Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בגולף 150, הרכב עבר 4.5k בתקופה של 5 חודשים והכמות שמן קצת מעל למינימום.

האם זה נורמאלי?

בספר רכב כתוב שצריכה של ליטר שמן כול 2k זה נורמאלי וב5k הראשונים יכולה להיות אפילו יותר גבוהה.

אני רוצה להוסיף שעשיתי הרצה כמו שכתוב בספר רכב ואני נוהג בעיקר בדרכים עירוניות.

פורסם

ברוב המקרים אף אחד לא מתעד הוספת שמן מנוע. יועץ השירות מחזיק אצלו בחדר שמן מנוע וממלא ללקוח אשר מתלונן שהרכב החדש דנדש צורך שמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

לי בגולף 125, לאחרכ 10000 ק"מ ירד המפלס שמן לטיפה מעל המינימום. נסעתי למרכזי ושם הוסיפו שמן. מאז צריכת השמן התמתנה. טענו שזה אופייני. אני הקפדתי מאוד בהרצה. עדיין מבחין בירידת מפלס, אבל נראה לי מתון יותר. ברכבים קודמים שהיו לי ( קורולה, יונדאי) מפלס השמן לא זז בין החלפה להחלפה.

פורסם

כשקבלתי את הרכב המדיד הראה שחסר רבע מהמקסימום. בתום 10K ירד כמעט לקו התחתון. נאמר לי במוסך שמנועי טורבו צורכים שמן ותיתכן צריכה מוגברת ב 10000 ק"מ הראשונים, כפי שהיה. עכשיו זה התמתן.....

פורסם
נאמר לי במוסך שמנועי טורבו צורכים שמן

 

אשמח להסבר טכני מיודעי דבר למצוטט מעלה.

הגיונית, במנוע תקין לא אמור לזלוג שמן דרך ציר המגדש.

×
×
  • תוכן חדש...