Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרק תודה

 

העניין שהבנתי שהמחירים של מסננים חילופיים של א.ל נע בין 30-50 שח כאשר מקורי נע ל240 שח צפונה.

 

האם זה הגיוני שחליפי באיכות טובה יהיה בכזה מחיר?

מה שכתב איתמר לגבי האיכות של המוצר נכונה אבל אני בעד לרכוש מסנן איכותי עם פחם פעיל.

נסה למצוא מסנן איכותי שווה ערך למקורי תוצרת MAHLE, delphi או בוש באיביי. רוב הסיכויים שהמחיר נמוך יותר מזה המקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
מסנן מאן לא זול כלל לצערי.

 

מישהו שמע או קנה מסנן אוויר למזגן של חברת א.ל (מיקום משרדיה באשדוד אבל משווקת לכל הארץ)

 

האם המוצר שלה סיני? או איכותי יותר למזגן ממסנן מזגן סיני רגיל? או עם מסנן פחם?

 

 

תודה

 

אתה בדקת בכלל? מצאת מה דגם המסנן שלך? כי אני כן, ואלו הם הדגמים למאזדה 6 ל 2007 שמצורפים בתמונות.

המחיר הוא באזור ה ~110 שקלים דרך אמאזון וכו', ב EBAY עלייך למצוא את הדגם המתאים.

ברור שלאמאזון יש עוד עלויות שילוח... כך שכן, לא יוצא זול להזמין מאמאזון UK, אבל למה שלא תברר בארץ מי מוכר MANN או חברות דומות?

 

בכל מקרה, נראה שאתה לאור השרשור, מחפש לחסוך בצורה מאוד קשה, אז או שאתה קונה סיני זול פשוט ללא פחם פעיל או שאתה קונה עם פחם פעיל מותג כזה או אחר או שאתה הולך על המקורי, אפשר לדון על כך עוד שנים רבות ללא שום טעם.

 

*** הציעו לך מעליי, חברות מעולות כגון קנכט ויש שם MAHL וכו', פשוט תחבר משהו ותקנה, כל הפילטרי פחם יקרים ויהיו בערך 100-120 שקלים מאירופה, אין משהו אחר.

mazda 6 1.JPG

mazda 6 2.JPG

mazda 6 3.jpg

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם (נערך)

שלום לכל החברים, ברצוני לחדד בנושא מסנני א.ל. מכיוון שלא פעם ראשונה שאני קורא פה ושם משפטים לא מדויקים על החברה. ראשית אקדים ואומר שחלק מהחברים פה בפורום מכירים אותי ואת מקצועי וחלק לא אז נדרשת כאן הקדמה. שמי יאני ומזה 3 שנים אני מנהל מוצר ואחראי על תחום סינון גזים ואוויר גלובלית בחברת מסנני א.ל. אני פעיל בפורום משנת 2008 אך רק לאחרונה הגברתי נוכחות כאן עם כניסתי לעולם הנהדר והמעניין הזה. אני רוצה להדגיש כי לחברה מסנני א.ל. אין מותג עצמאי ואינה מייצרת מסננים תחת המותג מסנני א.ל. לא בארץ ולא בעולם. ישנו משווק מורשה בשם אלונים שיווק וסחר מסננים המזמין חלק ממסנניו מהחברה תחת המותג האישי שלו הנקרא מוטוליין, לפי דרישות ומפרט המשווק כמו כל שאר לקוחות החברה. לפי החוק בישראל, על המשווק חלקי חילוף לרכב תחת מותג אישי לרשום את שם היצרן וארץ המוצא שממנו הוא רוכש באם אינו מייצר אותו ועל המשווק לוודא שהמוצרים מאושרים על פי התקן הישראלי. לכן חלקכם רואה את שם החברה מופיע על המוצר של אותו משווק מורשה. זה יכול להיות גם כל יצרן אחר. המפרט נקבע על ידי בעל המותג או המשווק המורשה. מסנני א.ל. היא חברה עתירת ידע ובעלת ניסיון של 50 שנה בעולם פתרונות הסינון ולא רק לרכבים, יש לחברה ניסיון בעוד המון פרויקטים ותחומים מחוץ לתחום האוטומוטיב אך העיקר המהותי הוא עולם הרכב. לחברה 4 מפעלים בעולם. מטה החברה, ההנהלה, השיווק וההנדסה כולל המעבדות הראשיות ומפעל ייצור, נמצאים באיזור התעשיה באשדוד. סך הכל עובדים בחברה כ 1200 עובדים. החברה מייצרת מסננים ומערכות סינון תחת מפרט ודרישות ליצרני רכב, יצרני OEM ויצרני/חברות אפטרמרקט בכל העולם. יכול להיות שאחד או יותר מהמסננים/מערכות סינון שכרגע מותקנים ברכבכם הוא של החברה. אתם מוזמנים לבקר באתר החברה www.algroup.com ולקרוא בבלוג את הכתבות ולראות בערוץ היוטיוב שלנו גם סרטונים (גם אני מופיע) אם יש לכל אחד מהחברים בפורום שאלות בנושא, הוא מוזמן לפנות אלי בפרטי ואני אשתדל לעזור בכל נושא אם אוכל. שימו לב לטיפ מסוים בנושא מסננים לרכבכם ובכלל בחלקי חילוף: כלל האצבע שאמליץ לכם ללכת לפיו הוא שלא תמיד יש הבדל בין מוצר מקורי ל OEM/OES ולעיתים אף למוצר התחליפי באם מגיע מאותו יצרן המערכת ולכן תוכלו לחסוך כסף רב אם תכירו קצת יותר את היצרנים בתחום כי יש ליצרני רכב מסוימים העדפות והסכמים עם ספקים קבועים. אם כבר הלכתם על תחליפי או שיש לכם התלבטות בין מקורי / OEM / OES/ סיני / עלום שם / לא ברור / תוהה על קנקנו מול יצרן אפטרמרקט איכותי אז המלצתי היא ללכת על השמות הגדולים שחלקם מוזכרים בשרשור הזה, אבל יש עוד הרבה חוץ מהם. זאת מכיוון שחלקם הגדול מוציא לרכש חוץ פרויקטים תחת מפרט יצרן הרכב או מפרט פנימי שזהה לדרישות המערכת ולכן הדרישות הן זהות ואיכות וביצועי המוצר יהיו זהות או קרובות מאוד לחלק המקורי. לכל המחפשים להתקמבן, לא ניתן לרכוש מוצרים שפותחו עבור יצרנים מסוימים ומשווקים בלעדית להם מבלי לקנות מהם גם אם הם מיוצרים בארץ. כמובן שכמו בכל תעשיית הרכב, האחריות המיידית לכל חלק הוא בעל המותג או המשווק ולכן חברות גדולות מסעפות את תהליך אישור המוצר ובודקות בצורה תכופה את המפרטים כדי לעדכן אותם. יש מוצרים או מערכות שזמן הפיתוח עד האישור הסופי יכול להגיע למספר שנים רק בגלל הקפדנות של היצרנים והמשווקים. לגבי השוואת מסננים - לא ניתן לקבוע את ביצועיו של המסנן ללא בדיקת מעבדה המיועדת לבדוק את הפרמטרים הרלוונטיים מול המקורי לפי התקן הרלוונטי בתעשיית הרכב. איכות המסנן אינה נמדדת בצורה ויזואלית בלבד וגם לכך נחוצה בדיקת מעבדה. אין לערבב בין המושגים ביצועים ואיכות מפני שאלו אינם חופפים אלא משלימים. כל חלק שלא יאוחסן כראוי ו/או יעמוד זמן רב מדי על המדף (רצועת טיימינג למשל) עלות להיכשל עקב תנאים לא נאותים קדם ההתקנה, לכן בדקו את תאריך הייצור וודאו שאתם רוכשים מחנות/ מוסך ששומרים על החלקים בתנאים נאותים. חיסכון בעשרות שקלים אינו שווה את הסיכון בכשל או בלאי מואץ בחלק קריטי ברכב ובמיוחד במנוע.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם

ייתכן, אך לא בהכרח. תוספת הפחם הפעיל אינה מבטיחה יעילות סינון תת מיקרונית גבוהה. כאשר מדובר במסננים ברמה גבוהה כמו של מאן וקנכט 99% שכן.

הזול עולה ביוקר

פורסם

ערב טוב יאני

 

אשמח לדעת האם יש לכם מסנן מזגן איכותי למאזדה 6 2007 דור I.

 

ואם כן האם הוא משתווה למקורי? האם הוא רגיל או פחם? תחת איזה שם הוא משווק?

 

תודה

פורסם
פילטר פחם פעיל יכול לעזור לסובלים מאלרגיה?

 

אתה צריך פילטר פחם מסוג שנקרא: Frecious Plus Cabin Air Filter אשר בעל שכבה שלישית ביולוגית ועם ציפוי נגד אלגרנים, חלקיקי אבק מסויימים עובש ועוד, מחברת MANN.

הפילטר נורא יקר לעומת האחרים, אני במקרה עושה בו שימוש.

הינה הלינק לקטלוג:

 

https://catalog.mann-filter.com//EU/eng

 

לבדוק האם יש פילטר שכזה לרכב שלך, מצרף לך תמונה למשל לרכב שלי, שישנם 3 סוגי פילטרים + תמונה של הפילטר.

 

זה הלינק לאתר המידע בנושא: http://www.frecious-plus.com/en

Capture mann.jpg

Capture2.jpg

פורסם (נערך)
ערב טוב יאני

 

אשמח לדעת האם יש לכם מסנן מזגן איכותי למאזדה 6 2007 דור I.

 

ואם כן האם הוא משתווה למקורי? האם הוא רגיל או פחם? תחת איזה שם הוא משווק?

 

תודה

 

שלום חבר,

לצערי לא אוכל לענות על השאלה מכיוון שלא אוכל לחשוף פרטים מסחריים או טכניים על מוצרים ולקוחות.

אתה כן יכול לחפש בקטלוג אונליין שלנו לפי דגם הרכב שלך אם יש מסנן אצלנו בריינג' אך זה לא יתרום לך יותר מדי מכיוון שהאתר שלנו הוא לא חנות קמעונאית.

פעילותי בפורום אינה כדי לקדם מכירות או לקדם את הצד המסחרי בחברה. אני עושה זאת באופן פרטי ללא קשר לפעילות החברה כדי לשתף ידע ולעזור לחברים בעת הצורך.

 

מסננים שמסננים חלקיקים שגורמים לאלרגיה אינם חייבים להיות פחמיים. המסנן "הרגיל" שאינו פחמי נקרא בשפה המקצועית Pollen וכשמו באנגלית כן הוא

Nasal allergy to pollen is called pollinosis, and allergy specifically to grass pollen is called hay fever. Generally, pollens that cause allergies are those of anemophilous plants (pollen is dispersed by air currents.) Such plants produce large quantities of lightweight pollen (because wind dispersal is random and the likelihood of one pollen grain landing on another flower is small), which can be carried for great distances and are easily inhaled, bringing it into contact with the sensitive nasal passages.

 

Automatic1 אכן סיפק לך אופציה מעולה שתתן לך תמורה הולמת למחיר שתשתלם אך זו לא האופציה היחידה. ישנם מסנני Pollen של חברת WIX (שלא מזמן נקנתה ע"י MANN ) שמצופים באותו חומר נוגד אלרגיות.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם

יאני תודה על ההסבר שלך.

מאחר וברור לי שאתה לא יכול למסור מידע פנימי אז יש לי רק שאלה אחת. האם המוצרים שממותגים ע"י מוטוליין או א.ל בעצמה עומדים לכל הפחות במפרט הטכני הנדרש ע"י יצרן הרכב?

הסיבה שאני שואל את זה היא כי בחנות חלקי חילוף הוצע לי פילטר סולר תחליפי לרכב שלי שהגיע בקופסת קרטון לבנה שכל שהיה כתוב עליה זה A.L Filters (לא היה איזכור למוטוליין) בעשירית המחיר (!!!) מפילטר סולר מקורי.

בעיני הפילטר הרגיש מאוד זול, גימור לא להיט וקל משקל. בגלל שלפילטר הסולר יש חשיבות מכרעת בשמירה על המנוע לא השתכנעתי והשארתי אותו על המדף.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עם זאת ובכל הנוגע לפילטר מזגן אני מחזיק בדעה שאין שום סיבה להשקיע במסנן מקורי או "איכותי", עם כל מה שנאמר ונטען בשרשור הזה אין בעיני למסנן הזה חשיבות מיוחדת שמצדיקה מחיר מנופח.

אני לא מסכים עם דברייך. בהחלט קיימת השפעה גדולה לסוג המסנן קרי מסנן רגיל או פחם פעיל על האוויר שאנחנו נושמים בתא הנוסעים.

ייתרה מזאת אנשים אשר רגילים לעשן ברכב (כמוני) המסנן מרחיק את הריח הסיגריות בצורה די טובה.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא אמרתי שלא, בוודאי שפילטר עם פחם פעיל מסנן טוב יותר, בעיני זה מיותר. בוא לא נשכח שעד תחילת שנות ה 90 (ואצל חלק מהיצרנים אפילו ב- 2000) הפילטר הזה בכלל לא היה קיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...