Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומי, אני חושב שאם היו מציבים את האופציה הזו ללקוחות במעמד הרכישה 90% לפחות היו רוכשים חבילת אחריות לשנה השלישית.

 
 

 

 
 
  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בספק.

אם אתה כלקוח כל כך חושש שיקרה משהו ברכב חדש בשנה השלישית שלו על הכביש,

אז כנראה שאתה לא כל כך סומך על התוצרת של אותו יצרן.

ובמקרה כזה, מה תעשה כשתגיע השנה הרביעית?

פורסם

לא מתוך חשש אמיתי, מתוך העדפה לראש שקט.

 

כמו שאתה נוסע לחו"ל ועושה ביטוח נסיעות, אתה באמת חושב שיקרה לך משהו? הסיכוי נמוך אבל עדיין עושה בשביל הראש השקט. וכמו כל ביטוח אחר שאנחנו עושים בחיים,רוצים ראש שקט.

 
 

 

 
 
פורסם

לצ'מפיון יש אחריות של רצון טוב בשנה השלישית - כלומר, אם טיפלת במוסכי הרשת לפי הספר, אז אם חו"ח קרתה תקלה לא סבירה במהלך השנה השלישית, הם לרב לוקחים על עצמם את רב/כל עלות התיקון. אני נאלצתי "לבדוק" אותם פעמיים במהלך 10 השנים האחרונות ובשתי הפעמים הם אכן לקחו את עלות התיקון עליהם (במקרה אחד, השתתפותי הייתה סמלית, אך קיבלתי אחריות נוספת לשנתיים על המכלול).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

3,000 שקל לשנה שלישית, אותה מקבלים אצל 99% מהיבואנים (וזה לא משנה כרגע אם זה מגולם במחיר או לא ), זה פשוט יקר מידי. אם זה היה לשנה שלישית ורביעית, היה לזה גם הבעת אמון של היבואן בתוצרת ומשהו שמספק ערך מוסף למוצר, במיוחד עם תיבת DSG שאין לה חותמת אמינות.

 

 

בניגוד לאיביזה וללאון, להן יש רוכשים צעירים רבים במסגרת "יהיה בסדר", האטקה פונה לקהל מיושב יותר עבורו אחריות לשנתיים בלבד מהווה סוג של מכשול.

פורסם
הקודם היה רכב בעייתי נקודה. היה לו עיצוב בעייתי, היו בעיות רבות במנוע ותמחור לא תחרותי עד סוף חיי הדגם. איך בדיוק זה קשור לרכב הנוכחי?

הנוכחי נהנה מעיצוב הכי טוב בקטגוריה לטעמי הן בפנים והן בחוץ, מגיע עם מנוע דיזל מוצלח וחסכוני ועם גיר אוטומטי ובמחיר תחרותי מההשקה.

 

אחרי שתסביר את הקשר בין הרכבים כי אני בטוח שיש עוד אנשים שרוצים להשכיל אפשר יהיה להתייחס אליך ברצינות.

 

בסך הכל הלצה בנוגע לדגם הקודם, אם תקרא תגובה אחת לפני יהיה לך יותר פשוט להבין את ההקשר.

 

לגבי הדגם הנוכחי, כבר כתבתי בשרשור לגביו שהוא רכב מאוד מרשים ומסקרן, במיוחד דגם הדיזל. רק חבל שלובינסקי בחרו להפשיט את הדגם הבסיסי מאבזור בטיחותי.

בכל אופן, אני דיי בטוח שהוא יצליח יותר מהדגם הקודם, אין שום סיבה שלא.

 

 

לעניין כל נושא האחריות, 3,000 שקלים זה מוגזם ביותר לאחריות לשנה נוספת, התמחור הוא כי הם צופים עלות ממוצעת של תקות ב-3,000 שקלים בשנה השלישית? קצת מוזר.

בטויוטה ישראל יודעים להרחיב אחריות ב-300 ש"ח לשנה למערכת ההיברידית, אז נגיד שמדובר במקרה הזה רק בחלק (מאוד יקר ומורכב) ממערכות הרכב, על הבסיס הזה סכום של 800-1,000 ש"ח נשמע לי סביר להרחבת אחריות.

בסכום כזה ובמידה ומדובר ברכב חדש שאני מתכנן להחזיק 5-6 שנים יש מצב שהייתי מרחיב אחריות. ב-3,000 שקלים לא.

פורסם
האטקה פונה לקהל מיושב יותר עבורו אחריות לשנתיים בלבד מהווה סוג של מכשול.

 

ולטענתך 3000שקל בשבילו הם גם מכשול אכזר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
שאלתי את מנהלי המותג את השאלה הזו.

לטענתם זה עניין של תמחור והשאלה שקיבלתי בחזרה זה, האם הקהל היה מוכן לשלם עוד סכום של נניח 3000 שקל על שנה נוספת של אחריות מלאה.

הייתם ?

 

כן.

לגבי ה"אחריות רצון טוב בשנה שלישית" שהועלתה פה, הכל טוב ויפה ולא מחייב:

לי הרימו קשיים אפילו בהחלפת קלאצים בתקופת האחריות על הגיר, ורק אחרי שפתחתי שרשור פה, הרכב שלי (סיאט) נבדק בצורה יסודית והוחלט לבצע את ההחלפה.

 

פורסם
3,000 שקל לשנה שלישית, אותה מקבלים אצל 99% מהיבואנים (וזה לא משנה כרגע אם זה מגולם במחיר או לא ), זה פשוט יקר מידי. אם זה היה לשנה שלישית ורביעית, היה לזה גם הבעת אמון של היבואן בתוצרת ומשהו שמספק ערך מוסף למוצר, במיוחד עם תיבת DSG שאין לה חותמת אמינות.

 

 

בניגוד לאיביזה וללאון, להן יש רוכשים צעירים רבים במסגרת "יהיה בסדר", האטקה פונה לקהל מיושב יותר עבורו אחריות לשנתיים בלבד מהווה סוג של מכשול.

 

 

ומי שקונה פולסוואגן ג'טה או אוקטביה ומקבל שנתיים , הוא בקטגוריה של "יהיה בסדר" או שהוא "מיושב" ?

 

אין קשר , זאת מדיניות של צ'מפיון , למה ? כי זאת מדיניות של VW - יש מדינות באירופה בהם מקבלים שנה אחריות על רכב של VW (אם ממש מעניין אותך איפה , אז תבדוק בסוכנות של VW בקורק - אירלנד)

פורסם

במוסך סקודה בו אני מטפל טוענים שעדיין לא קרה שבעלי מכוניות בנות פחות מחמש שילמו משהו על החלפת מצמדים או מוח, ללא קשר לשנת הייצור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ומי שקונה פולסוואגן ג'טה או אוקטביה ומקבל שנתיים , הוא בקטגוריה של "יהיה בסדר" או שהוא "מיושב" ?

 

אין קשר , זאת מדיניות של צ'מפיון , למה ? כי זאת מדיניות של VW - יש מדינות באירופה בהם מקבלים שנה אחריות על רכב של VW (אם ממש מעניין אותך איפה , אז תבדוק בסוכנות של VW בקורק - אירלנד)

 

על vw יש שלוש שנים.

אבל קצת התבלבלתי כי אני לא באירלנד - זו גם מדיניות? של מי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לצ'מפיון יש אחריות של רצון טוב בשנה השלישית - כלומר, אם טיפלת במוסכי הרשת לפי הספר, אז אם חו"ח קרתה תקלה לא סבירה במהלך השנה השלישית, הם לרב לוקחים על עצמם את רב/כל עלות התיקון. אני נאלצתי "לבדוק" אותם פעמיים במהלך 10 השנים האחרונות ובשתי הפעמים הם אכן לקחו את עלות התיקון עליהם (במקרה אחד, השתתפותי הייתה סמלית, אך קיבלתי אחריות נוספת לשנתיים על המכלול).

 

כל עוד לא מאשימים אותך שאתה לא יודע להפעיל את המזגן :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
על vw יש שלוש שנים.

אבל קצת התבלבלתי כי אני לא באירלנד - זו גם מדיניות? של מי?

 

לא יודע אם זה של VW או לא , אבל זה מה שהיה בחנות

פורסם

אגב בפולקסווגן אפשר לחתום וויתור על אחריות שנה שלישית ולהזדכות על כ2000~ ש"ח

בתור איש מכירות לשעבר, אף לקוח להסכים לוותר עליה.

i rest my case

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...