Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיוויק 96 והמד דלק נוטה לזייף

למשל עם מלאתי פול ונסעתי 100km השעון עדיין יראה פול ורק לאחר כמה קמ נוספים יירד לחצי,ולאחר מכן ישחק פעם מעל החצי פעם מתחת מה עליי לבדוק קודם? יכול להיות שעשון דפוק או שזה בטוח המצוף? והם בדגמים של הסיוויק הישנות המצוף מגיע ללא המשאבה

פורסם

הייתה לי סיוויק 97 זה תקין אל תייחס לזה, פשוט תלמד להכיר את הרכב שלך

הייתי מתדלק פול טנק

נוסע 100 קילומטר עוד מראה פול

נוסע 50 קילומטר מראה כאילו שלושת רבע פח ירד ואז תקוע עוד איזה 100 קילומטר מהרבע למטה

הכל בסדר אין לך איפה לבזבז כסף חוץ מהשטות הזאת חח ?

תלחץ על הכפתור ותדע מתי אתה צריך לתדלק. כל כמה קמ

פורסם
הייתה לי סיוויק 97 זה תקין אל תייחס לזה, פשוט תלמד להכיר את הרכב שלך

הייתי מתדלק פול טנק

נוסע 100 קילומטר עוד מראה פול

נוסע 50 קילומטר מראה כאילו שלושת רבע פח ירד ואז תקוע עוד איזה 100 קילומטר מהרבע למטה

הכל בסדר אין לך איפה לבזבז כסף חוץ מהשטות הזאת חח ?

תלחץ על הכפתור ותדע מתי אתה צריך לתדלק. כל כמה קמ

אני לא רואה סיבה למה לא לסדר את זה בעצמי במיוחד שמדובר בכמה עשרות שקלים בודדים למצוף, אני מעדיף ראש שקט מאשר לתדלק כל 80קמ ב 100שקל מהפחד שלא להיתקע בדרך ועל איזה כפתור אתה מדבר? ציינתי שהרכב 96? ואין שום דבר דיגיטלי בלוח

×
×
  • תוכן חדש...