Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיכויים בטווח זמן של חודשיים לעבור עם האוטו סקילת אבנים בנזק של 2700 שקל,

לאחר תיקונה לנסוע איתה לאריאל ולגלות כי המנוע עולה באש עם נזק של 8000 שקל,

ולאחר התיקון הזה לחנות למטה בבית ולגלות שמישהו יצא מחניה ברברס והכניס את כל הכנף הימנית שלה פנימה (בדיוק כמו במקרה של סקילת האבנים, אבל גרוע יותר) ???

לכל האתאיסטים למיניהם, כוח עליון... ?

ובכל זאת, מה הסיכויים ?

פורסם

אלוהים אוהב אותך.... :lol: את האמת גם לי היתה תקופה כזו ,כל פעם שהיתי משאיר את האוטו בחניה היו דופקים לי את האוטו, פעם אחת נעלצתי אפילו להחליף שתי דלתות..... אבל (טפו טפו טפו) עבר...:wink: אבל עכשיו יש לי טראומה אני מחנה את האוטו כל פעם בחור הכי נידח בחניה(ממליץ בחום)...:-D

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם
לכל האתאיסטים למיניהם, כוח עליון... ? מה הסיכויים ?
אם אנחנו אטאיסטים אז זה רק צרוף מקרים. אם אתה מאמין באלוהים..... כנראה שאתה חוטא גדול, אחרת למה הוא מצפר אותך ככה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה הסיכויים בטווח זמן של חודשיים לעבור עם האוטו סקילת אבנים בנזק של 2700 שקל,

לאחר תיקונה לנסוע איתה לאריאל ולגלות כי המנוע עולה באש עם נזק של 8000 שקל,

ולאחר התיקון הזה לחנות למטה בבית ולגלות שמישהו יצא מחניה ברברס והכניס את כל הכנף הימנית שלה פנימה (בדיוק כמו במקרה של סקילת האבנים, אבל גרוע יותר) ???

לכל האתאיסטים למיניהם, כוח עליון... ?

ובכל זאת, מה הסיכויים ?

39.4046%. וברצינות, לא הבנתי את השאלה.

פורסם

הסיכוי :?: אחד למיליון, לכן מתוך מיליון רכבים על הכביש רק לרכב אחד זה קרה ובמקרה זה הרכב שלך.

 

 

מה הסיכוי שמישהו יסע 60 שנה ללא תאונות/נגיעות/סקילות :?:

 

גם אחד למיליון ואכן יש אחד כזה בארצנו.

 

ביחד הגעתם לממוצא ...

 

נרגעת ???

פורסם
אם אנחנו אטאיסטים אז זה רק צרוף מקרים. אם אתה מאמין באלוהים..... כנראה שאתה חוטא גדול, אחרת למה הוא מצפר אותך ככה?

 

להיפך, למה שיהיה חוטא גדול, לי נראה שאכפת לשם ממנו. הכל סימנים, והכל תיקונים בחיים, תגיד תודה שלא קרה לך כלום ושילמת רק בדמים.

כך הכל לטובה :)

 

 

נ.ב- ואי חשבתי שלי היה מזל גרוע כשביום אחד, הייתה תאונה, ולאחר מכן נאבד לי המפתח של הרכב עד היום (1000) וגנבו לי דברים והלך הפלפון...

פורסם
אם אנחנו אטאיסטים אז זה רק צרוף מקרים. אם אתה מאמין באלוהים..... כנראה שאתה חוטא גדול, אחרת למה הוא מצפר אותך ככה?
לא התכוונתי דווקא לאלוהים, התכוונתי לכוח עליון, whoever.
×
×
  • תוכן חדש...