Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קניתי רכב לאחרונה אך המוכר איבד את השלט רכב והוא נתן לי רק 2 מפתחות

כמובן שאני יכול להסתדר בלי זה, אבל מסקרנות האם יש דרך לשחזר שלט רכב?

אני מניח שקיים איזשהו "קוד" שצריך אבל יש אצלי מפתחות מקוריים של הרכב, ניתן לשחזר באמצעותם?

אם כן כמה דבר צפוי לעלות?

פורסם

אם זה שלט מקורי של הרכב שבא ככה מהיצרן צריכה להיות דרך במורשה לקודד שלט חדש

אם זה משהו שהוסיפו בארץ יותר פשוט להחליף את כל המערכת אצל חשמלאי

פורסם

לילה טוב,

לפני כמה חודשים נפל לי השלט מקומה שלישית והפסיק לעבוד,

נכנסתי לפאר הרכב בחולון (נראה לי שככה קוראים להם, רחוב הפלד) ובשמונים ש''ח הביאו לי שלט חדש,

אני זוכר שתוך כדי הוא נתן לאחד העובדים את השלט החדש ואמר לו לך תקדד אותו, אז אני מניח שזה מה שאתה צריך.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
אם זה שלט מקורי של הרכב שבא ככה מהיצרן צריכה להיות דרך במורשה לקודד שלט חדש

אם זה משהו שהוסיפו בארץ יותר פשוט להחליף את כל המערכת אצל חשמלאי

היה שלט מקורי של הרכב אבל הוא נאבד.. אני מניח שיש למורשה דרך ליצור שלט חדש(או שאין?), השאלה כמה דבר כזה יעלה לי..

 

לילה טוב,

לפני כמה חודשים נפל לי השלט מקומה שלישית והפסיק לעבוד,

נכנסתי לפאר הרכב בחולון (נראה לי שככה קוראים להם, רחוב הפלד) ובשמונים ש''ח הביאו לי שלט חדש,

אני זוכר שתוך כדי הוא נתן לאחד העובדים את השלט החדש ואמר לו לך תקדד אותו, אז אני מניח שזה מה שאתה צריך.

 

במקרה שלך העבירו קידוד משלט אחד לשני, במקרה שלי אין לי שלט כלל, רק מפתח התנעה שאיתו אני פותח וסוגר את האוטו

יש דרך לקודד שלט בעזרת המפתח?

פורסם

אי אפשר לקודד שלט בעשרת מפתח.

אלא רק משלט קיים.

במקרה שלך אין לך בכלל שלט. המצב כאן מצריך ככל הנראה החלפת מודול ומערכת חדשה. או לנסות במורשה.

אגב ,איזה רכב ואיזה שנה?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לא מדוייק, הדבר מאוד תלוי בסוג הרכב,

בהמון רכבים ניתק לקודד שלט בהנחה והמערכת נעילה מרכזית מקורית.

הקידוד נעשה בעזרת סדר פעולות מסויים.

אם המערכת היא לא מקורית ניתן להתקין סט בעלות די קטנה 200 שח

פורסם
אי אפשר לקודד שלט בעשרת מפתח.

אלא רק משלט קיים.

במקרה שלך אין לך בכלל שלט. המצב כאן מצריך ככל הנראה החלפת מודול ומערכת חדשה. או לנסות במורשה.

אגב ,איזה רכב ואיזה שנה?

 

יונדאי אקסנט 2008

פורסם

מהיכן אתה בארץ ? שאדע אם יש מישהו שאוכל להמליץ

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

×
×
  • תוכן חדש...