Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוצר שאני משתמש בו מתבסס על השרתים ומוצרים של broadlink הסינית.

לכן אני לא חושש שהם יסגרו כמו חברות ישראליות. יש להם אחלה מוצרים חכמים לבית

יחד עם אפליקציה מעולה ולא חובה להשתמש באפליקציה שהחברה הישראלית מציעה להוריד.

פורסם
מישהו נתקל במוצר הבא לזרם גבוהה יותר?

http://m.banggood.com/DIY-Wi-Fi-Wireless-Switch-For-Smart-Home-With-ABS-Shell-p-1019971.html

 

נראה לי כמו אלטרנטיבה מעולה לפיתרון הישראלי ב-360 שקל.

 

יש להם דגם ל16A שמתאים לדוד חשמל, זה שבלינק שלך מיועד לזרם עד 10A וללא כפתור פיזי.

במקרה יש לי אותו ליישום אחר והוא עובד פיקס. אני מחכה ל16A שיגיע בשביל הדוד..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מה אומרים מומחי החשמל/האלקטרוניקה? האם הריליי הזה בטוח לשימוש? נראה באמת שאין לזה סרטיפיקציה מגוף מוכר.

פורסם

אני אישיתי לא מערב ציוד סיני זול ולא מוכר בתקנים עם חשמל ובטח שלא מכשיר שעושה עומס

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה אומרים מומחי החשמל/האלקטרוניקה? האם הריליי הזה בטוח לשימוש? נראה באמת שאין לזה סרטיפיקציה מגוף מוכר.

 

נראה שיש לו CE mark מה שאומר שהוא אמור לעמוד בתקן EMC ו- safety.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

באתר היצרן ניתן לראות את שתי התעודות האלה:

 

https://www.itead.cc/wiki/images/7/79/RoHS_Certificate_for_Sonoff_Series.pdf

https://www.itead.cc/wiki/images/f/f7/CE_Certificate_for_Sonoff_Series.pdf

 

וכמו שציינתי, בתוך ה TH16 ישנו פיוז 20 אמפר וממסר 20 אמפר. (אגב במדידה שביצעתי הדוד שלי צורך פחות מ-10 אמפר)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעדכן-

אז אחרי שלא הצלחתי להזמין מהאתר:

https://www.smartgrade.co.il

עשיתי הזמנה בטלפון + אימייל,

המוצר הגיע די מהר רק שבמקום התקנה מתחת לטיח שלחו לי התקנה מעל הטיח.

לזכותם יאמר שיום אחרי שצלצלתי אליהם כבר היה לי המוצר הנכון ביד בלי שהייתי צריך לשלוח כלום (הגיע נהג שלהם עד אלי והחליף לי)

המוצר עם התקנה מהירה ונוחה, ממש פלאג אנד פליי, בינתיים עובד כמצופה מה שאומר שאני מבסוט מאוד.

עכשיו רק צריך לתקן את הדוד החשמלי שיחמם בפחות משעתיים :mm_cry:

פורסם

^ זה המוצר שיש לי ושהמלצתי עליו כאן בדיון.

מוצר באמת קל להתקנה (נראה והתקנה כמו דוד רגיל) ועובד מעולה גם מחוץ לבית (בדקתי המון פעמים בהמון מצבים).

התקנתי את זה בכל המכשירים בבית והכל פיקס.

×
×
  • תוכן חדש...