Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



יש לי יונדאי לנטרה שנת 1998

לפני מספר שבועות נדלקה לי נורה של AIRBAG ברכב והצופר הפסיק לעבוד.

לאחר ייעוץ הבנתי כי הלך "סליל כרית האוויר" של הרכב הלכתי לקנות את החלק מפירוק והתקנתי אותו ברכב.

התקנתי את הסליל (כמובן שהמצבר היה מנותק 20 דקות לפני תחילת העבודה).

הצופר התסדר אך הנורה עדיין דולקת, בדקתי את כל הפיוזים ברכב גם אלו שלא קשורים לכרית האוויר.

נסעתי למוסך בו אני מטפל במחשב הרכב שלו בכלל לא הופיע הדגם של הרכב שלי..

יש למישהו רעיון איך לאפס את המחשב בלי סקנר? כי אני לא מצליח להשיג סקנר במחיר נורמלי ובמוסך המורשה לוקחים 370 שקל לפני מע"מ על איפוס ובדיקה של רכב ששווה בערך כמו מחיר הסריקה (קצת הגזמתי אבל המחיר יקר לי מאוד)

או לחילופין אשמח אם מישהו מאיזור המרכז שיש לו סקנר נורמלי (לא הבלוטוט' מאיביי) יוכל לסייע לי באיפוס המחשב..

 

בתודה מראש עדן (:

×
×
  • תוכן חדש...