Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במגאן החדשה יש 1.5 DCI ו1.6 DCI שהוא החדש יותר.

נראה לי שסביר להמר כי כמו בקדג'אר , יגיע ה1.5 המוכר.

 

כמדומני, הבעיה היא ש- 1.6 DCI טרם שודך לתיבה הרובוטית, ולכן קרסו ככל הנראה נמנעים מלהביא אותה מטעמים ברורים.

 

לא אוהב את הפרונט בכלל. ואם כבר, ה 5 דלתות נראית הרבה יותר טוב (כמו ב 99 אחוז מהמקרים).

 

התמונות מהזווית והמרחק שצולמו לא עושות חסד עם הרכב. גם החישוקים לא.

חזיר דיזל

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שעוד מוקדם לפסול ולשלול, אנחנו לא באמת יודעים על הרכב דבר, כיצד יאובזר, מה התמחור, ההשוואה לוולוו היא גם כן לא ממש במקום, זה בסה''כ דגם עממי שצויד במולטימדיה נדיבה, צריך לראות איך זה יתפקד במבחן המציאות.

בסה''כ נראה שיש להם הברקות פה ושם, הפלואנס הייתה נוחה ומרווחת על כל מגרעותיה, המגאן RS סובבה את כולם והקליאו הפכה פופלרית ונפוצה בקרב צעירים (מעין תחרות על רוכשי האיביזות).

פורסם

בסה''כ נראה שיש להם הברקות פה ושם,

הפלואנס הייתה נוחה ומרווח

לא הייתי קורא לפלואנס (רכב שנמכר בעיקר למה שנקרא מדינות מתפתחות) הברקה.

פורסם

אבל גם מגאן סדאן בשני הדורות הראשונים נמכרה בעיקר במדינות מתפתחות וזה גם מה שיהיה ככל הנראה עם הגירסה הנכוחית. במדינות מפותחות אין דרישה לגירסת מרכב הזו בקטגוריה המפשחתית אלא רק להצ'בק וסטיישן. וזה לא קשור לרכב שהוא "הרקה" או "לא הברקה".

 

 

פורסם

הרכב נקרא גראנד קופה,

המפרט של הדגם המפואר , כמו שבתמונה הולך להפתיע את כולם.! רמה מאוד גבוה .

החל מתאורת לד מלאה ! ועד תאורת אוירה מרשימה במיוחד בפנים הרכב.. מסך מקורי גדול ..

בקיצור רכב מדהים.

 

בקרוב יהיו גם מחירים.

 

גילוי נאות, אני עובד אותו יבואן ..

פורסם
התמונה בעמוד הראשון כשהוא כבוי לא עושה איתו חסד מעבר לכך שהדרך שבה וולוו שילבו אותו טובה יותר

בוולוו המעצבים שילבו אותו בדרך קצת יותר מוצלחת.

משהו בחיתוך של פתחי המזגן לא מסתדר בעין.

 

אהבתי את העיצוב החיצוני, היא בהחלט נאה.

פורסם

בתור בעלים של מגאן סטיישן 3 dci בהחלט הייתי שמח לרכוש את הסטיישן החדשה! רכב יפה, חסכוני וכו'. נשאר לי רק לחכות עוד 3 שנים שפליטות ליסינג יעלו סביב 65 אלף ש''ח

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)
הרכב נקרא גראנד קופה,

המפרט של הדגם המפואר , כמו שבתמונה הולך להפתיע את כולם.! רמה מאוד גבוה .

החל מתאורת לד מלאה ! ועד תאורת אוירה מרשימה במיוחד בפנים הרכב.. מסך מקורי גדול ..

בקיצור רכב מדהים.

 

בקרוב יהיו גם מחירים.

 

גילוי נאות, אני עובד אותו יבואן ..

 

הסטיישן החדשה גם הגיעה יחד עם הסדאן?

אחת היפות.Renault-Megane_Estate-2017-1024-59.jpgRenault-Megane_Estate-2017-1024-35.jpgRenault-Megane_Estate-2017-1024-2f.jpgRenault-Megane_Estate-2017-1024-47.jpgRenault-Megane_Estate-2017-1024-5a.jpg

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

מעניין מה יהיו המחירים של ההצ'באק והסטיישן ואיזה רמות גימור ומנועים ישווקו כאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני אפתיע מישהו כשאכתוב שאני אוהב את העיצוב ומקווה שיצליח?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...