Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחזיק טויוטה קורולה 1994 עם 250,000 ק"מ.

האוטו אוכל שמן בערך ליטר שמן ל-2000 ק"מ.

אני מתלבט איזה שמן להוסיף שחסר.

במוסך של טויוטה שמים שמן 10W30 SL, כי זה מה שיש שם.

 

איזה שמן כדאי להוסיף לרכב כזה ישן?

פורסם

אני עם קורולה 99, 281 אלף ק"מ ו10W40 לאורך הרבה שנים ועדיין יש אכילת שמן.

 

המנועים האלו בולעים שמן אבל עם אמינות מטורפת אז זה נסבל.

 

לעומת זאת, המנוע שאחריו, VVTI , גם בולע שמן וגם מחזיק פחות.

פורסם
אני מחזיק טויוטה קורולה 1994 עם 250,000 ק"מ.

האוטו אוכל שמן בערך ליטר שמן ל-2000 ק"מ.

אני מתלבט איזה שמן להוסיף שחסר.

במוסך של טויוטה שמים שמן 10W30 SL, כי זה מה שיש שם.

 

איזה שמן כדאי להוסיף לרכב כזה ישן?

אל תגיד לי שאתה מטפל במורשה טויוטה! שים 10/40 והצריכה שלך ניראית מוגזמת בדטק צריכה לאחר שתחליף ל 10/40 וחפש נזילות ועישונים למיניהם מהאגזוז!

פורסם (נערך)
אל תגיד לי שאתה מטפל במורשה טויוטה! שים 10/40 והצריכה שלך ניראית מוגזמת בדטק צריכה לאחר שתחליף ל 10/40 וחפש נזילות ועישונים למיניהם מהאגזוז!

 

אני מטפל במורשה טויוטה!

לא הבנתי אותך.

אם אני אשים 10/40 יהיה פחות אכילת שמן או יותר?

אנא תקן את המשפט הזה שאבין:

שים 10/40 והצריכה שלך ניראית מוגזמת בדטק צריכה לאחר שתחליף ל 10/40 וחפש נזילות ועישונים למיניהם מהאגזוז!

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
פורסם

אני מיתכוון שחבל עלצהכסף שלך שאתה זורק במורשה. מה שאני מיתכוון זה שים שמן 10/40 ותעקוב אחרי הצריכה של השמן כי היא נראית לא קטנה.חפש על הדרך נזילות ועישון מהאגזוז.

פורסם
אני מיתכוון שחבל עלצהכסף שלך שאתה זורק במורשה. מה שאני מיתכוון זה שים שמן 10/40 ותעקוב אחרי הצריכה של השמן כי היא נראית לא קטנה.חפש על הדרך נזילות ועישון מהאגזוז.

 

אין עישון מהאגזוז.

עם שמן 10/40 יותר קל למצוא נזילות?

פורסם

לפי דעתי תמשיך עם ה 10w30.

ה vvti שהגיע אחרי לא בולע שמן ולא מחזיק פחות מדובר במנוע אחר חסכוני יותר, עם ביצועים אחרים. היה נפילה בקטע של סינון השמן במודלים 03-05 אבל ב 06-07 שינו שם את המסננת הפנימית ועוד כמה.

במודלים של ה 99-00, המנוע צורך שמן עקב בלאי וצריכת הדלק שלו גבוהה גם כן, ב 01-02 יצא אותו הרכב רק מנוע vvti הבדל עצום בביצועי הרכב.

מאיפה המידע הזה...שה vvti בולע שמן ומחזיק פחות...

כן, החופש הגדול מסתיים לו עוד שבוע.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אין עישון מהאגזוז.

עם שמן 10/40 יותר קל למצוא נזילות?

לא. לא שקל למצוא איתו נזילות פשוט הוא צמיגי יותר בטמפרטורת עבודה מה שיכול להביא לפחות צריכת שמן. אתה צריך לחפש נזילות והזעות בעיין או לתת למישהו מקצועי שייבדוק לאן הולך השמן. צריך גם לבדוק מה היצרן מגדיר כי אחרי הכל הרכב שלך מאוד ישן וייתכן והבלאי הזה של צריכת שמן מול הקילומטרים שהוא עובר זה הגיוני בהחלט.

פורסם
לפי דעתי תמשיך עם ה 10w30.

ה vvti שהגיע אחרי לא בולע שמן ולא מחזיק פחות מדובר במנוע אחר חסכוני יותר, עם ביצועים אחרים. היה נפילה בקטע של סינון השמן במודלים 03-05 אבל ב 06-07 שינו שם את המסננת הפנימית ועוד כמה.

במודלים של ה 99-00, המנוע צורך שמן עקב בלאי וצריכת הדלק שלו גבוהה גם כן, ב 01-02 יצא אותו הרכב רק מנוע vvti הבדל עצום בביצועי הרכב.

מאיפה המידע הזה...שה vvti בולע שמן ומחזיק פחות...

כן, החופש הגדול מסתיים לו עוד שבוע.

 

במידה ואני ארצה להחליף אוטו מתוך הדגמים 1993-2002 אתה ממליץ על הדגמים של 2001-2002 ?

האם הבנתי נכון?

פורסם (נערך)
לפי דעתי תמשיך עם ה 10w30.

ה vvti שהגיע אחרי לא בולע שמן ולא מחזיק פחות מדובר במנוע אחר חסכוני יותר, עם ביצועים אחרים. היה נפילה בקטע של סינון השמן במודלים 03-05 אבל ב 06-07 שינו שם את המסננת הפנימית ועוד כמה.

במודלים של ה 99-00, המנוע צורך שמן עקב בלאי וצריכת הדלק שלו גבוהה גם כן, ב 01-02 יצא אותו הרכב רק מנוע vvti הבדל עצום בביצועי הרכב.

מאיפה המידע הזה...שה vvti בולע שמן ומחזיק פחות...

כן, החופש הגדול מסתיים לו עוד שבוע.

 

סובארו, החופש הגדול נגמר אצלי בגיל 17...

 

 

המנועים הישנים האלו של טויוטה צורכים שמן! נקודה.

 

צריכת דלק גבוהה? צריכה דלק סבירה ורגילה, לא חסכוני ולא שתיין.

 

המנוע VVTI שאתה מדבר עליו כשהוא יצא, אני מכיר אישית מקרה שהמנוע הלך בלי שום התראה מוקדמת ב130 אלף ק"מ.

יש עוד מלא סיפורים כולל בפורום.

 

תראה לי מנוע 4A-FE של טויוטה, הקודם , שמת בק"מ כזה כולל בהתעללויות רצחניות.

 

מה לגבי כויילים שנשרפים בבת אחת ? מודלים 01+ ...?

יכול להיות שזה עולם אחר מבחינת ביצועים אבל לדעתי האמינות ירדה.

 

עד שטויוטה טיפלה בכל הבלאגנים האלו כנראה במודל 05 ומעלה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

VVTI זה לא שם של מנוע :roll:

יש רכבים שחווים צריכת שמן ויש כאלה שלא. זה תלוי בדגם המנוע, הבלאי וגם בלא מעט מזל.

 

שמוליק, בהנחה שאין לך נזילה צריכת שמן של ליטר ל 2,000 קילומטר היא די גבוהה ובהחלט יכול להיות שמעבר ל 10W40 חצי סינטטי יפחית את הצריכה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

ב 01-02 יצא אותו הרכב רק מנוע vvti הבדל עצום בביצועי הרכב.

מאיפה המידע הזה...שה vvti בולע שמן ומחזיק פחות...

כן, החופש הגדול מסתיים לו עוד שבוע.

 

גם הרכב שלי (2002) צורך יותר שמן יחסית לרכבים אחרים שהיו ברשותי.

בבדיקה במסכים מורשים הם טוענים שככה זה בדגם הנ"ל - ואין לי ממה לחשוש. בהתחלה זה היה 1 ליטר ל 4K בערך היום זה כבר 1 ליטר ל 1500 קילומטר. (אולי 2000 קילומטר) נראה לי הרבה -אכן?

 

עריכה, הרכב על 175K שמן 10X40. לפני שנה וחצי עשיתי פלאשינג וצריכת השמן ירדה ל- 5K לאחר מכן המצב חזר לקדמותו, אפילו החמיר. (לא נראה לי שיש קשר לפלאשינג? אלא בלאי טבעי)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...