Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה הידית של הנוסע נשברה לי,

חברים התלוננו על "פתיחה קשה" ובהתחלה לא הבנתי למה זה,

במבט ראשוני ראיתי שחלק פלסטיק בפנים פשוט נשבר, והחלק האחורי מתחכך עם הדופן

מצורף תמונה:

 

http://www.interload.co.il/upload/4046529.jpg

 

אפשר לראות מצד שמאל את החלק השבור, ובצד ימין את החיכוך עם הדופן.

 

יש למישהו פה ניסיון עם דבר כזה?

עד כמה מסובך להחליף ברכב הזה או כמה זה יעלה לי להחליף במוסך?

 

**אני שואל פה ולא רץ למוסך בגלל עומס רציני בעבודה שגורם לחוסר בזמן להתעסק בזה.

Seat Ibiza FR

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממליץ לך מ-א-ו-ד לגשת למישהו שיודע לפרק דלת של איביזה.

דיפון הדלת של האיביזה(וגם לאון 1P) מתוכנן ברמה זוועה למי שצריך לפרק אותה, מנגון החלון יושב עליו במקום על שלד הדלת.

גש לצמפיון או כל מוסך אחר שיבטיח לך שהוא מכיר את הפירוק וההרכבה בדלת הזו.

טיפ:כדאי מאוד להמנע מלהסיר את שני הברגים בתחתית הדיפון.

 
 

 

 
 
פורסם

תסתכל אשכול קודם שלי שפתחתי איך חסכתי מאות שקלים על תיקון כמו שלך, אין לי מושג איך הדלת של האיביזה בנויה אבל עדיך להזמין את החלק מאיביי או משו מאשר לרכוש פה ולתת למישהו שמבין לעשות את העבודה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?613680-ידית-דלת-נהג-אופל-קורסה-2012

פורסם

אני גם בעד להתעסק עם זה בעצמי,

אוהב את זה, להרכיב ולפרק [זה גם המקצוע שלי], הבעיה ששמעתי הרבה על הדיפון של הדלת בסיאט.. קצת חושש לגעת..

Seat Ibiza FR

פורסם
אני גם בעד להתעסק עם זה בעצמי,

אוהב את זה, להרכיב ולפרק [זה גם המקצוע שלי], הבעיה ששמעתי הרבה על הדיפון של הדלת בסיאט.. קצת חושש לגעת..

 

 

אני אמרתי אותו דבר, אבל גם אמרתי לעצמי אם לא אצליח להרכיב, אז אפנה למוסך...ככה או שהצלחתי וחסכתי או שנסיתי לחסוך ולא הלך

פורסם (נערך)

מיכאל, אל תתעסק בדיפון של האיביזה, זה ממש לא למתחילים.

אם הייתה לך גולף\פולו הייתי אומר לך איך לפרק ובהצלחה, שם לא צריך להיות גאון הדור כי הדיפון נשלף בקלות יחסית.

 

לפי דעתי עבודה כזו בצמפיון לא כולל מעמ ולא כולל החלק תיהיה בסביבות ה250.

אבל הכי טוב לגשת ולשאול נציג שירות.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

יש פתרון נוסף שעשיתי בעבר על רכב שפחדתי לפרק את הדיפון בגלל המורכבות שלו. (יכל גם להישבר)

 

לך למתקין מערכות מקצועי -הם מכירים לעומק איך לפרק דיפון במינימום נזק, כי זו פרנסתם

תרכוש את הידית בנפרד כמובן. זה בטוח יעלה לך פחות מצ'מפיון.

פורסם

בהחלט אפשרות, תודה על ההצעה,

יש לי מישהו שמתעסק בזה אשאל אותו..

 

צ'מפיון אני מאמין גם שהם יקחו כ250 רק על עבודה, פלוס מע"מ והחלק זה יגיע גם ל500..

וזה בסך הכל ידית..

Seat Ibiza FR

פורסם
בהחלט אפשרות, תודה על ההצעה,

יש לי מישהו שמתעסק בזה אשאל אותו..

 

צ'מפיון אני מאמין גם שהם יקחו כ250 רק על עבודה, פלוס מע"מ והחלק זה יגיע גם ל500..

וזה בסך הכל ידית..

 

אצלי על הרכב במורשה רצו 450 לפני מעמ, לכן ממליץ דבר ראשון לא לפנות למורשה, דבר שני להזמין את החלק ולגשת למוסך שאינו מורשה להתקין את הידית.

פורסם

אני מנסה למצוא את החלק ברשת,

כל מה שאני מוצא זה את הידית עצמה [הכסופה],

וזה לא מה שנשבר בעצם, תראו בתמונה זה החלק השחור הפנימי,

איך אני יכול למצוא את זה? מה השם של זה?

Seat Ibiza FR

פורסם

מצטרף להמלצה של רועי. גש ל TG חלפים באזור התעשייה אשקלון, אתה מרחק של 10 דקות נסיעה משם, או שתטלפן אליהם ושאל אם יש.

seat leon 1.8 20v


×
×
  • תוכן חדש...