Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

נשאר לי עוד 4K לטיפול הבא,

בטיפול הקודם הוחלף לי מסנן שמן מנוע של מאזדה, פילטר אוויר, פלגים של מאזדה, שמן מנוע של PENNASOL 10W40 ומי קירור של פארסטון הבקבוק הצהוב, ולאחרונה אני שם לב שהאוטו טוחן שמן מנוע, המדיד הגיע כבר כקצת פחות מחצי,

רציתי לשאול אתכם עם השמן הזה מספיק טוב בשביל המנוע? וגם שמתי לב שהם שמים תשמן הזה בכל רכב, אז רציתי המלצות שלכם המומחים איזה שמן מנוע איכותי יותר עדיף למאזדה שלי או להשאר עם השמן ששמו לי?

הרכב זה מאזדה 3 2004 עשתה 220K, מטופל במוסך רגיל.

תודה

פורסם

לפי קסטרול לאקלים ים תיכוני האופציה המתאימה ביותר היא 10W40 MAGNATEC לקוד מנוע Z6.

יש עוד שמנים שמתאימים כמו MAGNATEC 5W30 או Castrol GTX 10W-40.

אינני מכיר את השמן אישית אבל זו חברה גדולה בתחום השמנים המייצרת מגוון מוצרים בפריסה גלובלית.

http://www.pennasol.com/

הרכב שלך כבר נסע 220 אלף ק"מ וזה די טבעי שיאכל קצת שמן.

תמשיך עם טיפול כל 10 אלף ק"מ או שנה ומדי פעם תבדוק מפלס שמן ותמלא כמה שצריך בין טיפול לטיפול.

הזול עולה ביוקר

פורסם
לפי קסטרול לאקלים ים תיכוני האופציה המתאימה ביותר היא 10W40 MAGNATEC לקוד מנוע Z6.

יש עוד שמנים שמתאימים כמו MAGNATEC 5W30 או Castrol GTX 10W-40.

אינני מכיר את השמן אישית אבל זו חברה גדולה בתחום השמנים המייצרת מגוון מוצרים בפריסה גלובלית.

http://www.pennasol.com/

הרכב שלך כבר נסע 220 אלף ק"מ וזה די טבעי שיאכל קצת שמן.

תמשיך עם טיפול כל 10 אלף ק"מ או שנה ומדי פעם תבדוק מפלס שמן ותמלא כמה שצריך בין טיפול לטיפול.

 

אני יכול להמשך להשתמש בוא?

פורסם

לא רואה סיבה שלא אבל קצת קשה לדעת אם זה מתאים לרכבך כי לא ציינת מה התקן של השמן (ACEA או API )אלא רק הצמיגות. יכול להיות שמשתמשים בצמיגות 10W40 אך בתקן נחות ממה שאתה צריך למרות שזה יהיה לי מוזר כי רכבך שנתון 2004.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אצלי, רכב שנת 2004 עם 200K ק''מ המגנטיק היה נאכל בצורה דרסטית. אחרי 5K ק''מ היה המדיד על החצי.

 

החלפתי לקסטרול הרגיל באריזה הלבנה, 4K ק''מ אחרי הטיפול האחרון, בקושי שירד משהו.

פורסם

אצלי, רכב שנת 2004 עם 200K ק''מ המגנטיק היה נאכל בצורה דרסטית. אחרי 5K ק''מ היה המדיד על החצי.

 

החלפתי לקסטרול הרגיל באריזה הלבנה, 4K ק''מ אחרי הטיפול האחרון, בקושי שירד משהו.

פורסם
לא רואה סיבה שלא אבל קצת קשה לדעת אם זה מתאים לרכבך כי לא ציינת מה התקן של השמן (ACEA או API )אלא רק הצמיגות. יכול להיות שמשתמשים בצמיגות 10W40 אך בתקן נחות ממה שאתה צריך למרות שזה יהיה לי מוזר כי רכבך שנתון 2004.

 

תמליצו לי על שמן מנוע למאזדה שלי אני אקנה ואגיד לו לשים

×
×
  • תוכן חדש...