Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פוקוס סטיישן יותר נפוצה דווקא.

 

תתקשר לאבי פארטס ותשאל על מחיר, כנראה שיהיה קרוב למחיר שקיבלת במורשה, שלא כל כך גבוה לממירים מקוריים + עבודה, הם מכירים בתקלה הזאת בפוקוסים אני מניח וחבל שלא משתתפים בתיקון.

פורסם
פוקוס סטיישן יותר נפוצה דווקא.

 

תתקשר לאבי פארטס ותשאל על מחיר, כנראה שיהיה קרוב למחיר שקיבלת במורשה, שלא כל כך גבוה לממירים מקוריים + עבודה, הם מכירים בתקלה הזאת בפוקוסים אני מניח וחבל שלא משתתפים בתיקון.

 

בפורד הציעו לי מחיר שערוריתי של 2800 ש"ח כולל עבודה, על ממיר משופץ..

ברוני אגזוזים נתנו מחיר של 2000 כולל עבודה

אבדוק גם עם אבי פארטס בהמשך, לבנתיים ביצעתי טיפול אינפוזיה ב300 ש"ח ואיפסתי את הקוד במחשב,

נראה אם יחזור בימים הקרובים או לא ונחשוב כיצד להמשיך

 

לגבי זה שסטיישן יותר נפוצה - על הכביש אני מסכים, בפירוקיות פשוט לא מצאתי בשום מקום לצערי :)

 

תודה רבה

פורסם

יש לי כזאת בדיוק מתחת לבניין, בוא בלילה ונפרק אותה :D

 

עכשיו ברצינות, לדעתי 2000 זה מחיר הוגן. 2800 בפורד, למה אני לא מופתע..

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
יש לי כזאת בדיוק מתחת לבניין, בוא בלילה ונפרק אותה :D

 

עכשיו ברצינות, לדעתי 2000 זה מחיר הוגן. 2800 בפורד, למה אני לא מופתע..

 

2000 זה אכן יותר הוגן ממה שפורד הציעו, פשוט בתור סטודנט מהווה הוצאה די כבדה לעכשיו עבורי.

לכן הלכתי על האינפוזיה שלבנתיים נראה כי עזרה, לפחות לעת עתה

פורסם

מה המקוריות של הרכב ומאיפה רכשת אותו ?

מעניין בדיוק אחרי קניה פתאום נדלקה לה מנורה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...