Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בודאי, הרי לכל קבל ולכל סליל ישנו היגב שתלוי בתדר, זה הבסיס לתכנון פילטרים אנאלוגים, על ידי משחק עם ערכים וטופולוגיות של סלילים וקבלים ניתן לסנן מרכיבי תדר כאלה ואחרים (אל תרתח מרק, לא בא ללמד אותך, יש פה עוד קוראים מלבדך). זה עדיין לא הופך אותו לחילופין (alternating). אם תשים קבל (מסנן מעביר גבוהים אם תרצה) ותנחית את רמת הdc מספיק כדי שהמתח יחצה בנקודות מסויימות את ה0, או אז הוא מתחיל להיות ac. זה אגב בדיוק מה שעושה ציוד מדידה כשמעבירים אותו למצב ac.

אתה צודק בכך שהרבה פעמים מזניחים הגדרות text book לטובת סמנטיקה.

לא מסכים עם התיאוריה שלך. אין יש מאין.

 

DMM בצימוד AC אכן הקבל הטורי מסנן את אות ה-DC ואתה מודד רק מתח AC בדיוק כמו במקרה של מדידת מתח האדווה של האלטרנטור.

איזה כייף לי :)

פורסם

ואני לא בדיוק מסכים איתך ומה שאמר יגאל הוא צודק ועוד איך...

אתם ירדתם על יותר מידי פרטים למדוד למי יש גדול יותר :wink: מכשירי מדידה סטנדרטים כמו אצל פ.ש הם מוגבלי תדר במדידת זרם או מתח חילופין ועד תדר 500 הרץ הם בסדר.וזה שמודדים את זה בסקופ זה גם נכון.

בקיצור לפ.ש תקנה מכשיר מדידה בכמה דולרים הכי פשוט ותמדוד מתח בקלות ..

פורסם
ואני לא בדיוק מסכים איתך ומה שאמר יגאל הוא צודק ועוד איך...- להסכים זה יפה אבל חשוב גם להסביר.

אתם ירדתם על יותר מידי פרטים למדוד למי יש גדול יותר :wink: . - מתקיים כאן דיון טכני נטו (בשביל הפרוטוקול לי יש קטן).

:-(

מכשירי מדידה סטנדרטים כמו אצל פ.ש הם מוגבלי תדר במדידת זרם או מתח חילופין ועד תדר 500 הרץ הם בסדר.וזה שמודדים את זה בסקופ זה גם נכון.

את הזה כתבתי כבר בתחילת האשכול והמלצתי למדוד בעזרת מכשיר TRUE RMS.

בקיצור לפ.ש תקנה מכשיר מדידה בכמה דולרים הכי פשוט ותמדוד מתח בקלות ..

אם אתה לא מסכים איתי אז תסביר לי בבקשה מדוע הייצרן פלוק וגם SNAP ON ועוד ייצרנים קוראים למתח האדווה מתח AC ?

 

ראה קובץ שצירפתי באחת ההודעות הקודמות וגם הסבר נוסף בקובץ המצורף.

Pages from Automotive Electrical.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

עושה רושם שנותר פער בין ההגדרה המילונית לבין שפת ההדיוטות (טכנאים במקרה הזה), אני מנחש שנוצר ואקום מילולי והמושג הושאל בגלל צורת הגל הסינוסי שנצפת על מסך מכשיר המדידה..

58001f8f1ed3130e8de576377f7b0bf4.jpg

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...