Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לברר עם המוסך המורשה וקיבלתי תשובה די תמוהה שאין הוראה מהיצרן (VW) בצורך להחליף מסנן דלק ???

אלה אם יש בעיה כל שהיא, נשמר לי מאוד מופרך לא?

פורסם

אני לא זוכר מה עמדת היצרן בנושא - אני מאמין שלא צריך לחכות שתהיה בעיה, פילטר דלק איכותי עולה בסביבות ה 100-150 ש"ח ולהחליף אותו לוקח כמה דקות - אני יכול להגיד לך שבאיביזה שלי החלפתי ב 90,000 את הפילטר ולא הרגשתי שום שינוי לטובה או לרעה ועדיין הייתי ממליץ להחליף רק כדי לא לחכות שיהיה בעיות.

פורסם
אני לא זוכר מה עמדת היצרן בנושא - אני מאמין שלא צריך לחכות שתהיה בעיה, פילטר דלק איכותי עולה בסביבות ה 100-150 ש"ח ולהחליף אותו לוקח כמה דקות - אני יכול להגיד לך שבאיביזה שלי החלפתי ב 90,000 את הפילטר ולא הרגשתי שום שינוי לטובה או לרעה ועדיין הייתי ממליץ להחליף רק כדי לא לחכות שיהיה בעיות.

 

זוהי אכן גם דעתי בנושא במיוחד שהעלות נמוכה.

 

ישנם שני קודים מנוע:



1.BXW-3 bar

2.CGGB-4 bar

 

עבור רכב הזה-באמתבוודאות

 

אז אצלי ברכב 3 באר לפי מה שאתה אומר.

רק בשביל הספורט, מה יכולות להיות ההשפעות של הרכבת מסנן דלק בעל יצאה עם לחץ של 3 באר ברכב שהדרישה היא ל 4 באר ?

הרי מדובר בהפרש של 1 באר?

פורסם
החלטתי לברר עם המוסך המורשה וקיבלתי תשובה די תמוהה שאין הוראה מהיצרן (VW) בצורך להחליף מסנן דלק ???

אלה אם יש בעיה כל שהיא, נשמר לי מאוד מופרך לא?

היצרן הוא מאירופה-איכות של דלק EURO6+.....גם מנטליות של תחנות דלק אחר.....

להחליף

מבלי לדבר

פורסם
החלטתי לברר עם המוסך המורשה וקיבלתי תשובה די תמוהה שאין הוראה מהיצרן (VW) בצורך להחליף מסנן דלק ???

אלה אם יש בעיה כל שהיא, נשמר לי מאוד מופרך לא?

 

חבר אתה סתם טוחן מים , שאלת שאלה ענו לך .

לפי הספר רכב פילטר דלק מחליפים ב60 אלף .

4 BAR - בוודאות !



היה לי את הרכב הזה , ההחלפה של הפילטר פשוטה , הוא נמצא ליד גלגל ימין אחורי .


מומלץ לרכוש פה של חברת MANN


http://www.justmotor.co.il/product/wk-692




 



פורסם
זוהי אכן גם דעתי בנושא במיוחד שהעלות נמוכה.

 

 

 

אז אצלי ברכב 3 באר לפי מה שאתה אומר.

רק בשביל הספורט, מה יכולות להיות ההשפעות של הרכבת מסנן דלק בעל יצאה עם לחץ של 3 באר ברכב שהדרישה היא ל 4 באר ?

הרי מדובר בהפרש של 1 באר?

מודעה 14

פורסם (נערך)

שינוי לחץ התרחש עם מעבר על EURO 4

זה לא קורה בכל המדינה

ולכן יש שגיאה באוטודטה

 

D13 Euro 6_info_777777.jpg

עריכה אחרונה על ידי gershon1
×
×
  • תוכן חדש...