Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

משום מה בשנים האחרונות יצא לנו להחליף אולי 10 פעמים את המפסק של הדוד חשמלי.

לפעמים שמנו שעון, לפעמים מפסק רגיל, אבל לא זה ולא זה שרדו יותר מכמה חודשים/שנה.

 

שמתי לב שהחלק הבעייתי הוא החלק הפנימי שאליו מתחברים החוטי חמשל, משום מה הוא מתחיל להשרף מבפנים ואז כל היחידה מפסיקה לתפקד (שוב, תוך פחות משנה).

 

אני לא יודע אם הבעיה היא אצלינו, כי בחלק מהפעמים חשמלאי בדק והחליף (ולא התריע על בעיה שונה), או שהבעיה היא במפסקים האלו עצמם, שבטח יצא לנו לרכוש במשך הזמן מחברות ומקומות שונים.

 

יש למישהו רעיון מה הבעיה/המלצה למפסק כזה רק איכותי?

 

IMG_8917.jpgIMG_8918.jpgIMG_8919.jpg

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

כבר התרגלתי למצב, פעם בשנה בערך נדפקת הקופסה עם השעון שעון והמפסק.

בדיוק אתמול רכשתי והחלפתי,

שים לב שיש עליהם בדרך כלל שנתיים אחריות,כדאי לפנות לחנות שקנית ממנה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מאוד משונה. אין שום סיבה שהמפסקים ישרפו בכזה קצב.

 

האם החוט שמתחבר למפסק השרוף הוא חוט (קצה) חדש, נקי ומתאים. האם הוא מהודק היטב? אני חושד שבעיית מגעים בחיבור גורמת להתחממות המפסק. נראה מהתמונות שרק אחד מארבעת החיבורים שרוף (למרות שאותו זרם זורם דרך כולם).

 

האם הדוד פועל שעות רבות מאוד?

 

לפרופורציה, המפסק אצלי בדוד בן 10 בערך. את הטיימר החלפתי מספר פעמים, אבל לא את המפסק.

:turn-l:
פורסם

בנוסף למה שנכתב אינני רואה סיבה להחליף מפסק כול שנה אלא אם האיכות של המפסק גרועה או אינו מתאים מבחינת צריכת הזרם של הדוד. ייתכן שהדוד צורך זרם גבוה יותר מאשר דוד חדש לכן המפסק מתבלה מהר.

איזה כייף לי :)

פורסם

האמת שהוא לא פועל בצורה חריגה, עד שעתיים אולי רצוף.

 

הדוד כולו הוחלף לפני כ3 שנים, לפניו היה דוד + מפסק שפעלו אולי 20 שנה בלי תקלות חח..

 

יכול להיות שהחלפת הכבלים תעזור? הם נראים די חדשים, אבל אולי הם דקים מידי?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם (נערך)

שניה שניה שניה...מנצלש

אם כבר מחליפים, למה לא לרכוש מפסק חכם ? כזה שאפשר להדליק מהטלפון ?

אני מתלבט בין מספר דגמים. למישהו יש אחד מהם ויוכל לחוות דעה ?

סוויטשר

טרמוביט

איסנס

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי לוקי2

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהצלחה עם הסווטיצ'ר, אני מחכה כבר חצי שנה שהם יצאו עם הדור הבא של המפסקים, בינתיים אין להשיג אותו בשום מקום.

לגבי השניים האחרים שרשמת, אני לא לגמרי בטוח אבל נראה לי שהם באים עם טרמוסטט שצריך להיות בתוך הדוד וזו כבר התקנה שקצת גדולה עלי (לא מעוניין להזמין חשמלאי בשביל להחליף טיימר לדוד)

פורסם

ברוח הכיוון החדש שקיבל השרשור,

התקנתי לפני כמה שבועות מתג חכם סיני בשם SONOFF TH16 המחיר הוא כ-12 דולר.

האפליקציה ידידותית ועובדת טוב למדי, רק פעם אחת היה לי שהיא קצת השתגעה, אולי בגלל בעיה ברשת הביתי אצלי ואולי בגלל בעיה בשרת שלהם.

שים לב שיש גרסת 10 אמפר וגרסת 16 אמפר. כמובן שעליך לרכוש את גרסת ה16 אמפר.

 

בתחילה חששתי מההיבט הבטיחותי. אבל בדקתי ובתוך המכשיר ישנו ממסר 20 אמפר ופיוז 20 אמפר.

וצריכת הזרם של הדוד שלי בפועל היא פחות מ-10 אמפר.

בנוסף, יש באתר אישורים למיניהם שאמורים להעיד על כך שהמוצר בטיחותי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
או אינו מתאים מבחינת צריכת הזרם של הדוד. ייתכן שהדוד צורך זרם גבוה יותר מאשר דוד חדש לכן המפסק מתבלה מהר.

למה הכוונה שהדוד צורך יותר מדוד חדש?

המפסקים האלו הם בד"כ 16A שזה מספיק גם לגו"ח של 3000 וואט.

:turn-l:
פורסם

שתי סיבות יכולות לגרום להישרפות:

 

  1. איכות זבלה קקי של המפסק.
  2. כאמור בעיית מגעים. שים לב שבעת חיבור החוט אל המגע הפנימי, אין לך איך ללחוץ על המברג כי כל הגשעפט גמיש ונוטה להתכופף תחת הלחץ. תנסה לתת קונטרה מהצד השני, אז תוכל לוודא הידוק ברגים כראוי. ברגים רעועים יגרמו למגע רופף ומכאן להתחממות הענינים ולחריכה שתיארת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עידכון: סוויצ'ר עדיין לא חזרו אלי,

מצאתי את זה-

http://www.wifi-er.co.il/

בינתיים גם אצלם נגמר המלאי, מבטיח לרכוש ברגע שחוזר למלאי ולעדכן פה.

פורסם

לי יש את זה:

https://www.smartgrade.co.il/

 

מוצר מעולה. התקנה בדיוק חצי דקה של טכנאי חשמל (דוד שלי התקין לי).

עובד עם WIFI בבית ובחוץ בלי שום בעיה. אפליקציה בעברית, אנגלית (בהתאם לשפת המכשיר).

מצרף תמונה.

dud.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה טוב!

אני מנסה להזמין ולא מצליח... ניסיתי כבר כמה מחשבים וכמה כרטיסי אשראי שונים, יש באג באתר :?

פורסם (נערך)

יש לי שתי בעיות עם הפתרונות הישראלים למתגים חכמים לדוד.

האפליקציות אף פעם לא משהו, ובחלק מהמקרים כמו switcheat ו smartgrade הן בכלל של צד שלישי עלום שם מחנות האפליקציות, ואף אחד מהם (שאני יודע לפחות), לא מתממשק עם ifttt.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...