Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שוב,

 

ראיתי את ההונדה ג'אז וממש אהבתי. ירדתי כרגע גם מהיאריס וגם מהמאזדה.

ועכשיו ההתלבטות היא אחרת:

פיג'ו 208 מתומחרת הרבה יותר נמוך, באותה קטגוריה, והביקורות עליה גם טובות. אני יכולה לרכוש אותה במחיר נמוך משמעותית בגרסתה כ1.2 או אפילו לשדרג למנוע 1.6 ולקבל אותה במחיר דומה.

האם יש לי סיבה ממשית לשלם כ-15 אש"ח יותר בשביל הונדה ג'אז? ירידת ערך? שוק? בטיחות? התנהגות על הכביש?

אשמח לדעתכם.

 

תודה רבה שוב!!!!

בסוף יימצא האחד .. :)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מה שכתבת חוץ מהתנהגות על הכביש אולי.

להונדה יש ויהיה יותר ביקוש בשוק יד 2 וכתוצאה מכך, גם ירידת ערך פחותה. זה נכון כמעט לכל רכב קוריאני/יפני אל מול אירופאי בארץ. לג׳אז עוד יותר, בערך כמו היאריס.

מבחינת התנהגות וביצועים, היא לא ממש ברת השוואה למנוע 1.2 טורבו של פיג׳ו וגם לא ל 1600. הג׳אז הוא לא רכב זריז במיוחד, היתרונות באים לידי ביטוי במרווח מעולה בתוך הרכב וכפי שציינתי, בשמירת ערך יחסית.

פורסם

ה-1.6 של פיג'ו מנוע מיושן עם תיבה מחורבנת, הוא ממש לא מהווה שדרוג (הוחלף ביחידה החדשה של 1.2T במסגרת מתיחת הפנים שעברה ה-208).

ה-1.6 היחיד בהיצע הוא בדגם ה-GTI, שם הוא מוגדש טורבו (גרסת ה-1.6 עם 120 סוס אטמוספרית) ומשודך לתיבה ידנית.

פורסם

אני בעל הונדה ג'אז החדשה, ויכול לומר שאני מבסוט מהרכב, מרחב פנים ענקי, בגאז' גדול יחסית לסופר מיני, וכאשר מכופפים את הכסאות, מתגלה עוד מלא מלא מלא מקום, המנוע הוא 1.3 של I-VTEC מסדרת EarthDreams, חסכוני מאוד, נוסע 18-22 ק"מ לליטר, בפול טנק מתמלאים בגג 200 שקל, מאוד חסכוני, ויש הילוך ספורט, אם צריך כוח ומהירות, פשוט כיף, מזגן על 1 ומקפיא ממש את האוטו במיוחד בלילה.

פשוט חלום שהתגשם עבורי, החלום שהרכב החדש שאקנה יהיה הונדה ג'אז, והגשמתי את זה, גם כמטרה.

פורסם
ה-1.6 של פיג'ו מנוע מיושן עם תיבה מחורבנת, הוא ממש לא מהווה שדרוג (הוחלף ביחידה החדשה של 1.2T במסגרת מתיחת הפנים שעברה ה-208).

ה-1.6 היחיד בהיצע הוא בדגם ה-GTI, שם הוא מוגדש טורבו (גרסת ה-1.6 עם 120 סוס אטמוספרית) ומשודך לתיבה ידנית.

צודק, התכוונתי ל 1600 משומשת אוטומטית..שכחתי שמחפשת רק חדשה.

פורסם

אני ממליץ בחום לבצע נסיעת מבחן על הגאז' לפני הרכישה - הרכב פשוט עצל.

תראה אם זה לא ברמה שזה מפריע לך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הרכב עצל בהשוואה למה?

ביחס ל 208 טורבו 1.2 או איביזה TSI אכן עצל.

אבל יחסית לפולו 2007 אוטומטית עם מנוע 1.4 אטמוספרי הוא לא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ג'אז זה יופי, מרווח מאוד, חסכוני ובעל סיכויים טובים לביקוש ער בשוק יד 2 ובנובע ירידת ערך נמוכה יחסית. מגרעת אחת מאוד בולטת היא מנוע חלש וגיר רציף, שזה שילוב רע, לפחות למי ששומע ( וזה מנסיון על אינסייט שלהבנתי די דומה מבחינה מכנית ). לחיצה על הגז בעליה, גם מתונה, פשוט ענין מטריד.

פורסם (נערך)
תודה רבה לכולם, ובעיקר לבעל הג'אז המרוצה.

אני ארכוש את הג'אז :)

את לא לבד .. גם אני בדרך לקניית הרכב הנל אחרי התלבטויות ארוכות טווח בינה לבין פגו 208 ויאריס ומזדה ... מה שחיזק את ההחלטה שלי זה נקודות הבטיחות הגבוהות שיש בג'אז והסחירות ושמירת ערך של הרכב בעוד כ 3 שנים..אצל הג'אז יש יתרון עצום (מאמין שכולם יודעים זאת) במיוחד במכירה העתידית כי המחיר שלה לא נופל כמו הפגו .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
פורסם

מה שקצת מבאס בשרשור הזה זה שהוא לא מחדש הרבה בקשר לצרכן הישראלי - תמיד יקנה את מה שנסחר טוב בעדיפות ראשונה, גם אם יש שלל רכבים טובים יותר או לפחות קצת קצת מהנים יותר לנהיגה באותו מחיר :-P. זה בסדר, זו קניה ״חכמה״ אבל בגלל זה גם השוק לעולם לא ישתנה ותמיד צרפתייה בת 5 תעלה גרושים (מה שטוב לרוכשים פוטנציאליים...שגם זה יתרון).

בהצלחה.

פורסם (נערך)
מה שקצת מבאס בשרשור הזה זה שהוא לא מחדש הרבה בקשר לצרכן הישראלי - תמיד יקנה את מה שנסחר טוב בעדיפות ראשונה, גם אם יש שלל רכבים טובים יותר או לפחות קצת קצת מהנים יותר לנהיגה באותו מחיר :-P. זה בסדר, זו קניה ״חכמה״ אבל בגלל זה גם השוק לעולם לא ישתנה ותמיד צרפתייה בת 5 תעלה גרושים (מה שטוב לרוכשים פוטנציאליים...שגם זה יתרון).

בהצלחה.

יד משפט שאומר 1000 זבובים לא טועים ..

 

פג'ו עדיין לא שיא האמינות ויש הוכחות חיות לכך , זה הסיבה למה בודדים קונים אותם ...

 

זה סתם שרשור שראיתי עכשיו

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=610321

 

בלי קשר נכנסתי לפני חודשיים לסוכנות פגו בהרצליה הייתי לבד שם מול הסוכן מסתכל מסביבי אין אנשים.

נכנסתי לסוכנות של הונדה ברעננה הייתי בהלם כמה אנשים חחחח זה מצחיק ...הייתי בטויוטה מפוצץ סתם ככה לעדכן הפגו 208 מאוד נוח אבל יש בעיה "ישראלית" ולצערי אני לא יוכל לשנות אותה ,וחוץ מזה אני חי בישראל , צריך לחשוב קדימה גם עם זה נוגע במכירה העתידית ובמחשבה שנייה הבעיה לא נובעת סתם אמרתי ולדעתי אם יש משהו שהוא טוב בפג'ו זה נטו מנוע וגיר, וגם זה לפעמים נתון למחלוקת ומה שמסביב למנוע זה בגדר מזל

ואני חיי עם אנשים שקנו פגו חדשה עם תלונה פה ושם.

 

בהונדה אתה לא תשמע את המשפט הבא

 

"תקנה את הרכב עם המנוע החדש כי הישן מנוע בעייתי " ( לעומת פג'ו עם המנוע 1600 הישן וה 1.2 החדש) או גיר Al 4 שהרג את הצרפתיות סופית

או המשפט הבא גם לא תמצא בהונדה

 

"תקנה את הרכב ממודל 2015 כי מודל 2014 הגיע עם גיר בעייתי "

 

זה מה שבונה אמינות של חברה , לא סתם המשפט של הונדה זה "שים דלק וסע" נוצר עם השנים , אמינות לא נבנתה סתם זה הכל מחוויות של לקוחות שקנו, לא סתם אומרים שרכב אמין.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
פורסם
הכי חשוב בו - ההיבט הבטיחותי+ העדר צורך במוסכים !! (למעט טיפולים שגרתיים). זו אחת הסיבות שאני מעדיפה רכב חדש ולא משומש, השקט מהרכב והביטחון בו מאוד חשובים לי כי אני גרה במקום ללא תחבורה ציבורית.

 

רכבים משומשים שציינת עם מספר עשרות אלפי ק"מ גם יתנו לך את מה שאת מחפשת. את לא חייבת למתוח את התקציב שלך לרכב חדש.


×
×
  • תוכן חדש...