Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הבנק יכול להבטיח את הקרן אבל?

גם אתה יכול.

אתה מחלק את ההון שלך ל2 חלקים, 90% אתה משקיע בנכסים סולידים ו10% אתה משקיע בנכסים מאוד תנותדיים.

לדוגמה :

יש לך 160 אלף שקל. 150 אלף אתה משקיע בפיקדון שמש, שצפוי להניב לך בוודאות 13 אלף אחרי 5 שנים. את ה 10 אלף הנותרים אתה משקיע במניות. בסוף התקופה לא רק שתשמור על הקרן, אלא שבוודאות גם תרוויח.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתעלק עבור חבר

 

ההשקעה הנבונה ביותר לדעתכם בהינתן הנתונים הבאים:

 

סכום השקעה: 1,000,000 ש"ח

טווח לסגירת הכסף: 10 שנים

נכונות לסיכון: נמוכה מאוד

 

מה אתם הייתם עושים?

 

כיוון שזה לא בשבילי [לצערי :-(], אין לי מושג מהיכן לחשוב על זה. אני באופן אישי מאוד אוהב נדל"ן, אבל בהתחשב במצב בו השוק נתון [איפשהו בשיא הפיק], ובזה שיש לו כבר דירה כך שכל רכישה תגרור מיסוי די כבד, ובהתחשב בזה שאני [והוא] לא מבינים יותר מדי בבורסה, מה עושים עם זה?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מכיוון שמדובר בהשקעה לטווח בינוני -ארוך, הוא צריך לחשוב על אסטרטגיה.

הדבר הראשון שהחבר צריך לעשות הוא לענות לעצמו על מספר שאלות :

1. האם יש לו חובות? אם כן, סביר להניח שישתלם לו לכסות אותם.

2. למה 10 שנים ולא 15 ? ולאחר מכן למה 15 ולא 20? מה יקרה בתום התקופה? האם יצטרך את הכסף בבת אחד או שהוא מתכוון למשוך חלקים ממנו? אם מדברים באפשרות השניה, אז הנדל"ן יורד מהפרק.

3. האם הוא מתכוון להגדיל את הקרן במהלך התקופה?

4. כל העניין של נזילות - מאיפה יגיע כסף ליום שחור/ יום שמח?

 

ועוד שאלות בכיוון הזה.

חוץ מזה, ממליץ לא לקבל יעוץ מאף גורם, קיימים יותר מדי אינטרסים בתחום, כולל את האינטרס "שלא יבינו יותר מדי". עדיף שיקח שנה-שנתיים, ילמד את נושא ההשקעות לעומק הנדרש וישקיע באופן עצמאי. יחסוך לו המון כסף.

פורסם

לסכם את השרשור:

אין אופציות השקעה סולידיות פאסיביות בישראל ומנגד איך להחזיק את הכסף בעו״ש.

אני מחזיק תיק ניירות ערך מאוזן שבניתי עם יועץ השקעות של דיסקונט. התיק בנוי מקרנות נאמנות פאסיביות. הקרן היא כ-185,000 ש״ח. תשואה: מתחת ל-3%, דמי ניהול 800 שקל בשנה יצא לערך וכמובן שחייב לממן גם את המדינה אז מה-3% בלחץ צריך להוריד 25% מס.

 

בקיצור על 185,000 ש״ח כ-3700 ש״ח בשנה. עלוב...

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

^ דמי ניהול גבוהים. ממליץ לך לעשות קצת שופינג בין הבנקים וחברות הביטוח, ולהעביר את התיק למי שנותן את ההצעה הכי טובה. עם קצת מאמץ, תוכל להגיע לאחוז מאוד נמוך.

פורסם

בקיצור, לא משתלם "להשקיע" ללא סיכון. בטח לא דרך הבנק. תשמור את הכסף בצד, הרי הוא נועד למטרה מסוימת. אל תסכן אותו.

פורסם

למגיבים מעלי. גם אם דמי הניהול היו 0, אחרי החתיכה של המדינה (25%) העסק לא משתלם.

הבורסה בישראל גוססת.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ואיך אתה משקיע בהם ?

האמריקאים לא נותנים לפתוח תיק השקעות בבית השקעות נורמלי ללא אישור שהייה או דרכון אמריקאי

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

זה בכלל לא נכון.

קודם כל אתה יכול לקנות ני"ע חו"ל גם דרך בנק או בית השקעות ישראלי.

דבר שני, אתה יכול לפתוח חשבון ב https://www.interactivebrokers.com/en/home.php גם ללא אישור או דרכון אמריקאי.

 

לא המלצה, לא בעל חשבון בIB, לא מנה פלאפל.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...