Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הנזק שיכול להגרם מטרמוסטט שתמיד על מצב פתוח (תקוע כך)

אני יודע שהוא תמיד פתוח לפי העליה והירידה של החום.

 

תודה

.

פורסם
מנוע אף פעם לא יעבוד בטמפ' עבודה דבר שמאלץ את רכיבי המנוע לעבוד קשה יותר.

 

מה הכוונה מאלץ אותם לעבוד קשה יותר?

האם יהיה בלאי גבוה יותר?

 

צריכת דלק גבוהה מידי, הצטברות פיח בשסתומי יניקה ופליטה ובמצתים.

צריכת הדלק לא השתנתה כלל

איך הצטברות הפיח משפיעה בתפקוד היום יומי ואיך לטווח הארוך?

 

 

ובנוסף לא יהיה חימום תא נוסעים בחורף, או שיהיה חימום חלש.

החימום נשאר מצויין

כבר שהוא עובר מעט את הרבע כבר האוויר החם חם מדי

.

פורסם

מדוע אתה חושש להחליף את הטורמוסטט?

נכון שבתחילת נסיעה לא מומלץ לאמץ את המנוע

יוצא לך מצב שאתה תמיד מאמץ אותו יותר על מנת לקבל אותו היעילות שאתה מקבל עם מנוע עם טרומסטט תקין.

פורסם

אם עיקר הנסיעות שלך הם עירוניות לא תחוש הבדל בצריכת הדלק אלא אם הנסיעות בעיקר בין עירוניות זה יורגש. כך גם לגבי החימום שאורן הזכיר. לגבי הצטברות הפיח זה מוביל עם הזמן לירישה בביצועי המנוע האידיאלים..בטווח הרחוק.

×
×
  • תוכן חדש...