Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים מה שלומכם.

המנורה התחילה לעצבן את בעל הרכב.

רציתי לדעת איפה נמצא כפתור האיפוס? (מילאנו אוויר, בדקנו בגוגל עברית, אנגלית, פורום)

אשמח לעזרה/הכוונה.

 

בתודה

בר

פורסם
הכפתור איפוס נמצא בת"א כפפות... בצד שמאל, המגירה מסגרת עליו.

המלצה, תבדוק כל הגלגלים פלוס רזרבי.

 

שכחתי לציין שהאיפוס מתבצע עי לחיצה ארוכה, הבהוב של המנורה וכיבוי שלה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

בעיקרון אין צורך להשתמש בלחצן.

מלא 34 PSI בכל הגלגלים ו 45 PSI בגלגל ספייר והתחל לנסוע.

לאחר קילומטר אחד הנורה תכבה לבד.

אם אין לך סבלנות לחכות ולראות האם המנורה נכבית לבד אתה יכול לאפס אותה כפי שתיארו בהתחלה.

מניסיון של צי גדול מאוד של קורולות, אין תקלות במערכת, אך ב 90% מהמקרים חסר אוויר בגלגל ספייר.

פורסם

זה ההנחיות שקיבלתי מהיבואן וממספר מוסכים מורשים.

עובדה שהבעיה נפתרה לאחר מכן. אתה יכול לנסות למלא 34 PSI בגלגל ספייר ולראות אם המנורה נכבית.

פורסם

קודם כל תודה לכולם!

 

אנסה למלא אוויר ברזרבי (באמת לא חשבתי עליו).

בלי שום קשר, לא מצאתי את הכפתור המדובר.

פתחתי את התא כפפות הסתכלתי בצידו השמאלי, ולא מצאתי שום דבר.

בקשה קצת מוגזמת (אפילו מאוד) - אפשר לקבל תמונה של המיקום שלה?

 

 

תודה רבה שוב.

פורסם

maxizem - זה מה שעשיתי ולא מצאתי.

 

בכל מקרה תודה רבה, מילאתי את הרזרבי ואחרי זמן קצר והנורה נעלמה.

×
×
  • תוכן חדש...