Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם התקינו לך חיישנים שטוחים דמויי מקור, פרקו לך את הפגוש האחורי בבונדד.

תיגש למוסך ברשת היבואן ותציג ליועץ שירות את הרעש. הם יפנו אותך למתקין (כיום גיל קאר) שיפרק את הפגוש ויוודא שהכל מחובר למקומו. דרך אגב, גם תוודא שאור המספר האחורי פועל. בהתקנה כזו קורה שמתקלקל החיבור.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם התקינו לך חיישנים שטוחים דמויי מקור, פרקו לך את הפגוש האחורי בבונדד.

תיגש למוסך ברשת היבואן ותציג ליועץ שירות את הרעש. הם יפנו אותך למתקין (כיום גיל קאר) שיפרק את הפגוש ויוודא שהכל מחובר למקומו. דרך אגב, גם תוודא שאור המספר האחורי פועל. בהתקנה כזו קורה שמתקלקל החיבור.

נניח ומשהו לא מחובר שם טוב, איך זה יכול להיות שלמשל עכשו נהגתי שעה, גם בדרכים עירוניות שלא סלולות טוב, ולא שמעתי צליל פלסטיק אחד? אם משהו לא מחובר טוב הוא לא אמור להרעיש כול הזמן?

 

עכשו גם שמתי לב שחלק מהרעשים ששמעתי באמת מגיעים מהמסגרות של החלונות. אם אני לוחץ על הכפתורים של החלונות למעלה, זה כנראה קצת מהדק אותם והרשרור מפסיק.

פורסם
נניח ומשהו לא מחובר שם טוב, איך זה יכול להיות שלמשל עכשו נהגתי שעה, גם בדרכים עירוניות שלא סלולות טוב, ולא שמעתי צליל פלסטיק אחד? אם משהו לא מחובר טוב הוא לא אמור להרעיש כול הזמן?

 

עכשו גם שמתי לב שחלק מהרעשים ששמעתי באמת מגיעים מהמסגרות של החלונות. אם אני לוחץ על הכפתורים של החלונות למעלה, זה כנראה קצת מהדק אותם והרשרור מפסיק.

 

תעשה בדיקה כמו שאני עשיתי:

תפתח את הדלת שלפי דעתך ממנה מגיע הרעש, כאשר הדלת פתוחה תתפוס אותה מהקצה ותנענע אותה למעלה ולמטה בכוח. אם הרעש מופיע לך, זה מהפלסטיקים ואין מה לעשות...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

הקירקושים תלויים בטמפרטורה של הפלסטיקים כמו שנאמר פה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לא קיים רכב שלא נשמעים בו רעשים מסויימים ולכול אחד מאיתנו יש סף רגישות שונה לכן אני אישית לא הייתי נותן למוסך לגעת ברכב ולפרק פנלים או לנסות לבצע חיזוקים.

 

כפי שכבר נכתב גם לטמפ' החיצונית יש השפעה על היווצרות הרעשים. בחורף תשמע רעשים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לא קיים רכב שלא נשמעים בו רעשים מסויימים ולכול אחד מאיתנו יש סף רגישות שונה לכן אני אישית לא הייתי נותן למוסך לגעת ברכב ולפרק פנלים או לנסות

לבצע חיזוקים.

 

כפי שכבר נכתב גם לטמפ' החיצונית יש השפעה על היווצרות הרעשים. בחורף תשמע רעשים אחרים.

 

תודה על תשובתך, כנראה אתה צודק וזה באמת רעשים של תזוזת פלסטיקים.

הבעיה היא שלפעמים מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה הקרקושים האלה מתגברים והופכים לסוג של נקישות חלשות (שומעים אותן מכיוון התא מטען) שמופיעות כאשר נוהגים על כביש משובש, אספלט שבור...

זה גם נורמאלי?

פורסם
אם התקינו לך חיישנים שטוחים דמויי מקור, פרקו לך את הפגוש האחורי בבונדד.

תיגש למוסך ברשת היבואן ותציג ליועץ שירות את הרעש. הם יפנו אותך למתקין (כיום גיל קאר) שיפרק את הפגוש ויוודא שהכל מחובר למקומו. דרך אגב, גם תוודא שאור המספר האחורי פועל. בהתקנה כזו קורה שמתקלקל החיבור.

 

ואם הרכיבו חיישנים לא שטוחים זה לא פירקו את הפגוש ?

פורסם

מנסיוני האישי, לא הייתי ממליץ להגיע למוסך בשביל לאתר קרקושים כאלה. כשמסרתי את רכבי למוסך הדלת (אותה פירקו בניסיון לאתר את הקרקושים) חזרה עם סימני מברג וזה מאוד מציק.

 

לא אוכל להגיד לך מאיפה הקירקושים אך אוכל להגיד לך איך בדקתי מאיפה הקירקושים אצלי הגיעו. אם לפי מה שאתה שומע הקירקושים מגיעים מאיזור הדלת, קח סדין קטן, תניח אותו על הגומיות וסגור את הדלת. אם אין רעשים, תדע שמשם הקירקושים מגיעים.

פורסם

לפני כמה דקות נהגתי במהירות נמוכה על כביש משובש ופתחתי בזמן נהיגה קצת את הדלת. הקרקושים לא הפסיקו...

בבוקר שמעתי קרקושים קצת שונים מהחלק האחורי של הרכב ובצוהורים לא שמעתי שום דבר.

אני חושב שכמו שמרק אמר זה רעשים "טבעים" של פלסטיקים שמשתנים בתלות בטמ"פ..

אתמול אני עשיתי סיבוב באודי a1 והיו רעשים מאוד דומים כמו אצלי וגם בערך מאותם אזורים כמו אצלי ברכב.

פורסם

אולי זה בכלל רעשים מהגיר? הdsg ידוע כגיר שעושה רעשים במעבר על שיבושים ובמפרים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...