Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

אני צריך עזרה שלכם

 

יש לי פיגו 370 אוט' 2008 מנוע 1.6 עשתה 40000 ק"מ

הרכב נוסע על סלד גבוה לדוגמא אם אני נוסע על 50 קמש הוא ב2000 סלד קבוע וכך מטפס הלאה, בנסיעה של 130 קמש הרכב כבר נמצא על 4000 סלד!!

(גם בעברת הילוכים הוא מושך את ההילוך ומתקרב ל3000 סלד עד שמעביר להילוך הבא)

כמו כן כנראה בגלל זה הרכב שותה דלק כמו אוטובוס.

* אני לא מתפרע עם הרכב ולא לוחץ, ממש נסיעות רגועות ושגרתיות

 

מה יכולה להיות הבעיה!!!!

פורסם

זו התנהגותו הרגילה של הגיר של הרכב שלך, ה-AL4. הוא מעלה הילוך במישור בסביבות ה-2800 סל"ד. כמו כן, בגלל שישנם ארבעה הילוכים בלבד, הסל"ד מעל 120 קמ"ש מטפס לגבהים...

פורסם

זה לא תקין. יש צורך להתחבר עם מחשב ולראות תקלות במחשב גיר ובמנוע.

ברכב שלי, אומנם עם מנוע 2000, הייתה את אותה תקלה, והבעיה נבעה מתקלה במתג אור בלם.

מבחינת המחשב הוא ראה שכל הזמן אני לוחץ ברקס עקב תקלה במתג והוא לא נעל את הממיר מומנט בגיר ולכן הטורים היו גבוהים.

החלפתי מתג אור בלם ב 50 שקל והבעיה נפתרה.

האם יש מצבים שידית ההילוכים לא משתחררת לך מ P? יש מצב שאין לך אורות ברקס לפעמים?

פורסם

אני גם עם AL4, לפי התיאור לא נשמע חריג.. בספק אם יש כאן תקלה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא הגיוני שב130 קמ"ש הוא יהיה ב4K סל"ד. יש תקלה וצריך לבדוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שתי שאלות מיקוד:

 

1.מה הסל"ד בנסיעה על 100 קמ"ש?

2. מחשב דרך יש? אם יש, שים אותו בתצוגה של צריכה רגעית. נוסע על 100 קמ"ש, עוזב את הגז. מה מראה התצוגה? 0.00 או מספר אחר כלשהו?

 

 

פורסם

זה בהחלט הגיוני 130 ב4K סלד בגיר הזה,

ראה תמונה מאצלי לפני כמה חודשים (מהתקופה שהמחוג היה מזייף, המהירות בפועל בערך 115)

 

IMG-20151103-WA0001.jpg

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אלי גם לך יש תקלה?

היתה לנו רנו מגאן 2 1.6חדשה ב2008 עם הגיר הזה. 130 קמ"ש היה בערך 3K וקצת סל"ד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הגיר הזה לא זהה 1 ל 1 בכל האפליקציות שלו. יש מספר גירסאות עם יחסי העברה שונים. למשל בקנגו "עם הגיר הזה" 100 קמ"ש = 3100 סל"ד.

 

לכן רצוי להשוות שתי מכוניות מאותו דגם בדיוק.

 

 

פורסם (נערך)

לא נשמע תקין.

אני אומנם עם מנוע 2.0 אבל אצלי בשביל שההילוך יעבור ב3K צריך ללחוץ די הרבה על הדוושה. בנסיעה עדינה (רגילה) הוא מעביר באיזור ה2K.

אצלי 3K בהילוך רביעי זה 115 קמ"ש בדיוק.

 

אגב, אתמול חזרתי מנסיעה בכביש סדום ערד ואני די מופתע מפעולה של הגיר הזה בעליות וירידות שם.

לא ממהר לעלות הילוך בעליות כי הוא מרגיש שאתה זקוק לכוח המנוע וכנ"ל גם בירידות, נשאר בהילוך 3 לאורך כל הדרך ואפילו הוריד ל2 איפה שהיה לכך צורך. כל זה בלי לגעת בבורר הילוכים או תפעול שונה מצידי...

כל הזמן מדברים בפורום על כמה שהגיר הזה דפוק. נכון שיש לו חסרונות, אבל יש לו גם כמה יתרונות.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם

ברכב שלי, פג'ו 307 מנוע 2000 במהירות 100 קמ"ש מד הטורים מראה 2600 סל"ד.

במהירות 130 קמ"ש מד הטורים מראה 3300 סל"ד.

לפני שהחלפתי את המתג בלם במהירות 130 קמ"ש מד הטורים אכן הראה 4000 סל"ד.

לא בהכרח שהתקלה היא ממתג בלם. צריך להתחבר עם מחשב ולראות את התקלה הרשומה.

יכול להיות גם תקלה בסלונואיד של הממיר מומנט.

פורסם

סימנים נוספים לממיר מומנט שלא ננעל - בהאטה הגיר מוריד הילוכים חלק כמו גיר יפני...אין בלימת מנוע מורגשת. כשעוזבים את דוושת הגז הסל"ד יורד מייד לאיזור סל"ד סרק או קצת מעל.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...