Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי הגיע בערב מהעבודה החנה את הרכב , בבוקר הרכב לא הניעה.

הסטרטר מסובב אבל לא מניע את הנוע.

במגביל כאשר מסובבים את המפתח למצב הראשון לא נדלקות כל המנורות בלוח שעונים , יש אור בסלון וכשמדליקים את הפנסים אז יש גם תאורה ללוח שעונים .

אין אימובילייזר והאזעקה מנוטרלת .

נבדקו כל הפיוזים וכולם בסדר , המשאבת דלק עובדת, זהו בעצם .

האם יש למישהו רעיון?

פורסם

תבדוק מה קורה לשעונים אם הם לא התאפסו אם כן אז הלך המצבר

ותבדוק עוד את הפלאגים תשחק איתם קצת אולי נכנס מים או משהו

פורסם

תנסה להניע את הרכב אם כבלים, כי כנראה הלך באמת המצבר.

יכול להיות זה בעיה במחשב, שהלך שם איזה רכיב אלקטרוני או משהו אחר.

ואם הוא מניע עם כבלים אז תבדוק את העניין למה נגמר המצבר, תבדוק מים במצבר או שאולי יש לך צרכן מתח שלוקח חשמל קבוע כמו מנורה שנשארת דולקת וזה גומר מצבר.

פורד סיירה-סוס עבודה של פורד

×
×
  • תוכן חדש...