Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל רכב משנתון כזה ישן סיכוי טוב שיעבור שיפוץ או החלפת גיר.

מה התקציב ומה הדרישות מהרכב? לפי הודעות קודמות אני רואה התלבטויות בין גטס/אלנטרה ועוד כמה רכבים.

פורסם

כן התלבטתי מאד, אני מחפשת רכב טוב כבר הרבה מאד זמן..

ירדתי מהרעיון של יונדאי גטס כי היא קטנה לנו.

משפחה של 4 נפשות, נסיעות בתוך העיר לרוב, אך חשוב לי מאד הנוחות והמרווח..

אז מה שנישאר לי כרגע זה הונדה סיוויק שנת 2001-2004 דפקא בגלל המנוע והמרווח בה.

העניין שהרבה אומרים לי בשנתונים האלו שהחליפו גיר..

האם זה מעיד על כך שיהיה בעיה בגיר בעתיד בגלל שהחליפו או שיפצו?

תקציב עד כ 14000.

תודה מראש :)

פורסם (נערך)

הנתונים של הרכב המדובר לדעתי אינם מבטיחים. לדעתי אין כאן "מציאה". ניתן לדעתי למצוא עסקאות טובות יותר במחיר המדובר. יש כאן לדעתי שתי אפשרויות:

1. רכב בן 12 שנה וישן יותר. כאן הייתי הולך רק על יפניות ולא מתקרב לקוריאניות: 626, 323, קורולה, אלמרה, ליאנה וכו. מחפש אחת שמורה שלא עשתה יותר מ 150 אלף (וניתן למצוא כאלה רק צריך סבלנות) מיד פרטית (לא מסוחר.)

2. רכב משנתון מתקדם יותר, בעיקר צרפתיות. ניתן למצוא בתקציב זה במודלים של 2008 ומעלה. כאן אני פחות מבין אבל יש לא מעט שרשורים על מכוניות צרפתיות במחירים כאלה לדוגמא רנו מגאן. השנתון במקרה הזה יבוא על חשבון אחזקה שתהיה סביר להניח יקרה יותר מהיפניות וכן ריבוי ביקורים במוסך... מה לעשות.. צרפתיות...

 

הערה: אני מדגיש בכל משפט את המילה דעתי - כי אני לא כזה מבין גדול. הכל מהניסיון האישי (רב השנים) שלי בעולם המוטורי משפחתי.

 

בהצלחה וחג שמייח!

עריכה אחרונה על ידי doronli
פורסם

"שיפוץ גיר" זה ביטוי כללי מידי.

 

מתי שופץ?

על ידי מי שופץ?

יש עדיין אחריות... שתכסה גם כשהרכב עבר אליך?

 

בגדול אני מעדיף רכב "בתול" שלא שיפצו בו כלום והוא תקין לחלוטין. זה יציין שנהגו בו בעדינות והוא עשוי לשרוד שנים רבות.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

"לטענת המוכר" זה בדיוק אחד הדברים שאני מקפיד להתעלם. לא שמעתי מימי אחריות לשיפוץ גיר ל 100,000 ק"מ... לא נשמע נכון.

 

בנושאים האלה מתייחסים רק למה שיש בכתוב.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...