Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום היקרים! משהו נשפך על הרכב שלי על חלון אחורי. זה נראה כמו סימנים של דבק, אבל זה לא זה.

אני חושב שזה דומה לאבקת כביסה שיתייבש על השמש?

ניסיתי מים חמים, לא עזר, משחת שיניים עם מים רותחים גם לא, סילית באנג מסיר אבנית לא עזר, מלח לימון מרוכז גם לא עזר, מהצבע כן ירד בקלות! אין לי מושג מה זה הדבר הזה? אולי אצטון יכול לעזור? בקיצור בבקשה תעזרו!!! יש תמונות מצורפות!

IMG_20160916_063815.jpg

IMG_20160916_063828.jpg

IMG_20160916_063956.jpg

IMG_20160916_064007.jpg

IMG_20160916_064017.jpg

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

כן,אין בעיה,רק שהחלון יהיה נקי ועם חומר סיכוך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה יכול לנסות עם SW40 יש הרבה סרטוני יוטיוב שמראים איך זה מוריד כתמים קשים

 

דא"ג כל חומר שאתה מנסה תן לו זמן ל"אכול" את הלכלוך ואח"כ תנקה

פורסם

ניסיתי אתנול תעשייתי לא עזר. כל החומרים מתייבשים על שמש מהר מאוד. אצטון יכול לעזור? זה ניראה כמו אבקת כביסה גלית או מרכך כביסה. עשיתי ניסוי על שמשה אחורית של סוזוקי בלנו שלי שלא נוסעת. שפחתי קצת אבקת כביסה עם מים קרים ואוטו עמד בשמש כל היום ומה אני רואה, אותו סיפור, הנזילות התייבשו ולא ניתן להוריד. אבל פה מדובר על שבועיים! בקיצור אבקת כביסה יכולה להיות קטלנית לרכב!!! אני ינסה פלסטלינה עם אלכוהול?

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם
ניסיתי אתנול תעשייתי לא עזר. כל החומרים מתייבשים על שמש מהר מאוד. אצטון יכול לעזור? זה ניראה כמו אבקת כביסה גלית או מרכך כביסה. עשיתי ניסוי על שמשה אחורית של סוזוקי בלנו שלי שלא נוסעת. שפחתי קצת אבקת כביסה עם מים קרים ואוטו עמד בשמש כל היום ומה אני רואה, אותו סיפור, הנזילות התייבשו ולא ניתן להוריד. אבל פה מדובר על שבועיים! בקיצור אבקת כביסה יכולה להיות קטלנית לרכב!!! אני ינסה פלסטלינה עם אלכוהול?

סתם שאלה, ניסית לבדוק שאולי הכתם נמצא בתוך האוטו ולא מחוצה לו?

פורסם

הכתם על השמשה ולא בתוך. אני ינסה ספוג הפלא? השאלה היא האם הוא לא יעשה שריטות?

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

לדעתי עדיף שלא (!) להשתמש בספוג הפלא.

 

לידע כללי, ספוג הפלא עובד ללא שום חומר כימי. יכולות הניקוי שלו נובעות מהמבנה הפנימי שלו.

 

ספוג הפלא עובד כמו נייר לטש מאוד עדין.

 

לפני כחודשיים חבר ניסה להוריד דבק שהתייבש על השמשה בעזרת הספוג ולאחר כדקה הבחנו במספר שריטות קטנות שרואים מזווית מסוימת. השריטות ירדו לאחר דקה עם פוליש אך עדיין, שריטות עדינות כן יכולות להיווצר לך ולכן לדעתי מומלץ שלא לנסות.

פורסם

אוקי תודה. אני ינסה מיקרופייבר ספוג הרבה באלכוהול אתנול 99٪? יעדכן אותכם!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

מה שמוכר כ״ספוג פלא״ זה קצף מלאמין. כן, אותו המלאמין הלבן שמצפה ארונות מטבח ורהיטים משרדיים.

עם הרבה מים, הוא מצויין לניקוי זכוכית. להיזהר שלא יגע בצבע הרכב! הוא ישייף אותו.

גם פלסטלינה תנקה את הזכוכית בשימוש עם הרבה מים. לא צריך שום חומר סיכוך.

בכל מקרה, תעבוד רק בצל וכשהשמשה קרה.

 

אסור לחנות מתחת למרפסות כביסה! חומרי הכביסה מכילים מלחים שצורבים את צבע הרכב ואת הלכה המצפה צבע מטאלי. עם זכוכית מגדלת חזקה אפשר לראות את החורים בלכה או בצבע. שום דבר לא יסיר את הנזק, לכל היותר ניתן עם פלסטלינה להסיר את עודפי המלחים והאבנית ולטשטש עם פוליש את קצות החורים.

אותה תופעה עלולה להיגרם גם ממערכות השקיה המכילות דשן!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

תודה חברים. אני ינסה פלסטלינה ומים . אם לא יעזור אצטרך לפנות לדיתיילר!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

פורסם

הי חברים. עדכון קטן- אתמול בערב אחרי שהשמש שקעה ניסיתי לעבור על הכתמים עם אתנול עוד הפעם, לא יצא מזה כלום. אמרתי לעצמי שעם האציטון לא יעזור ינסה פוליש לחלונות של car pro! בסוף אחרי שפשוף של כחצי שעה ושטיפה עם סבון ומים יצאו כמעט 90-95% מחרה הזה. אחרי יבוש קל עם מיקרופייבר. ראיתי שיש שריטה אחת לאורך החלון בערך 8 ס'מ ומסביב עוד כמה שבקושי רואים. בקיצור אני מרוצה!!! היום ראיתי על שמש את העבודה ובאמת יצא מעולה. גם דיברתי עם דיטיילר אחד וסיפרתי לו על זה. הוא אמר שגם הוא היה מגיע לתוצאות כאלה אפילו יותר גרוע!!!

פיאט בראבו סינסיישן 2011(2013-2015). היום פיג׳ו 308 פרימיום כחול כהה..

×
×
  • תוכן חדש...