Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יד משפט שאומר 1000 זבובים לא טועים ..

 

פג'ו עדיין לא שיא האמינות ויש הוכחות חיות לכך , זה הסיבה למה בודדים קונים אותם ...

 

זה סתם שרשור שראיתי עכשיו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=610321

 

בלי קשר נכנסתי לפני חודשיים לסוכנות פגו בהרצליה הייתי לבד שם מול הסוכן מסתכל מסביבי אין אנשים.

נכנסתי לסוכנות של הונדה ברעננה הייתי בהלם כמה אנשים חחחח זה מצחיק ...הייתי בטויוטה מפוצץ סתם ככה לעדכן הפגו 208 מאוד נוח אבל יש בעיה "ישראלית" ולצערי אני לא יוכל לשנות אותה ,וחוץ מזה אני חי בישראל , צריך לחשוב קדימה גם עם זה נוגע במכירה העתידית ובמחשבה שנייה הבעיה לא נובעת סתם אמרתי ולדעתי אם יש משהו שהוא טוב בפג'ו זה נטו מנוע וגיר, וגם זה לפעמים נתון למחלוקת ומה שמסביב למנוע זה בגדר מזל

ואני חיי עם אנשים שקנו פגו חדשה עם תלונה פה ושם.

 

בהונדה אתה לא תשמע את המשפט הבא

 

"תקנה את הרכב עם המנוע החדש כי הישן מנוע בעייתי " ( לעומת פג'ו עם המנוע 1600 הישן וה 1.2 החדש) או גיר Al 4 שהרג את הצרפתיות סופית

או המשפט הבא גם לא תמצא בהונדה

 

"תקנה את הרכב ממודל 2015 כי מודל 2014 הגיע עם גיר בעייתי "

 

זה מה שבונה אמינות של חברה , לא סתם המשפט של הונדה זה "שים דלק וסע" נוצר עם השנים , אמינות לא נבנתה סתם זה הכל מחוויות של לקוחות שקנו, לא סתם אומרים שרכב אמין.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

אז ראית את השרשור הזה וראית בטח גם את השרשור של שני 308 ליסינג שהלך להם מנוע ב-30 אלף ק״מ, אז מה? זה אומר ששמעת על 3 תקולים? ומה עם עוד האלפים שנמכרים פה?

ואם בודדים קונים אותם, איך תסביר שנמכרו מתחילת השנה (נכון ליולי) 1392 ג׳אז חדשות ו-1553 208 חדשות? תעלומה.

ומה אם היית בשעות וימים שונים בסוכנויות שונות? זה לא משפיע על כמות האנשים שבאים לשם?

בהונדה תוכל לשמוע משפטים כמו ״אל תקנה את הג׳אז הרובוטית, גיר פח״, וגם בפיג׳ו תוכל לשמוע משפטים כמו ״תחפש לך 307 שמורה, עם היסטוריית טיפולים מפורטת, עם נסועה נמוכה ותהנה מתמורה מעולה לכסף, בטח יותר מסיוויק מקבילה״. הכל עניין של נקודת השקפה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יד משפט שאומר 1000 זבובים לא טועים ..

 

פג'ו עדיין לא שיא האמינות ויש הוכחות חיות לכך , זה הסיבה למה בודדים קונים אותם ...

 

זה סתם שרשור שראיתי עכשיו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=610321

 

בלי קשר נכנסתי לפני חודשיים לסוכנות פגו בהרצליה הייתי לבד שם מול הסוכן מסתכל מסביבי אין אנשים.

נכנסתי לסוכנות של הונדה ברעננה הייתי בהלם כמה אנשים חחחח זה מצחיק ...הייתי בטויוטה מפוצץ סתם ככה לעדכן הפגו 208 מאוד נוח אבל יש בעיה "ישראלית" ולצערי אני לא יוכל לשנות אותה ,וחוץ מזה אני חי בישראל , צריך לחשוב קדימה גם עם זה נוגע במכירה העתידית ובמחשבה שנייה הבעיה לא נובעת סתם אמרתי ולדעתי אם יש משהו שהוא טוב בפג'ו זה נטו מנוע וגיר, וגם זה לפעמים נתון למחלוקת ומה שמסביב למנוע זה בגדר מזל

ואני חיי עם אנשים שקנו פגו חדשה עם תלונה פה ושם.

 

בהונדה אתה לא תשמע את המשפט הבא

 

"תקנה את הרכב עם המנוע החדש כי הישן מנוע בעייתי " ( לעומת פג'ו עם המנוע 1600 הישן וה 1.2 החדש) או גיר Al 4 שהרג את הצרפתיות סופית

או המשפט הבא גם לא תמצא בהונדה

 

"תקנה את הרכב ממודל 2015 כי מודל 2014 הגיע עם גיר בעייתי "

 

זה מה שבונה אמינות של חברה , לא סתם המשפט של הונדה זה "שים דלק וסע" נוצר עם השנים , אמינות לא נבנתה סתם זה הכל מחוויות של לקוחות שקנו, לא סתם אומרים שרכב אמין.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

הגיר AL4 שאתה מדבר עליו, עבר הרבה שיפורים ושינויים וכמו גירים אחרים מתקדמים (לזמנו...) סבל לעתים מבעיות אמינות. זה לא תופס לגבי הדנים האחרונות, הגיר לא בעייתי פשוט בשילוב עם מנוע חזק יחסית (1.6) הוא הוריד מהביצועים שיכול המנוע לתת. הגיר הנוכחי שב 208 הוא גיר יפני אוטומטי, שאישית הייתי מעדיף על כל גיר רציף שיש היום בשוק, גם אם זה יעלה לי עוד כמה שקלים בחודש בדלק. אני אישית לא קונה רכב כדי למכור אותו אבל בכנות, אם לג׳אז היה מנוע חזק יותר, גם אני הייתי קונה פוטנציאלי לו הייתי מחפש סופרמיני. בעיות אמינות קשורות גם לאיך מטפלים ברכב ולעוד הרבה פרמטרים, לא רק מותג. אגב, רוצה לשמוע כמה ריקולים היו לטויוטה בשנים האחרונות? זה מונע מאנשים לנהור לאולמות? לא.

 

לסיכום, כל אחד עושה וקונה מה שטוב לו. אני רק אומר שרכב זה קצת יותר מאמינות (שגם היא לא מוחלטת ברכב יפני עם כל הרצון הטוב). אגב, מבחינתי אלמנט בטיחות חשוב ביותר הוא שהרכב יוכל לעקוף משאית בצורה בטיחותית בכביש מהיר. הג׳אז מספיק חזק לזה? לא נהגתי אז לא יודע אבל נהגתי כמה שנים בפיאט פנדה שמאוד מאוד אהבתי, אבל היה חסר לי קצת כוח בכבישים מהירים (למרות שזה לא נורא) והרגשתי פחות בטחון בכביש, שלא נדבר על כביש 6...


×
×
  • תוכן חדש...