Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

שמתי לב שיש "צ'יפ" לטענת המוכר בתוך המכסה מנוע.

השאלה העיקרית זה אם המוכר מוריד את הצ'יפ לבקשתי לגמרי מהאוטו לאחר שנה שהוא היה עם הדבר הזה האם אחרי ההורדה בבדיקה עצמה יראו שהמנוע "שחוק" או לא תקין עקב משהו שאימץ אותו יותר מדי מהרגיל?

 

תודה, אילן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה פרינגלס או תפוצ'יפס רגיל?

בבדיקה לא יראו כלום אם הוא יוריד את זה, אבל אולי ישאר קצת ריח של מטוגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ה"צ'יפ" שאתה מדבר עליו הוא תהליך של צריבה מחדש של נתוני מחשב ניהול המנוע, אין רכיב פיזי שמוציאים אם רוצים להוציא את הצ'יפ אלא מחזירים את התוכנה של מחשב ניהול המנוע למתכונתה הרגילה.

גם אם תשאיר את זה וגם אם תוציא את זה אף גוף שאמור לבדוק את הרכב שלך לא ממש יכול לדעת, אם נגרם נזק למכלולי המנוע בפרט והרכב בכלל לא ניתן להסיק מזה שיש או היה לך צ'יפ ברכב.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

אני רוצה לדעת אם הצ'יפ הזה שנמצא בקופסה האדומה במכסה המנוע אם מורידים אותו זה עושה משהו למנוע?

כלומר במשך 34 אלף קילומטר האוטו עבד על הצ'יפ הזה על 130 כ"ס בגיר ידני באיביזה 2014 ועכשיו פתאום להוריד את זה כי אני אישית לא רוצה להתעסק עם כל זה! איך המנוע יהיה? האם הוא יהיה תקין, יעבוד טוב המנוע חזרה ב-105 כ"ס?

 

המנוע לא נשחק עם הצ'יפ הזה במשך 34 אלף קילומטר? אני רוצה לרכוש את האוטו הזה אבל בלי הצ'יפ אמרתי לו תוריד את הצ'יפ וזה הכל ואז אני מעוניין לגשת לבדיקה. מה אומרים? לקנות רכב שהיה בו צ'יפ או לא?

פורסם

כמובן כשיש בעיה לא לוקחים לוגים שמראים נתונים כוח ומוצנט שלא תואמים לנתוני יצרן. לא. לא רואים שהיה צ'יפ

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אבל אני לא אומר שיש בעיה :/ הוא פשוט נסע 34 אלף קילומטר עם הצ'יפ (הוא יד 2 לקח את זה מהבעלים הקודם) ופשוט נסע ככה...

 

אני רוצה לדעת אם הצ'יפ הזה שנמצא בקופסה האדומה במכסה המנוע אם מורידים אותו זה עושה משהו למנוע?



כלומר במשך 34 אלף קילומטר האוטו עבד על הצ'יפ הזה על 130 כ"ס בגיר ידני באיביזה 2014 ועכשיו פתאום להוריד את זה כי אני אישית לא רוצה להתעסק עם כל זה! איך המנוע יהיה? האם הוא יהיה תקין, יעבוד טוב המנוע חזרה ב-105 כ"ס?

 

המנוע לא נשחק עם הצ'יפ הזה במשך 34 אלף קילומטר? אני רוצה לרכוש את האוטו הזה אבל בלי הצ'יפ אמרתי לו תוריד את הצ'יפ וזה הכל ואז אני מעוניין לגשת לבדיקה. מה אומרים? לקנות רכב שהיה בו צ'יפ או לא?

פורסם

על מנת שתוכל לקבל תשובה עיניינית את צריך לתת יותר פרטים:

1) יצרן הצ'יפ ?

2) הותקן ע"י סדנה שמתמחה ? או התקנה פרטית ?

3) כמה ק"מ עשה הרכב ?

4) תנסה להעלות צילום של הקופסה - צילום ברור !

 

אם השינוי התבצע ע"י גוף רציני - אחת הסדנאות הידועות פה , אז רוב הסיכויים שאין לציפ השפעה משמעותית על האמינות .

הצורה שבה נהגו ברכב/טיפלו בו יש לה משמעות הרבה יותר גבוהה מאם יש ציפ או אין .

מצד שני , יש להניח שמי שהתקין צ'יפ התכוון לסוע חזק יותר ...

פורסם

אם מדובר בעדכון תוכנה של חברה מוכרת בשוק לא אמורה להיות בעיה, בלאי תמיד יהיה למנוע, לא אמור להיות בכלל משהו מורגש.

לדעתי יותר חשוב שתבדוק איך בוצעו הטיפולים ואיך שמרו על הרכב בכל הק"מ שנסע עד כה

Opel Adam S 2017

פורסם

לגבי מה שכתבת ,

זה שיש לרכב כעט 130 כ"ס זה לא אומר שהאוטו עבד כל הזמן הזה על 130 כ"ס .

למעשה אני מניח שרוב הזמן הוא ננהג כרכב רגיל ולכן ההשפעה של תוספת הכח על האמינות נמוכה .

שים לב שההנחה המרכזית בדברי היא שמי שביצע את השינוי הוא מקצוען !

 

בדרך כלל אין בעיה להוציא את הקופסה ולחזור למצב המקורי .

כדי לענות לך על השאלה האחרונה , אתה חייב לספק יותר אינפורמצייה על הצ'יפ ועל מי שהתקין אותו .

פורסם

אוקיי לכולם..

אני רציתי לקנות אוטו יד 2 והבנדאם שאני קונה ממנו קנה את זה ככה מהבעלים הראשון ואין לו מושג מה זה הצ'יפ הזה , מי החברה ו/או מי היצרן/סדנה.

 

לכן החלטתי לא לקחת סיכונים ולא לרכוש בסוף כי אחרת הייתי קונה ואוכל אותה (יש מצב.).

 

תודה לכולם.

פורסם

אין אפשרות להתקין צ׳יפ במכסה המנוע. מכסה המנוע הוא דלת מפח שסוגרת את תא המנוע. צ׳יפ עליו לא משנה כלום ברכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...