Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנתיים זה פרק זמן מאוד קצר. כפי שכתבו כאן, יהיה קשה להשיג תשואה כזו בתקופה ככ קצרה ללא הימור. ואם אתה מהמר, אז יכול להיות שגם תפסיד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לטענתם אין עמלות.

 

תסתכל בפרסום.

 

אני מניח שאתה עוקב דרך האפליקציה שלהם. כמו בכל בנק.

 

תודה, אעבור על הפרטים שהם כותבים.

שאלה קצת פרנואידית למבינים, מה הסיכון בלהפקיד סכום כסף נכבד בבנק ירושלים?

מה הסיכוי שבנק כזה יקרוס ואם כן, מה עולה בגורל הכסף?

אשתי ואני חוסכים להון ראשוני לקניית דירה ואני לא יודע היכן הכי נכון להפקיד את הכסף.

100K מופקדים בתעודות סל (רווח של כ-3% בשנה) וכל השאר בפק"מ בבנק.

מצד אחד חבל לי שישב בבנק, מצד שני אני לא יודע מתי אצטרך את הכסף.

עם מחירי הדיור כרגע אני מניח שלא בשנתיים הקרובות.

פורסם

לפי נסיון העבר (הבנק למסחר שפשט את הרגל)

המדינה פיצתה את כל מי שיש לו פקדון בבנק עד לסכום של מליון שקל.

כך שכל עוד הסכום קטן מהסכום המדובר , אני לא רואה סיבה לדאגה, לדעתי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

כאשר כספי היה בארץ הקודש היו לא מעט "פקדונות מובנים". אני לקוח בנק לאומי ושם היו הפקדונות.

מדובר על פקדון מניות עם תנאים מסויימים ללא אפשרות שבירה אבל הבטחת הקרן (לא ניתן להפסיד).

עשיתי 3 סוגים שונים של פקדות ויצא רווח ברוטו של 8.5% לכולם.

http://www.leumi.co.il/Lobby/structured_products/35496/

לכל בנק יש כאלה אופציות.

בהמלצתי מרבית חברי השקיעו בכאלה פקדונות, אף אחד לא התלונן מעולם.

 

וכמובן, אני לא עובד בבנק או קשור בשום אופן לחסכון.

אין לראות בדברי כהמלצה לשום דבר וענין.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מפיסטו, אם אני מבין נכון - הרווח תכלס היה 17% והם לקחו מזה 8.5%?

השיקול היחיד עד כמה שאני מבין הוא, האם אתה יכול להשקיע לבד ברמת סיכון דומה ובחברות או מדדים דומים - רק בלי לשלם 50% מהשתואה שלך לבנק.

מצד שני, את הסכום הזה אתה משלם על הבטחונות שבכל מקרה תקבל את הקרן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זה (התוכנית הראשונה) סטרקצ'ר על סל של 7 מניות מתחומים שונים, הקרן מובטחת והלקוח נהנה מחצי מהתשואה שהושגה במידה והיא חיובית עם cap של תשואה של 64% שבה התשואה ללקוח מאותה מניה יורדת ל- 3%.

פורסם

הוא מתכסה איכשהו מהצד השני. מבחינתך הסיכון זה כמו סיכון של פיקדון רגיל, ז"א, אי יכולת של הבנק לשרת את התחייבויותיו.

פורסם

הבנק יכול להבטיח את הקרן מכיוון שהוא לא באמת משקיע את הכסף שאתה נותן לו במניות שהקרן ״מורכבת״ מהן. הוא לוקח את הכסף, משקיע אותו (בד״כ באפיקים רווחיים הרבה יותר) ובסוף התקופה מחשב כמה אתה אמור לקבל לפי התנאים ונותן לך את זה.

 

מדובר בפיקדון כמו כל פיקדון אחר, אלא שכאן התשואה בסוף התקופה מחושבת לפי שער של 7 מניות שנקבעו מראש לפי כללים מסוימים ולא לפי ריבית קבועה מראש.

פורסם

אגב, חברות בהשקעת מטח (FOREX) , אם יש לך חשבון בחברה כזאת, באמת חשבת שאם אתה נותן להם פקודה לקנות לך מטח הם באמת קונים לך?

 

ממש לא, יש לך חשבון אצלהם, והם מרוויחים או מפסידים, כביוכל הם לא באמת קונים, רק כשאתה רוצה לפדות אז אם אתה ברווח אז הם מפסידים, אם הפסדת אז הם מרוויחים

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

מדובר בפיקדון כמו כל פיקדון אחר, אלא שכאן התשואה בסוף התקופה מחושבת לפי שער של 7 מניות שנקבעו מראש לפי כללים מסוימים ולא לפי ריבית קבועה מראש.

קצת שונה מפיקדון רגיל.

1. אין נקודות יציאה.

2. תשואה לא מובטחת ולכן יש 2 סיכונים : הראשון שלא שירוויח שום דבר, הסיכון השני שהרווח יהיה קטן יותר מהרווח בפיקדון לאותה תקופה.

 

באופן אישי הרווחתי כ10% אחוז נטו לאחר 3 שנים בפקדון מובנה. ז"א כ3 אחוז לשנה.

פורסם

לגבי נקודות יציאה, לא בכל פיקדון יש. ישנם פקדונות שנקודת היציאה היחידה בהם היא בסוף התקופה. למעשה, מניסיוני לפחות, הרוב כאלה (לפחות פק״מים).

לגבי תשואה לא מובטחת: כמו שכתבתי, התשואה בסוף מחושבת לפי נוסחא על שערי מניות שנקבעו מראש, כאשר מובטח לך רק שהיא לא תהיה שלילית.

זה עדיין פיקדון כמו כל פיקדון אחר, רק שהתשואה מחושבת אחרת והיא לא קבועה מראש (מובטח רק שהיא אי-שלילית). זה הכל.

 

מכאן, כל אחד ושיקוליו. לדעתי אם אתה רוצה לסגור את הכסף לתקופה קצרה - זו אופציה די טובה, אם לוקחים בחשבון את האפשרויות האחרות.


×
×
  • תוכן חדש...