Jump to content

מירית רוזנברג

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מירית רוזנברג

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי מיצובישי אאוטלנדר 2016. הבוקר לא הניע וגם לא נכבה... מופיע לי סמל של רכב מחליק ורשום asc sysem service requrd. מה עושים? תודה.
  2. ככה זה היה נראה לפני יומיים כשנזלו המיים..
  3. החימום לא עבד, האוטו אצלי כ8 חודשים, וכשלקחתי למוסך והוא תיקן עבד חצי כוח..
  4. שלום רב, ותודה מראש לעונים. לפני כחודש שמתי במוסך מאזדה 3 שנת 2005 לטיפול תקופתי, בנוסף המזגן חימום לא עבד בכלל, הקירור עבד מצויין. בעל המוסך עשה טיפול ותיקן את המזגן , שילמתי לו כ 800 שקל. אחרי כשבוע שמעתי רעשים כאילו משהו ניגרר לי מתחת לרכב, לקחתי את האוטו חזרה לבעל המוסך, הוא נהג ברכב כ5 דק ופסל את הרעשים, אפילו לא בדק... לפני כיומיים חניתי וכשחזרתי לאוטן שמתי לב כי כול המים הירוקים נישפכו, הזמנתי גרר מייד, לקחתי את הרכב לאותו מוסך, בעל המוסך אומר כי הרדיאטור הפנימי הלך, והעלות זה כ1000 שקל עבודה. השאלה היא האם יש מצב שהוא זה שדפק לי את הרדיאטור כשהוא סידר את החימום? חשוב לציין כי החימום בקושי היה עובד גם אחרי שהוא טיפל... כששאלתי את בעל המוסך לגבי זה הוא אמר שהבעיה נוצרה אחרי הטיפול, אמרתי לו אז מה היה עם הרעש? הוא אמר שהייתה גומיה משוחררת והוא סידר.. האם הוא אשם בכך? והאם בכלל כדאי לסדר ולהמשיך להחזיק ברכב או לסדר ולמכור? ובמידה ואחליט לא לסדר כרגע את הרדיאטור הפנימי, אלא לעשות מעקף ולסדר רק את הנזילה,כדאי ליסוע ככה? תודה
  5. לרכב הנ"ל יש אחריות ל100,000 קילומטר לטענת המוכר, השאלה אם גיר שהלך והוחלף יש סיכוי שילך שוב??
  6. כן התלבטתי מאד, אני מחפשת רכב טוב כבר הרבה מאד זמן.. ירדתי מהרעיון של יונדאי גטס כי היא קטנה לנו. משפחה של 4 נפשות, נסיעות בתוך העיר לרוב, אך חשוב לי מאד הנוחות והמרווח.. אז מה שנישאר לי כרגע זה הונדה סיוויק שנת 2001-2004 דפקא בגלל המנוע והמרווח בה. העניין שהרבה אומרים לי בשנתונים האלו שהחליפו גיר.. האם זה מעיד על כך שיהיה בעיה בגיר בעתיד בגלל שהחליפו או שיפצו? תקציב עד כ 14000. תודה מראש
  7. שלום רב לכם האם כדאי לקנות רכב שעבר שיפוץ / החלפת גיר? במקרה שלי מדובר בהונדה סיוויק מודל 2002 שעשתה כ 200000 קילומטר. אוטומט. מתחייב בבדיקה במכון גירים. תודה מראש!
  8. שלום רציתי לדעת מה ההבדלים בין יונדאי אקסנט לבין יונדאי אלנטרה? מכול הבחינות .. צריך כמובן שיהיה נוח למשפחה בת 4 נפשות , לנסיעות מאד קצרות בעיר, ואחת לשבוע מחוץ לעיר. ככול הנראה הולכת על שנתון 2005-2006. אמרו לי להתרחק מהאלנטרה ועדיף אקסנט , יש סיבה שמישהו יודע למה? תודה מראש
  9. היי. הכותרת נערכה נא לקרוא פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA התייעצתי פה כבר כמה פעמים לגבי איזה רכב לקנות, התחלתי את החיפוש בסכום של כ 8000. חיפשתי יונדאי גטס. אך שיניתי את הבחירה כי אנו משפחה בת 4 נפשות, מחפשת רכב משפחתי ומרווח, לנסיעות יומיומיות קצרות בעיר ואחת לחודש מחוץ לעיר. כרגע כבר לא אכפת לי להשקיע את ה 14000 וקצת יותר.. אני יודעת שזה הרבה עניין של מזל. לקחתי כבר 2 רכבים של יונדאי אקסנט לבדיקה ובבדיקה יצא שעומד ללכת מנוע גם ב 150000 ק"מ. אז זו הסיבה שכבר אני מוצאת את עצמי מבולבלת ומיואשת (למזלי לא משלמת בדיקה)... כמובן שאקח רכב לבדיקה אבל על איזה רכב ללכת? מבחינת צריכת דלק, נוחות ברכב, עלויות טיפולים ועוד.. הונדה , מאזדה או יונדאי אקסנט / אלנטרה. כמובן שנים 2002-2004 מה שבא במחיר הזה תודה מראש..
  10. תודה על התשובה המהירה. ועוד שאלה קטנה לראות אם הבנתי לגמריי.. שברולט אופטרה היא ביצם ניקראת הצ'בק? ושברולט האצב'ק קיבלו 3 עד 5 כוכבים במבחני ריסוק?
  11. "הצ'באק 3/5 כוכבים, סדאן כוכב וחצי." לא הבנתי מה זה הצ'באק וסדאן.. זה מודל של רכבי שברולט?? אז בגדול איזה רכב מומלץ יותר? האופטרה?? כי אני הולכת רק על אוטומט... תודה
  12. תודה על המענה. תקציב עד 12000 . שימוש נסיעות מאד קצרות בתוך השכונה לפיזור ולאיסוף של הילדות בעיקר, כול הנסיעות בתוך העיר, משפחה בת 4 נפשות, ללא כלב . רק אוטומט. לגבי השברולט אופטרה האם הבעיה בגיר היא רק בגיר ידני או גם באוטומט? תודה לעונים!
  13. שלום לכולם אבקש את עזרתכם, מחפשת רכב כבר הרבה זמן, הצעתם לי יונדאי גטס אך רוצה רכב מרווח יותר. מה עם שברולט אבאו או אופטרה? המחירים שלה נעים בין 7000 ל 10000 לשנים 2005-2007. האם אתם ממליצים עליה מבחינת צריכת דלק/תיקונים? האם המנוע שלה הולך מהר? כי ביד 2 הרבה פירסמו שב 200,000 קילומטר כבר החליפו מנוע.. ועוד שאלה , יש סיכון בלקנות רכב שהחליפו לו כבר מנוע?? תודה מראש לעונים :)
×
×
  • תוכן חדש...