Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיזליסטים התפקדו: מישהו ביצע אינפוזיה ישירות למערכת הדלק במנוע עם הזרקה ישירה?


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איתמר, עד כמה שזכור לי (תקן אותי), ההוראות על הפחית הם לשפוך את הפחית לטנק (או רבע טנק?) סולר..

האם החומר מאושר לשימוש ישיר למנוע?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוקר טוב,

יגאל, החומר אכן מאושר לשימוש ישיר למנוע, ראה את הסרטון בתגובה הראשונה של .LIQUI MOLY

אנחנו עשינו פחות או יותר את אותו הדבר רק העברנו את החומר לצנצנת שקופה.

 

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיתמר שידע עד כמה אני אוהב מנועי דיזל ועד כמה החומרים האלו מענינים אותי,

הוא הרחיק לכת ובא עד ירושלים שנעשה את זה ביחד, אז תודה רבה.

 

הנה תמונה מרוכזת עם הדברים שהשתמשנו בהם:

IMG_20160428_152910.jpg

 

מימין זה כמובן הפילטר סולר מקורי חדש.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש שינוי בכמויות העשן (אם בכלל היו קודם לכן) ?

 

בנוגע להליך הניקוי עצמו, בחלק גדול מהמקרים עושים את הניקוי על סלד סרק ואכן נותנים לחומר "להישאר" מספיק זמן במערכת בשביל להמיס חלקיקים עקשנים - השאלה הנשאלת היא: לא כדאי לנסות לעשות ניקוי כזה גם בנסיעה ? לפתוח "מצערת" עד הסוף בשביל זמני הזרקה ארוכים יותר ?

במקרה הנ"ל שיש קרטוע מסויים, אני חושב שזה משהו שכדאי לנסות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתבייש? במה יש לי להתבייש? דגם הרכב לא רלוונטי לנשוא השרשור.

אבל אם אתה מתעקש - הטיפול בוצע בטנדר סאנגיונג אקטיון שנת 2008, מנוע טורבו-דיזל 2 ליטר הזרקה ישירה (מרצדס, לכאורה), 141 כ"ס ו-31 קג"מ.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק לא היה עישון יתר לפני וגם לא עכשיו. במהלך הניקוי וכשהמנוע השתנק נפלט עשן אפרפר סמיך, אני משער שזה תוצר של שריפת החומר.

תהליך הניקוי עצמו ארך כ 50 דקות. אני מאמין שהוא ניקה שם הכל, לתחושתי השילוב של האינפוזיה + תרסיס החומר לניקוי בית המצערת היה שילוב מנצח והרכב אכן מגיב מעט טוב יותר מלפני הניקוי.

יש הגיון בביצוע הניקוי גם בזמן נסיעה אבל אני בספק שהוא יעזור אחרי מה שכבר עשינו. יש תוסף במיכל והחלטתי על הוספת תוסף כל 3,000 קילומטר. יכול להיות שעם הזמן זה יפתר ו/או צריך לבצע דיאגנוסטיקה על הרכב ולהבין מה קורה עם תזמון ההזרקה ובדיקת נזילות, אני משער שזה יוכל לתת כיוון אפשרי לבעייה.

כיוון נוסף שאני חושד בו הוא תושבת מנוע שעשתה את שלה, יש מצב שהמנוע עובד עגול אבל בגלל הרעידות זה מייצר תחושה של מנוע חותך (כאמור בניוטרל, פארקינג ובזמן נסיעה המנוע עובד חלק לגמריי, הבעייה היא רק בעמידה או זחילה בסל"ד סרק).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר הניקוי המנוע מרגיש טוב ונמרץ יותר ותגובת המצערת השתפרה. לצערי הרעידות שדיווחתי עליהן בפוסט הראשון עדיין קיימות ולתחושתי אף התגברו.



לתחושתי השילוב של האינפוזיה + תרסיס החומר לניקוי בית המצערת היה שילוב מנצח והרכב אכן מגיב מעט טוב יותר מלפני הניקוי.

 

אני מתנצל אם אני עוכר שמחות אך נראה לי שאובייקטיבית כלל לא בטוח שכל המאמץ וההשקעה נתנו תוצאה ממשית.

איתמר - הרי אתה מעיד בכנות שהרעידות לא רק שלא השתפרו אלא להיפך. אתה מציין שחלה לתחושתך הטבה ב"תגובת הרכב", "תגובת מצערת" וכו'. הייתכן שתחושותיך הן תגובת "פלסידו"? הייתכן שתחושתך הותנתה על ידי הצפייה והרגשה הטובה שיצרת לך

לאחר כל התהליך? ללא מדד אובייקטיבי קשה מאוד לשפוט.

לי יש מבחן אובייקטיבי להערכת מצב רכב מסויים ברשותי בתנאים שונים. בחרתי קטע בין שתי נקודות בעלייה ארוכה. אני מודד בשעון עצר את התוצאה של תאוצה מ -0 עד לחציית הנקודה השנייה.

בחנתי את התוצאות בהבדלים שונים וכך יש לי מדד די אובייקטיבי - למשל, לפני ואחרי תוסף לבנזין (לא שינה כלום...), ביום חם מאוד לעומת יום קר (יש הבדל ברכב גודש), בנסיעה לבד או עם מספר נוסעים וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם אני לא איתמר אבל אשמח לענות.

 

א. תראה בסרטונים בעמוד הקודם (אני בטוח שתמצא עוד באינטרנט) כמה לכלוך יוצא בניקוי הזה, ככה שבזבוז זה לא.

 

ב. איפה כתוב שאחרי הניקוי הזה הרעידות יפסיקו?

 

אני יכול להעיד על עוד כמה רכבים אחרים שביצעתי את האינפוזיה (אמנם בבנזין ולא בדיזל) וגם הם מרגישים

שיפור בתאוצה ובסחיבה של הרכב.

חבר טוען שבנוסף הוא שם לב שהרכב ''אוכל'' פחות דלק, בינתיים הוא ימדוד את זה בשיטת התדלוקים לראות

אם להרגשה יש עובדות בשטח.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובת הרכב השתפרה. לא בהרבה אומנם, אבל בהחלט קיים שיפור, לא פלסבו ולא פסיכולוגי. לצערי אין לי מדד אובייקטיבי (כמו מדידה בשעון עצר) אבל זה לחלוטין שיפור מורגש. דין תוסף בנזין במיכל הדלק אינו כדין טיפול יסודי במערכת ההזרקה כמו זה המתואר או ניקוי אינג'קטורים (בנזין או דיזל) תוך שימוש במכונה או ציוד ייעודי.

 

אני לא יודע מה גרם להחמרה ברעידות, אבל אם נלך לכיוון של תושבת פגומה אז תהליך הניקוי כלל הרבה השתנקויות של המנוע, מה שבאופן טבעי מלווה ברעידות וטילטולים. אם אכן מדובר בתושבת דפוקה יכול להיות שזה החמיר את המצב שלה ומכאן ההחמרה ברעידות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אני לא מאמין בשיקוי פלאים, ניקוי מצערת עם ספרי אכן עוזר ומסיר פיח ממערכת היניקה, אך כל חומר שמוחדר למערכת מסילה משותפת אינו מטיב עם כלום, כי המערכת לא מלוכלת, היא מקולקלת, הסולר הוא חומר ממיס לכלוך בעצמו, בפילטר סולר לרוב נתפסים שבבי מתכת שמקורם במשאבת הסולר, ובכל מקרה, אין ממש מה לנקות כי אין במערכת לכלוך, מזרקי מסילה משותפת לא נסתמים מלכלוך, הם מקבלים שריטות שגורמות לעודף סולר, ואת זה לא ניתן לתקן בעזרת תוסף כלשהו.

 

אני מניח שהבעיה במנוע שלך היא ההבדל בין 3 המזרקים שהוחלפו למזרק הרביעי שלא הוחלף, מה שמורגש בסרק תחת עומס, פשוט צילינדר אחד מפיק פחות כוח מהאחרים, בנסיעה זה לא ממש מורגש .

 

אני במקומך הייתי מבצע בדיקת החזרים עם מדידת כמויות, אני מהמר שמזרק מספר 4 יהיה שונה מהאחרים.

אורו

עריכה אחרונה על ידי אורן שרותי רכב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן , שבת שלום.

 

אז איך אתה מסביר את הלכלוך בסרטון שאיתמר צירף בתגובה מספר 3?

גם אצלנו החומר הפך למעט שחור בפעולה.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

פשוט, כל מה שהיה בפילטר המקורי עבר לבקבוק, ובכל מקרה, הצבע הכהה הזה לא מפריע לפעולת המנוע ובטח לא למשאבה והמזרקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העבודה שלי מספקת הסעות במוניות, לאחד הנהגים יש פאביה סטיישן הדור הישן, כזאת:

 

http://www.mad4wheels.com/webpics/hires/00002450%20-%202005%20Skoda%20Fabia%20Combi/2005_Skoda_Fabia_Combi_001_2122.jpg

 

הרכב עומד על כמעט על 500 אלף ק"מ , המנוע מרגיש מאוד בריא. באחת הנסיעות שאלתי את הנהג אם זה המנוע המקורי (ענה שכן) שאלתי אם יצא לו להחליף חלקים משמעותיים חוץ מבלאי (ענה שלא) מה שגרם לי לשאול , מה אפילו לא מזרקים? גם על השאלה הזאת הוא ענה שהמזרקים מקוריים. בהמשך הסביר שהוא מטפל ברכב כל 10K ומדי חודשיים שלוש מוסיף כמה עשרות/מאות מיליליטר נפט (כמו זה ששורפים במערכות הסקה בבתים) למיכל דלק.

 

מנצל את העובדה שזה שרשור דיזל, אשמח לשמוע את דעתכם על ה"פטנט" שלו.

 

תודה, דימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...