Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - רנו טווינגו בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איך זה מחיר טוב כשC1 עולה 49,900? 15,000 ש"ח או 30% יותר?!

 

המעמד לטלפון הוא בדיחה לא מצחיקה. חוסכים עליכם וקוראים לזה טכנולוגיה חדשנית.

 

:mm_yeah:

 

מחיר גרוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 132
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זאת המיני הראשונה שמגיעה עם תיבה כפולת מצמדים.

וגם המחיר נמוך בהשוואה למיני הקוריאניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מעולה, יחידת הנעה מעולה (היחידה בקטגוריה עם טורבו ומצמד כפול), אבזור טוב יחסית ודווקא ה"מחסור" במולטימדיה לא מפריע. אם האפליקציה שלהם יודעת להתממשק מספיק טוב עם הרכב, מה זה משנה לי? רק חבל שלא הפרידו את הגג הנפתח (חמוד אך מיותר) לרמת אבזור נפרדת כמו בפיג'ו/סיטרואן/טויוטה. הייתי מאוד רוצה הגה מצופה עור/פנסי ערפל וחישוקים גדולים יותר אבל לא את הגג.

 

לגבי השאלה על הסטנד לטלפון - יש כבל/שקע טעינה מובנה בסטנד.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה מחיר טוב כשC1 עולה 49,900? 15,000 ש"ח או 30% יותר?!

 

המעמד לטלפון הוא בדיחה לא מצחיקה. חוסכים עליכם וקוראים לזה טכנולוגיה חדשנית.

 

קח בחשבון שהיא לא מאובזרת בכלל אבל כן,יש פער לא קטן.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור טורבו כפולת מצמד דווקא אני חושב שהמחיר סביר מאוד בהחלט. אני מנחש שזאת תיהיה הגירסא העיקרית שתמכר הכי הרבה. מכונית קטנה עם הנעה אחורית שעושה פרסה כימעט במקום - זה נשמע טוב מאוד. קיוויתי שיביאו אותה ארצה. אני שמח מאוד שזה קרה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מעולה, יחידת הנעה מעולה (היחידה בקטגוריה עם טורבו ומצמד כפול)

 

לגבי השאלה על הסטנד לטלפון - יש כבל/שקע טעינה מובנה בסטנד.

 

לגבי הטורבו והמצמד הכפול, אם להסתמך על החוויה בסמארט, לא מדובר פה בפנינה מהוקצעת.

 

אין כבל טעינה בסטנד, זה סך הכל קליפס פלסטי שמתחבר לדשבורד.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה יש לנו כאן?

 

מכונית מיני לעיר עם תיבה רובוטית כפולת מצמד = "תענוג" בזחילה, חנייה ופקקים + לפי הביקורות מנוע טורבו עם שיהוי. כיול מתלים נוקשה. תא מטען קטן כי תקעו מאחור את המנוע, אבל כ"כ נבהלו מזה שכיילו את הרכב לתת היגוי חריף, את ההיגוי למצב שינה עמוקה ואת בקרת היציבות למוד גננת בחינוך החרדי.

 

וכל זה כשהטווינגו המקורית (ובמידה פחותה אבל עדיין עדיפה הדור השני) הייתה מפגן של מרווח עצום, עיצוב מקורי, פשטות מכנית ונוחות ויכולת דינמית טובות. אין ספק שמישהו כאן קרא את הבריף הפוך, או לא שם לב ללקח שפולקסווגן למדה כשהיא ניסתה לתכנן אפ! עם מנוע אחורי ועשתה פרסה (עם רדיוס סיבוב רגיל).

 

במפרט הישראלי: קליפס אידיוטי לסמארטפון - בהנחה שיש לכם כזה ושהוא בכלל תומך בשיקוף - שיכולתם לקנות לבד ב-50 שקל ולהדביק לשמשה ואז גם הטלפון לא יחסום לכם את הכפתורים + כמה כיף לנסוע עם חוט מתדלדל על הקונסולה כדי שלא תיגמר הבטריה באמצע המולטימדיה.

 

בנוסף המחיר קרוב מדי לקוריאניות (כולל הספארק) המאובזרות דומה או יותר, מרווחות יותר, מתנהגות ונוחות יותר ובלי התחכום המבני שאני בטוח שמכונאי קרסו "יאהבו" ו"ידעו" איך להתמודד איתו.

 

איכשהו אם אני בטלקאר או כלמוביל, לא הייתי מחסיר שעות שינה. עורכי קטלוג ההנחות של חבר, הוט ומחלקות פרסום ה-0 ק"מ, לעומת זאת - היכונו.

עריכה אחרונה על ידי רועי צוקרמן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטורבו והמצמד הכפול, אם להסתמך על החוויה בסמארט, לא מדובר פה בפנינה מהוקצעת.

 

אין כבל טעינה בסטנד, זה סך הכל קליפס פלסטי שמתחבר לדשבורד.

 

ברור שלא פנינה, או התנהגות ספורטיבית לעילא. הכוונה הייתה שזה מנוע עם הספק נורמלי וגיר שלא משחק tug of war עם ארוחת הצהריים שלך בכל זחילה בפקק.

 

יש שקע USB ממש ליד הסטנד - מצד ימין. מספיק כדי שלא יהיה כבל שעובר דרך כל האוטו בשביל טעינה.

 

וחוץ מזה אני מאוד אהבתי אותה, אז חלאס לבלבל אותי עם עובדות!

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי ברור שאין לך מושג על מה אתה מדבר. מניח שלא נסעת על הרכב הנ"ל וממה שרשמת בכלל לא נהגת על ה 0.9 TCE . המנוע מצויין, לינארי, חסכוני וחזק משמעותית מהנתונים המשתמעים. ישר להניח שהתיבה לא מתפקדת טוב? מאוד מקצועי.

זה שרנו שינו כיוון והפכו את הטוינגו לרכב עירוני אופנתי - לא הפך את זה לדבר רע. אתה רוצה מרחב? יש לך אחלה דאצ'יה סנדרו ב 55 אלף.

מעבר לכך, תראה לי היום רכב אחד שהוא "פשטות מכנית ". ולא, אל תצביע על סוזוקי שתכננו לפי 10 שנים ועדיין משתמשים באותם מכלולים. תראה לי רכב מודרני וחדש שאינו מתוחכם.

 

יקר מדי? תראה לי עוד מיני עם מנוע טורבו תיבה מודרנית, שפע אבזור, אפשרות לעיצוב אישי וגג שנפתח כולו ב 87 אלף...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספינת המרמרה כבר יצאה וחזרה, יש פה תגובות שעולה מהן כאילו הטווינגו הרכב הכי גרוע שיוצא בהיסטוריה. נו באמת...יש לה מלא יתרונות והכל ענין של צ-ר-כ-י-ם. מי שלא מחפש פורשה 911 או משהו בסגנון, ולא פאר ברמה של מרצדס, אז יכול גם ליהנות ממנה. לגבי הגיר - קצת מוגזם מה שנכתב. נהגתי בסמארט וזה לא התנהג כמו אוטומטי רגיל מן הסתם, אבל גם ממש לא כמו מה שתואר.

עכשיו השאלה אם לחכות ל GT או שקרסו יפשלו שם ולא יביאו אותה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, מתנצל אם לקחת קשה את הדברים שכתבתי, אשתדל להבא לכתוב רק דעות טובות על דגמי רנו כדי לא לצאת לא מקצועי או להיראות כמי שלא יודע מה שהוא מדבר. כמו כן, אם תוכל לסייע אודה לרשימת מותגים או דגמים עליהם מותר לי להביע ביקורת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שתיבה ידנית מוצעת רק בגרסת האבזור הנמוכה ביותר.

כלומר, האבזור הבסיסי סביר. אני יכול לחיות בלי מצב Eco (מה שזה לא יהיה), וחיישני רוורס, חלונות כהים וג'אנטים ניתן להוסיף בנפרד בעלות לא גבוהה.

אבל כשמגרסאת הבסיס מחסירים בלמי דיסק מלפנים, מושב אחורי מתפצל ותא כפפות (!) זה מרגיש קצת מעליב.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה מחיר טוב כשC1 עולה 49,900? 15,000 ש"ח או 30% יותר?!

 

המעמד לטלפון הוא בדיחה לא מצחיקה. חוסכים עליכם וקוראים לזה טכנולוגיה חדשנית.

ועל זה נאמר:

C1-במחירו, צפוי להיות להיט מכירות,

ואילו הטווינגו- להיט אולמות תצוגה, ופרסומות בטלוויזיה.

את הרוב, או האדם הממוצע, שמחפש מיני, הוא רוצה לחסוך. כמה שיותר. הוא יהיה מוכן להוציא טיפה יותר על "סמל" קוריאני/יפני, מאשר על צרפתי. ובטח שלא יזיז לו היכן ממוקם המנוע, או תא המטען.{במקרה הזה "מיקרו" תא מטען}.

זה נראה כאילו בלובינסקי ידעו איך הטווינגו תהיה מתומחרת, וכך תמחרו את ה-C1.:lol:

65000 ש"ח=כרגיל, תמחור הזוי בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...