Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני חודשיים אני קניתי גולף חדשה.

בזמן האחרון אני שם לב שלפעמים יש כול מיני רשרושים/קרקושים שמגיעים כנראה מהחלק האחורי של הרכב. הרעשים האלה מאוד חלשים ואם החלון פתוח לא שומעים אותם. מה שעוד מוזר שהם לא עקביים יכול להיות שבהלוך הם מופיעים ובחזור הרכב שקט לחלוטין ממש כמו בחדר סגור.

היום הפכתי את כול האוטו ולא גיליתי שום פנל או חלק שלא מחובר טוב. רק המסגרת של המספר רישוי קצת הרעישה. הפירוק שלה לא פתר את הבעיה.

לפי דעתכם זה מצב נורמאלי? או שכדאי לנסוע למוסך?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז כנראה מהפירוק של הפלאנים מאחורה בשביל החיישנים, אולי החיווט נוגע במשהו וזה מקרקש, או פלסטיקה שאיבדה את הקליפס שלה.

תבדוק גם את הגלגל הרזרבי ותעשה מה שאמרתי לך מקודם.

פורסם

גומי התייבש. חלון זז ויש רעש. תשטוף לאוטו או יש ספריי לחיכוך של הגומי, עוזר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
גומי התייבש. חלון זז ויש רעש. תשטוף לאוטו או יש ספריי לחיכוך של הגומי, עוזר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

גומי התייבש??? הרכב חדש :)

 

במשפט אחד - בתקנות מקומיות.

כניראה בזמן שהתקינו לך חיישני מאחור לא חיזקו או שהשתחרר משהו.

לכן תמיד צריך להזהר מההתקנות בישראל, לא סוגרים ברגים וכו

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם
גומי התייבש??? הרכב חדש :)

 

במשפט אחד - בתקנות מקומיות.

כניראה בזמן שהתקינו לך חיישני מאחור לא חיזקו או שהשתחרר משהו.

לכן תמיד צריך להזהר מההתקנות בישראל, לא סוגרים ברגים וכו

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

 

עכשו חם וזה מה שקורה מנסיון עם vag

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
עכשו חם וזה מה שקורה מנסיון עם vag

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

דווקא אצלי ברוב הפעמיים זה קורה שקצת מתקרר. מוקדם בבוקר ומאוחר בערב.

אני גם חשבתי שאיזה פלסטיק השתחרר או כבל חשמלי לא מחובר טוב. אבל איך זה יכול להיות שזה לא קורה כול הזמן? אם משהו לא מחובר טוב זה לא אמור כול הזמן לקרקש?

פורסם

אצלי אותו הדבר בדלת האחורית השמאלית. כאשר עולים על מהמורה במהירות נמוכה או כאשר יורדים ממדרכה, כאילו שהשלדה מתעוותת. מתרחש בעיקר כשחם בקיץ.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

הכי טוב וזה מנסיון שמישהו אחר ישב מאחור מה שמציע לך לבדוק זה:

1-להוציא את המגש האחורי ולבדוק.

2-לקפל את המושבים האחורים על מנת לבטל רעש ממנגנון הנעילה של המשענת מושב אצלי זה מה שהיה למשל.

3-להוציא את המשולש אזהרה מתא המטען.

4-אם היו התקנות מקומיות של מצלמת רוורס למשל הכבל כניראה נוגע בפח של הרכב,אצלי ברכב פירקתי את הפלסטיק אחורי וראיתי איך מדביקים את זה,זה לא מושלם ולפעמים הכבל רופף,אם אתה יודע איך לעשות זאת גם אופציה.

 

אבל אתה חייב שמישהו ישב מאחור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אצלי יש רעש שמגיע מהגומיות של החלונות, כשהרכב בנסיעה על כביש לא ישר, רעש חלש ששומעים רק במהירות נמוכה כשיש שקט. האם יש מה לעשות בנידון עם איזה ספריי?

פורסם
הכי טוב וזה מנסיון שמישהו אחר ישב מאחור מה שמציע לך לבדוק זה:

1-להוציא את המגש האחורי ולבדוק.

2-לקפל את המושבים האחורים על מנת לבטל רעש ממנגנון הנעילה של המשענת מושב אצלי זה מה שהיה למשל.

3-להוציא את המשולש אזהרה מתא המטען.

4-אם היו התקנות מקומיות של מצלמת רוורס למשל הכבל כניראה נוגע בפח של הרכב,אצלי ברכב פירקתי את הפלסטיק אחורי וראיתי איך מדביקים את זה,זה לא מושלם ולפעמים הכבל רופף,אם אתה יודע איך לעשות זאת גם אופציה.

 

אבל אתה חייב שמישהו ישב מאחור.

 

אני ניסיתי את כול מה שאתה מציע.

הכול מרגיש מאוד מוצק וחזק.

לגבי סעיף 4. אני לא יכול להגיע לחישנים כי הפגוש האחורי סגור מבפנים. הרמקול יושב צמוד למדף האחורי על חלק סגור וחזק.


×
×
  • תוכן חדש...