Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

ברשותי פיאט גרנדה פונטו שנת 2008, עם 158 אלף קילומטר.

אתמול ניגשתי לטסט השנתי ולצערי הרכב נכשל בסעיף זיהום האוויר. את התוצאות שקיבלתי ניתן לראות בתמונה.

אני רק רוצה לציין שכשעה לפני הטסט שמתי תוסף דלק שאמור לעזור בסעיף זיהום האוויר אך אני לא זוכר מה היה השם של התוסף. מה שאני כן זוכר זה שזה לא היה K44, שאותו חיפשתי בקירבת מכון הרישוי ולא מצאתי. את התוסף הוספתי למיכל שמלא קצת מעל החצי, ולא נסעתי איתו מעל ל2 קילומטר(כשגם הם היו בתוך העיר, אך השתדלתי לנסוע על תורים גבוהים).

רציתי לדעת מה האפשרויות שלי ע"מ לשפר את התוצאות ולגשת שוב לטסט.

 

תודה רבה לכולם!

20160624_021856.jpg

עריכה אחרונה על ידי Cheapco
פורסם

תיסע עוד עם התוסף, לפחות 200 קמ (לפי הוראות של רוב התוספים)

2 קמ ממש לא מספיק זה לא משהו ששופכים והכל נקי צריל לנסוע עם האוטו שיכנס למערכת.

פורסם

כן, אני יודע, זה לא היה מתוכנן. השאלה שלי אם ערך למבדה של 1.17 הוא מאוד גבוה, ומה פירוש החום מנוע שרשמו עליו לקוי?

בנוסף, האם הסטייה שלי בערך הCO היא ב0.01?והאם זה בסל"ד גבוה או נמוך?

הטופס מאד לא ברור לי.

תודה!

פורסם

כנראה הגעת למכון הרישוי עם מנוע קר מידי ...

לטסט צריך להגיע כאשר עשית נסיעה בינעירונית של 15-20 דקות שחלק ממנה רצוי,שגם יהיה בסלד גבוה ובמהירות של 80-90 קמ"ש.

התוסף יכול לעזור אם יש תקלה אך לא בהכרח יפתור אותה.

עדיף לפני שמתחילים בכלל עם תוספים ליישם את מה שנכתב בתחילה - נכון לכל רכב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...