Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

בתור פרנואיד שמודאג תמיד ברכבים בלי חיווי על טמפרטורת נוזל קירור , הנושא מציק לי .

 

ראיתי כל מיני אפשרויות מדידה.

 

אשמח לשמוע המלצות לאיפה לחבר חיישן כזה ואיזה סוג חיישן עדיף .

וכמובן המלצות למערכת שלמה אם יש שכוללת צג .

 

האם יש כאלו עם התראות זמזמם? נניח לקבוע שמעל 106 מעלות יזמזם?

 

מדובר בe90 320 סך הכל , אבל אני מעדיף להשקיע מעט ולהיות רגוע .

 

הייתי מעדיף צג עם צלזיוס ועם תאורת לד אדומה .

 

האם יש כאלה בעלי חיבור אלחוטי?

 

אלו של מקררים וכדומה' אני ממש לא בעניין, גם מבחינה אסתטית חבל לי להרוס את הרכב.

 

תודה רבה לכולם.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזו שנה הרכב,כי מ2002 נדמה לי שאפשר לחבר ל OBD2 דונגל

שן כחולה לאפליקציה נוחה ומסודרת, דונגל לOBD עולה 60-100 שח

ואפליקציה 50 שח נדמה לי,שם אפשר לראות עוד כמה פיצרים מעניינים.

פורסם

יש משהו בפורום ג'יפולוג ( לג'יפים). יש גם לתעשייה חברה איטלקית מצויינת. נציגות בירושלים. אבל תריץ חיפוש. אל תקנה אלחוטי בדברים האלה. יש המון סוגים : אנלוגי , דיגטלי עם התראה וכו

פורסם
רוצה חיישן שלא קורא מ obd אלא מצנרת מים.

 

אם אין ברירה אחרת אופציה 1 של רועי נראה טוב.

 

 

גם אני חשבתי כמוך בזמנו וצריכה להיות לי בבית ערכה מוכנה עם המחברים שצריך לצנרת + חיישן + שעון דיגיטלי + פוד לשעון - בסוף ירדתי מכל העניין כי לא רציתי להתעסק עם המערכת קירור של האוטו ולהוסיף כל מיני דברים לצנרת.

 

אם אתה מעוניין צור איתי קשר בפרטי.

פורסם

לא מבין מה הבעיה עם OBDII. המחשב מקבל את הנתונים מחיישן שיושב על הצנרת.

על הדרך תוכל לקבל עוד הרבה נתונים מעניינים על ניהול המנוע. בעיקר תיקוני דלק.

שים את הטלפון על סטנד מתאים בצד שמאל ולא תצטרך להוריד עיניים מהכביש.

ממליץ לקנות חיישן OBD איכותי ולא זבל סיני, שהוא איטי יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני מבטיח לך שאחרי 5-6 נסיעות הנתון הזה כבר פחות יעניין אותך.

יש לי OBDII עם שני WB, שני EGT, טמפרטורת שמן (שאלו 5 חיישנים חיצונים) וכמובן כל הנתונים מ OBD, הכל מוקרן על הרדיו שלי. טמפרטורת נוזל הקירור מעניינת (לאחר שנסעת כמה פעמים עם הנתון הזה) רק בימי מסלול (שאין ממש בינתיים) או לאחר שהחלפת רכיב ממערכת הקירור.

לשים שעון אחד עם נתון אחד ברכב שיש לו OBDII זה די בזבוז ותוספת לא רצויה לרכב (מבחינת תשומת לב שוטרים וילדים).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לי זה חשוב, הרכב הזה נוסע בטמפרטורות גבוהות יחסית בשיוט .

אני מעדיף עדיף לדעת על כמה חום מדובר.

 

כמובן שעדיפות למשהו סולידי, ולא למשהו בולט מדי .

 

ההתקנה תהיה סולידית גם כן, כך שילדים לא ישימו לב.

פורסם

השעונים שהשתמשתי בהם בזמנו היו של Greddy או spatechnique

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם (נערך)

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/251663753884

מחברה סינית או רגש יקר של דקסל שעולה $100

http://www.dixellasia.com/index.php?tpid=0048

 

ןיש גם יקרים של חברת VDO המפורסמת. בקיצור : יש עשרות סוגים ומינים. לדקסל יש נציג בארץ עמידים בשמש מניסיון.

בכלל עדיף לך למדוד חום ראש מנוע מאשר חום מים במיכל עודפים . מים עלולים לברוח. מנוע לא יכול לברוח.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...