Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ביררתי קצת,

TG אמרו באזור ה150 לא כולל מע"מ [כנראה שהפלסטיק ולא הציפוי ניקל של דגם הFR]

במורשה קיבלתי הצעה של 700 ש"ח לא כולל מע"מ [וכמובן גם לא כולל עבודה]

 

החלק הניקל כמו בדגם הFR עולה כפי 3 מהחלק הרגיל הפלסטיק, אף אחד לא יודע למה,

בסך הכל אותו חלק מצופה ניקל, המחיר הגיוני אם היה מדובר בציפוי זהב...

 

מבירור שלי נודע לי שזה מחלה בקרב האיביזות, הידיות פשוט מתפרקות אחרי זמן מסויים,

ככה שזה מרתיע אותי ללכת על משומשת, גם 150 + מע"מ + עבודה זה לא יצא לי זול..

המחיר של החדש לא בא בחשבון בכלל

 

חשבתי להזמין מחו"ל אך אני לא מוצא את החלק המתאים..

 

מה אתם מציעים?

Seat Ibiza FR

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אז פניתי בסוף לTG חלפים,

מצאו לי ידית בגימור ניקל בידיוק כמו שלי, במצב מושלם ללא שריטה קטנטנה אפילו בניקל

ב200 ש"ח לא כולל מע"מ, וברגע התשלום הביאו לי הנחה על המע"מ בלי לבקש בכלל

שילמתי 200 ש"ח ויצאתי מרוצה.

 

בזמן הפנוי אתפנה והרכיב עצמאית.

Seat Ibiza FR

פורסם

הדלת של איביזה לא מסובכת כל כך לפירוק, יצא לי לפרק כאלה כמה פעמים אם תצטרך עזרה...לגבי להשיג את החלק לצערי לא יודע לעזור לך...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

את החלק יש לו, נשאר רק לעזור לו לפרק ולהחליף.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

מצאתי שרשור מפורט בפורום בריטי,

כשיהיה לי קצת זמן פנוי אנסה לפרק, אם אסתבך אני אבקש עזרה

תודה רבה!

 

אעדכן בהמשך

Seat Ibiza FR

פורסם

תזמין תחלק באיביי ב-100-200 שקל גג

בארץ ירצו ממך על זה 1000 שקל + במוסך יבואן.

קח תחלק ותן למישהו שירכיב לך בעלות של עוד 100-150 שקל. זה לא נראה מסובך. זה כולה ידית.

תחסוך תכסף אל תיתן לחזירים האלו להתעשר על חשבונינו

פורסם

אם מישהו מבין בפתיחת דלת של איביזה 3 דלתות,

אשמח לעזרה בעניין, אני לא מסתדר עם הקליפסים האלה ומפחד לעשות נזק..

 

אני מאשדוד.

Seat Ibiza FR

פורסם

זה נראה מזה קל בתמונות,

בפועל הסתבכתי עם זה מאוד, קליקים שלא נפתחים וכל רגע נראה כאילו זה הולך להישבר הגעתי למצב שאני מפעיל כח לא סביר בכלל..

וגם ככה הפלסטיקה לא ברמה גבוהה,

 

יש מישהו באזור אשדוד שיש לו ניסיון עם זה?

במורשה אחרי שיחה ארוכה הסכימו לקבל אותי עם חלק מבחוץ אבל דורשים 250 על הרכבה,

בכמה סדנאות של מערכות שמע רוצים 300..

Seat Ibiza FR

פורסם

אתה לא אמור להפעיל שם כוח לא סביר זה בטוח..אם תפרט מה בדיוק לא הצלחת לפרק אולי יהיה אפשר להדריך אותך. אני כבר הצעתי את עזרתי.

בכל אופן 250-300 שח נראה כמו מחיר סביר ולא בטוח שכדאי לך להסתכן בגרימת נזק על מנת לחסוך כזה סכום.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...