Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רק שואל , ב4 טיפולים אחרונים שמתי 5w30

בניירת מהמוסך הקודם , עוד 2 טיפולים אחורה היו באותו שמן (זה מוסך יבואן..)

מה הקטע? מה הנכון?

הנכון הוא מה שרשום בספר משתמש של הרכב או בספר מכונאים.

תהיה טבלה במעלות צליוס והצמיגות המתאימה לה.

למשל

35337d1323072315t-life-all-new-hyundai-verna-35334d1323071820t-mineral-synthetic-oil-dsc_0016.jpg

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לאנשי הפורום, זאת למעשה הפעם הראשונה שאני משתמש באתר,

יש לי יונדאי גטס שנת 2007 (מנוע 1.4 16 שסתומים),

 

עשיתי לאוטו לפני כחודש וחצי טיפול, ושבועיים לאחר הטיפול החלו להופיע (עם או בלי קשר) רעשים מהמנוע מאזור השסתומים כשהאוטו קר, הפילטר שמן שהרכיבו לי הוא מקורי (ראיתי שהוא כחול ורשום עליו יונדאי/קיה) והשמן ששמו לי הוא סינתטי מלא (הטיפול לא בוצע ביונדאי), ביונדאי תמיד שמו חצי סינתטי וזאת הפעם הראשונה שהטיפול הוא עם שמן סינתטי מלא, הבעיה שהואטו קר בבוקר, יש משהו כמו 3-4 דקות רעש "מחוספס" מהשסתומים וזה מפסיק.

 

דיברתי עם כמה מוסכים חלק טוענים שצריך לעשות פלאשינג למנוע.

חלק טוענים שזה יכול להיות בגלל שמן ו/או פילטר שמן לא איכותיים

וחלק טוענים שזה יכול להיות מהמרימים ההידראולים של השסתומים.

אני מודה שאני לא יודע מה נכון לעשות ומאיפה כדאי לתקוף את הבעיה.

 

האוטו עשה 111 אלף ק"מ ככה שזה לא מנוע "גמור" לכאורה

 

אשמח לשמוע את עצתכם, או אם למישהו היה כזה דבר.

 

תודה!

 

שלומי

אתה יכול לתת לנו לשמוע את הרעש?

פורסם

רק אתמול רבתי עם מוסכניק ששם 5 30 ביונדאי גטס בתקן c3

כואב הלב

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
אם רשום בספר רכב שאפשר זה לא פסול לשים.

רק יש צמיגות שלפעמים גורמים לרעשים נלווים.

הרי 5/30 גם מתאים הכל עניין של מצב ברכב

זה לא בתקן api שמתאים לגטס.

פורסם
זה לא בתקן api שמתאים לגטס.

 

רוב השמנים בתקן C3 מכסים גם תקנים מתאימים לבנזין, אז באיזה שמן בדיוק מדובר?

 

אני ממליץ לפתוח אגן שמן כדי לנקות מסנן שמן ראשוני

אני מציע לא להציע על פעולות כירורגיות לפני שמאבחנים איפה הבעיה, אז הקלטה של הרעש לפחות נדרשת כאן.

פורסם

P60623-094727.jpg

דוגמא לגטס שהיו לו רעשים ממרימי שסתומים .

מקרה קשה לא עשו טיפולים בזמן והשתמשו בשמן לא איכותי/לא מתאים .

פלאשיג לא עזר אלה רק ניקוי יסודי (מסנן שמן ראשוני היה סתום חלקית)

פורסם
הנכון הוא מה שרשום בספר משתמש של הרכב או בספר מכונאים.

תהיה טבלה במעלות צליוס והצמיגות המתאימה לה.

למשל

35337d1323072315t-life-all-new-hyundai-verna-35334d1323071820t-mineral-synthetic-oil-dsc_0016.jpg

 

למה לא רשום שום דבר על 10-40 ?

ספציפית השמן שאני משתמש של יורול

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם
למה לא רשום שום דבר על 10-40 ?

ספציפית השמן שאני משתמש של יורול

זה לא ספר רכב של הגטס

[ATTACH=CONFIG]478405[/ATTACH]

דוגמא לגטס שהיו לו רעשים ממרימי שסתומים .

מקרה קשה לא עשו טיפולים בזמן והשתמשו בשמן לא איכותי/לא מתאים .

פלאשיג לא עזר אלה רק ניקוי יסודי (מסנן שמן ראשוני היה סתום חלקית)

נשרף הלב

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

שלום לכולם,

 

עברו כשבועיים ובהם ביצעתי שני תהליכים בהדרגה

החלפתי שמן ל10W40 ופילטר שמן וזה לא עזר.

 

שבוע לאחר מכן (היום) עשיתי בכל זאת פלאשינג שכולל ניקוי ופירוק אגן שמן,

כשפתחו את אגן השמן היה נראה שהאגן דיי נקי (לא כ"כ מלוכלך) לדעתי הפלאשינג לא יעזור כלל (מקווה שלא עשה נזק)

כבר לאחר ששמו מחדש שמן שמעתי את הרעש של השסתומים במוסך בהתנעה לאחר מילוי הזמן, והלערכתי לא יהיה מנוס

מלעשות מרימים הידראוולים.

 

אודה לכם על דעתכם וכל המלצה היכן לבצע.

אגב לגבי השמן החדש שמו לי שמן KIXX 5W30 שהוא סינתטי מלא.

 

בברכה,

 

שלומי


×
×
  • תוכן חדש...