Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבדוק- יש דוג׳ לאתר אמין?

קולגה חבר? אם הוא ממליץ כדאי לבדוק?

 

אני זוכר שהיה חבר פורום שהתעסק עם זה.

 

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אוקי. אשאל בפרטי אם מתאים.

אם למישהו יש כאן המלצות חמות בחיפה, אשמח

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המפקח לא ממש חבר.

עובד איתו בפרויקט בשרון.

שאלתי אם יש מישהו אמין בחיפה, זה מה שהוא כתב לי חזרה.

 

אבל ראית את זה?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא וזו החמצה רצינית כי זה ממש טרי, תודה על הכיוון.

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
איציק נ'. אבל עכשיו קיץ וזו עונת השיא "שלהם"

 

גם ההמלצה שלי היא איציק נ' - עשה אצלי בדיוק עבודה דומה לפני כ 3 שנים.(קומה אחרונה)

קידוח בגג, העברת הצנרת ואטימה נכונה ומעולה, עבודה טובה של ההתקנה, ואין בעיות.

 

הבעיה - איך תפתה אותו להגיע אליכם.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין לי המון מה להציע. מרווה שמה שיש להציע, יספיק.

 

בן.

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בבית הקודם שלי התקנתי מזגן 3.5 בתצורה שאתה מתאר(והיה לי בנוסף מזגן נוסף קטן שגם הצנרת שלו עברה ישירות לגג)

1.לא היו נזילות במהלך השנים.

2.במזגן הגדול המתקין התקין "מקל סבא" שזה בעצם תיאור לצנרת שפכים עומדת עם זוית הפוכה בקצה כאשר הצנרות וכבילת החשמל והבקרה עברו בתוכו,מסביב לבסיס המקל יצקנו תערובת בטון ועליה שכבת איטום של פוליגג,כאשר הגיע תקופת הסיוד ביקשתי שימרחו חומר איטום נוסף ועליו הוספתי שוב פוליגג - עשה את העבודה.

 

תמונה מדוד גוגל:

מקל סבא.jpg

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

הי אחי,

קח מנטע את הטלפון של המזגניסט שתיקן אצלינו תקלה.

הוא בהכרח יהיה יותר זול- הגיע דרך חיים.

שווה בדיקה.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בבית הקודם שלי התקנתי מזגן 3.5 בתצורה שאתה מתאר(והיה לי בנוסף מזגן נוסף קטן שגם הצנרת שלו עברה ישירות לגג)

1.לא היו נזילות במהלך השנים.

2.במזגן הגדול המתקין התקין "מקל סבא" שזה בעצם תיאור לצנרת שפכים עומדת עם זוית הפוכה בקצה כאשר הצנרות וכבילת החשמל והבקרה עברו בתוכו,מסביב לבסיס המקל יצקנו תערובת בטון ועליה שכבת איטום של פוליגג,כאשר הגיע תקופת הסיוד ביקשתי שימרחו חומר איטום נוסף ועליו הוספתי שוב פוליגג - עשה את העבודה.

 

תמונה מדוד גוגל:

[ATTACH=CONFIG]468221[/ATTACH]

 

תודה התיאור, אביא אותו בפני איש המקצוע שלבסוף ייבחר.

 

בן

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...