Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתנצל מראש, זה הולך להיות ארוך מאוד.

 

הקדמה (מי שרוצה מוזמן לקפוץ מטה)

 

את הטיול התחלתי לתכנן כמתנת יום נישואים + יומהולדת לאשתי.

לאחר הרבה חיפושים ובירורים, שרשורים בפורום, התייעצויות ומחשבות, הוחלט להזמין טיול לתקופת הקריסמס של 2015, כאשר התינוקות שלנו בני כחצי שנה.

המחשבה הייתה רצון עז שלי לטייל בחו"ל בתקופת הקריסמס שלמעט פעם אחת בטורקיה לא יצא לנו לעשות, בשילוב של תקופה ארוכה של לילות חסרי שינה עם התינוקות.

תור כדי התחשבות במצב הרגיש הוזמנו הכרטיסים/מלונות עם אפשרויות שינוי עד הדקה ה90.

 

לקראת יום הטיול כבר סיפרתי לאשתי ואז התחילו המחשבות

איך נעזוב את הילדים? הם לא קטנים מדי? כן, לא, קריאת מאמרים באינטרנט, דיונים, התייעצויות ושיחות

מרוב כל הבלאגן שנוצר גם לי התחילו ייסורי מצפון עד שלילה אחד, אחד הילדים התעורר בבכי וכאילו חיפש לראות שאני שם, פתח עיניים, ראה אותי ונרדם חזרה.

המבט שלו וכל הסיטואציה שברו אותי והחלטתי באותו הרגע שאנחנו לא נוסעים.

 

וכך היה, התקשרנו לחברת התעופה ודחינו את הנסיעה בשנה. הרצון היה לקריסמס 2016

אבל לא היו תאריכים פתוחים מספיק זמן קדימה. כך יצא שדחינו ל 8/11/2016.

 

עברה לה שנה, מגיע ה 1/11/2016 והילד קודח מחום. קצת אקמול ולמחרת בבוקר ליום התפנקות אצל הסבתא.

הסבתא מתקשרת, הילד לא אוכל. מסתבר שיש לו פצעים בפה, אבחון של הרופאה – משהו מהמשפחה של "הפה והטלפיים" (אישית פעם ראשונה שמעתי על המחלה הזאת).

 

Long story short, מה נעשה? נדחה? ניסע? איךניסע ככה? נראה שהם כבר בסדר. אז נסע. יומיים לפני שוב חום, טוב. בוא נדחה. מתקשרים לסניף ארה"ב למענה מהיר, נותן לו תאריכים.

לא. מתנצל הבחור, יש תוקף של שנה בלבד לכרטיס הטיסה מיום ההזמנה. הסניף בתל אביב שביצע את השינוי הקודם עשה טעות ונתן לי בעצם תוקף של שנה וחודשיים. נסיון לתפוס את סניף ת"א נגמר לאחר 4 שעות המתנה על הקו (כן כן! 4 שעות!) עד שנותקה השיחה מהמרכזיה.

 

או לסוע, או להפסיד את הכרטיס.

 

טוב, מתלבטים במהלך כל היום, בסוף אין ברירה, וגם יש הרגשה לשנינו שהילדים כבר סיימו את המחלה וזה רק ניצנים אחרונים ומחליטים לסוע.

 

יום לפני הטיסה מארגנים דברים, מזוודות, חבילות חו"ל לנייד, וכו'..

 

טסים בלילה וכאן מתחיל הטיול.

 

התחלה

 

ת"א -> רומא, הגעה ב 10:20, המתנה של שעה. מחפשים שירותים, מחפשים משהו לאכול ויושבים בכיף.

מה מסתבר? שדה התעופה של רומא הוא פשוט ענקי ברמה לא נתפסת. הליכה לשער הייתה כ-20 דקות!!!

 

קונקשיין לונציה. הגעה בסביבות 12:20

איסוף מזוודות ויאללה לרכב.

 

 

 

 

הליכה של כ-10 דקות עד לאזור ה RENT A CAR (שלוקח זמן להבין איפה הוא בכלל) והמתנה בדלפק יורופקאר. ההזמנה הייתה עבור קבוצת רכב כ פ'גו 308, לא היו לנו דרישות מיוחדות סה"כ 5 ימים.. שודרגנו לרכב אוטומטי גדול – רנו ESCAPE.

 

איזה רכב מפנק.

חבילת אבזור שלא מביישת את מרצדס.

דשבורד דיגיטלי ענקי שמתחיל מתחילת הדשבורד וממשיך עד למשענת היד.

פסי לד לתאורת רקע מסביב, שליטה בכל פונקציה אפשרית בתפריט נוח וברור.

כסא חשמלי עם מסאז, ו 5 מצבי נהיגה.

Comfort – הכל משתנה לצבע כחול יפיפה, הדשבורד, תאורת הרקע, לוח השעונים מקבל רקע כחול והמסאז מתחיל.

Sport – צבע אדום, תצוגת לוח השעונים משתנה ממהירות על סקאלה למהירות כמספר דיגיטלי, מצערת מתחדדת, מהירות תגובה קלילה יותר להאצה, משיכת הילוכים, בכביש פתוח שאתה רוצה להרביץ – פשוט תענוג.

Eco – מצב נהיגה חסכוני בצבע ירוק.

Natural ועוד איזה אחד שלא ניסיתי.

 

הרכב התקבל עם ~4000 קמ, אני עשיתי כ 800-1000 ק"ח, הרכב היה דיזל, לא הפריע לי במאומה, אין רעש חריג, טווח נסיעה במחשב הרכב כ 800 קמ. בפועל מילאתי כטנק וחצי.

 

אין לי מושג איזה נפח מנוע, נסעתי לטייל לא להתרגזן, עם זאת תמיד היה מספיק כוח פנוי ואחיזה מעולה.

את הרכב הזה אהבתי. בניגוד לרכבים אחרים גדולים שנסעתי עליהם, חוץ מחניונים, ורברס הוא לא הרגיש לי גדול מדי, הוא הרגיש טבעי כמו משפחתית רגיל וזה הפך את ההסתגלות לאחד כמוני שלא אוהב רכבים גדולים לנסיעה שוטפת וקלילה.

 

הדבר היחידי הרע שיש לי להגיד על הרכב הזה הוא שעיצבן אותי זה מערכת ה STOPSTART שלפעמים כיביתי.

 

 

טוב, אני עייף. המשך מחר או מחרתיים בערב.

×
×
  • תוכן חדש...