Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לדעת האם מישהו מכם יודע האם צמיגי [h=1]Michelin Pilot Sport 4 נמכרים כבר בארץ, במידה וכן היכן ניתן להשיגם ומה המחירים לצמיגים במידה 225/40/18[/h]

כרגע אני עם צמיגי [h=1]Michelin Pilot Sport 3, לא ממש צריך לבצע החלפה כרגע אבל מתחיל לחשוב בכיוון.[/h]

המלצות נוספות יתקבלו בברכה.

פורסם

היו,אני קניתי רביעייה לפני כמה חודשים, 750 שח לצמיג.

הגיע משלוח לארץ וכנראה נגמר.225/45/17 אצל צמיגי כחלון שבחולון.

תתייעץ איתו,יש יבוא מקביל לפעמים ויש מצב שהוא יודע פרטים ויידע גם

לשאול את היבואן עצמו...צמיג דביק מאוד ביחס ל3 אפילו יותר מהמישלין פיילוט סופר ספורט.

היו לי גם כאלה ...ההיגוי קצת נהפך לכבד יותר לטעמי ,לא אהבתי,אבל את כל השאר,כן.

פורסם
היו,אני קניתי רביעייה לפני כמה חודשים, 750 שח לצמיג.

הגיע משלוח לארץ וכנראה נגמר.225/45/17 אצל צמיגי כחלון שבחולון.

תתייעץ איתו,יש יבוא מקביל לפעמים ויש מצב שהוא יודע פרטים ויידע גם

לשאול את היבואן עצמו...צמיג דביק מאוד ביחס ל3 אפילו יותר מהמישלין פיילוט סופר ספורט.

היו לי גם כאלה ...ההיגוי קצת נהפך לכבד יותר לטעמי ,לא אהבתי,אבל את כל השאר,כן.

 

אני צריך במידה 225/40/18

 

אנסה לבדוק איתם.

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...