתורן סייב+עלוקה

חיישן חניה אחורי

אגרת רישוי

וצבע מטאלי.

ממה שהבנתי זה כל התוספות לדגם הסטייל תקנו אותי אם אני טועה...

הציעו לי את החבילה הזאת ב124 אלף.

מה אומרים לקנות או לא,משתלם? הרכב אמור לשמש משפחה קטנה .

איך הרכב בכללי?

והאם המחיר שהוצע לי משתלם???

קיבלתי עוד בפולקסווגן הצעת מחיר לפולו קומפורט 1.2 ב105 אלף ש"ח

הלאון מושכת אותי יותר האם שווה להשיקע וללכת על הלאון האם היא משתלמת בכלל ובימיוחד במחיר שהציעו לי.

אשמח לקבל עזרה מאנשים אם ידע על הרכב או שהוא נמצא בבעלותם.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מה להשוות בין הפולו ללאון, הלאון מקבילה מבחינת קבוצה לגולף

כמה עולה כל החבילה הזאת? תבדוק אם באמת אתה צריך את האיתוראן , אולי אין צורך

פורסם

לדעתי הם מספקים גם מובילאיי אם מבקשים ללא עלות נוספת.

אזל הצבע הלבן מהמלאי?

בכל מקרה הרכב הזה הוא תמורה מצויינת למחיר וגם המחיר שקיבלת הוא מחיר טוב בהינתן התוספות.

החיסרון העיקרי שזה בא מיבואן ללא תודעת שרות שגם לא ממש צריך להשתדל מאחר והרכב הזה נמכר בכמויות.

גם עניין הגיר רגיש עם אחריות קצרה מדי.

פורסם
הפולו מאוד יקרה לקבוצתה וכבר דיי מיושנת.

 

איזה רכב אתה מחפש? מה הצרכים שלך?

 

רכב 5 דלתות לא סדאן, בסגנון גולף לאון איביזה לאון,האיביזה גם אופציה אבל הרכב ניראה מיושן קצת.

האיביזה החדשה מאוד קורצת אבל צריך לחכות לה עד אוקטובר.

הצרכים שלי זה נסיעות בעיקר בעיר רכב ראשון למשפחה קטנה.

הלאון קורצת לי בגלל המראה האקזוטי יחסית לכל הצעצועים היפנים והקוריאנים.

פורסם
אין מה להשוות בין הפולו ללאון, הלאון מקבילה מבחינת קבוצה לגולף

כמה עולה כל החבילה הזאת? תבדוק אם באמת אתה צריך את האיתוראן , אולי אין צורך

זה רכב ראשון שלי איתוראן הוא דבר שחובה או לא? גם בגלל שזה רכב חדש...

פורסם
לדעתי הם מספקים גם מובילאיי אם מבקשים ללא עלות נוספת.

אזל הצבע הלבן מהמלאי?

בכל מקרה הרכב הזה הוא תמורה מצויינת למחיר וגם המחיר שקיבלת הוא מחיר טוב בהינתן התוספות.

החיסרון העיקרי שזה בא מיבואן ללא תודעת שרות שגם לא ממש צריך להשתדל מאחר והרכב הזה נמכר בכמויות.

גם עניין הגיר רגיש עם אחריות קצרה מדי.

 

איך שאני יודע הצבע הלבן עדיין במלאי.

כן שמעתי הרבה תגובות לא טובות על צמפיון אבל אני נמשך דווקא למכוניות שלהם.

לגבי המחיר מה אתה אומר אפשר להוריד אותם עוד,או לסירוגין להוסיף עוד שנה אחריות מזה שנתיים תמוהה.

פורסם

איתוראן חובה רק אם חברת הביטוח מחייבת ולכן כדאי לברר מראש..

אני באופן אישי לא סובל את ההתקנות המקומיות ואנסה להימנע מלרכוש רכב עם איתוראן, מובילאיי וכו'.

פורסם

אולי יהרגו אותי על זה אבל מניסיון שלי הגיר הרובוטי כפול המצמדים(גם DSG) פחות נעים בפקקים ובנסיעה עירונית, מה גם שהוא נשחק הרבה יותר מהר בנסיעה שכזאת(ביחס לגיר אוטומטי רגיל).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אולי יהרגו אותי על זה אבל מניסיון שלי הגיר הרובוטי כפול המצמדים(גם DSG) פחות נעים בפקקים ובנסיעה עירונית, מה גם שהוא נשחק הרבה יותר מהר בנסיעה שכזאת(ביחס לגיר אוטומטי רגיל).

 

איך אני ירגיש את זה באיזה אופן אשמח להסבר,תאמת אני לא מבין כל כך במכוניות בגלל זה אני רוצה רכב חדש.

רכב חדש זה ראש שקט לא?

פורסם

לרוב, לא בכל המקרים.

גיר ה-DSG בסיאט היה בעבר בעייתי, היום רוב הבעיות נפתרו (במיוחד בדגם שלך, ביחידות היותר ישנות עוד יש בעיות לפרקים).

אם אתה בכל זאת רוצה שקט יחסי מאמינות, הייתי בודק את המאזדה 3 החדשה עם מנוע 2.0, שלה מוניטין אמינות טוב מהסיאט.

פורסם

124 עם חבילת סיאט גולד וצבע מטאלי נשמע סביר+, קיבלתי הצעה לfr הידנית שדיי קרובה להצעה שלך אך ללא צבע מטלי+חבילת הגולד, חבר קיבל לא מזמן את הסטייל במחיר שציינת ללא על התוספות שציינת, בכל אופן אם אינך חושש מהגיר שאמינותו נטוייה במחלוקת אכן הרכב משתלם וההצעה שקיבלת לא רעה בכלל.

הרכב נוח מהסיבוב שעשיתי , מאיץ מהר מאוד בגדול לסטאפ בסיס שלו מבחינת איבזור אין כ''כ מתחרים

 

לגבי ההצעה על המזדה, המחירון שלה מתחיל מ132 אם ילבישו עליה עוד כל מיני תוספות שטות שדוחפים למחיר של הרכב היא תגיע בכיף ל 136 אחרי מיקוח ארוך אולי ירדו ל129.

הרכב גם יחסית מהנה לנסיעה נינוחה מרגיש מעט כבד יותר מהלאון ולפי מה שהרגשתי גם פחות סלחן בכביש משובש.

מה שכן אם הרכב מתוכנן ל5 שנים, אז ראש שקט יהיה בטוח יותר אצל מזדה

 

נשלח מהדרכים

פורסם

לא מאמין שתוכל להשיג עוד הנחה, לדעתי תוכל לדרוש את המובילאיי.

בעצמי ביצעתי הזמנה בימי מחיר ההשקה, מסתבר שמחיר ההשקה נשאר קבוע, וביטלתי בעקבות אכזבה מהשירות.

בבירור עם חברות הביטוח, הן לא דרשו איתוראן.

פורסם

אל תדרוש שום מוביילאי, ליבואן לא תהיה בעיה לספק לך אחד כי הוא מקבל הנחה שלא יגלגל אליך על הרכב דרך המיסוי(ז"א שהוא מרוויח מזה שהוא מתקין את זה).

 

ייתכן שבתחילת שנה הבאה כל רכב חדש על הכביש יהיה מחוייב במערכות בטיחות שכאלה - האופטימיים יחשבו שצ'מפיון ייבאו את הרכב עם מערכות בטיחות מקוריות כמו שהוא מגיע בחו"ל, אני מאמין שידחפו אליו מוביילאי כמינימום שדורש החוק.

 

היעילות הפחותה שלו ביחס למערכות בטיחות מקוריות היא תהומית - בהתקנה החפיפניקית שעושה לו בבונד בישראל גם לא מכיילים ומכוונים אותו נכון, מה שיוצר צפצפה מיותרת עם המון התראות שווא(שלא לדבר על הפתיחה של כל הפירוק של הפלסטיקה בשביל ההתקנה) ביחס למוצר המקורי שמותאם לרכב ומותקן עליו בפס הייצור.

 

עכשיו,

כשכל הרכבים מ2018 יהיו עם הזוועה הזאת ושלך יהיה רכב בלעדיו לדעתי זה יעלה את שווי הרכב שלך ביחס למקבילו מ2018(מצד שני אם יכניסו את המערכת של היצרן כסטנדרט אז תפסיד - אבל תפסיד את זה בכל מקרה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

דבר ראשון תודה לכל המגיבים.

עכשיו הסתכלתי בדף של ההצעה ורשום המובילאי מתנה,ממה שהבנתי ממכם לא כדי להתקין את המערכת?


×
×
  • תוכן חדש...